Cred ca este o problema in montarea alarmei, ar trebui cand opreste motorul sa taie alimentarea ca si cum ai face-o cu cheia....sau ar trebui modificata/adaugat ceva in circuitele alarmei...
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
mi-am dat seama dupa ce i-am dat drumul....., nu m-am referit la stingerea luminilor, ci la beep, cand se opreste motorul...., dar cred ca deja omul este la 300m si nu il mai aude..., dar poate il avertizeaza pagerul ca nu este ceva in regula cu masina....eu as inseria un contact care ramane deschis daca luminile sunt aprinse sau alte probleme pe care le uiti cu un contact de la usa (soferului de ex) si astfel pagerul ma avertizeaza....
am gresit - as pune un contact in paralel cu contactul usii ......„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Am si eu o dilema. Azi cand m-am urcat in masina am sesizat ca la computerul de bord, pe meniul in care iti arata temperatura simbolul de grad (aka " °C " ) clipea, temperatura o afisa corect doar ca acel clipit era deranjant. Lucrul asta se intampla doar pe meniul de temperatura. Are cineva idee cum scap de acel clipit?
Comment
-
-
...da , dar cu anumite "retineri"!
...dilema asta am avut-o si eu pentru ca nu cunosteam semnificatia anumitor denumiri in ce priveste jantele
...difera ET , la L1 este 50 fata de L2 care are ET40, asta inseamna ca rotile tale vor fi mai in interior cu cate 10 mm fiecare
..doar asa , ca si cultura generala ,uite ce zic specialistii , poate e bine sa citesti urmatoarele si sa vezi cata importanta are ET-ul (OS) :
"Factorul de echilibru - OS (ET-ul)
Se mai numeste si offset, o dimensiune si dimensiune foarte importanta si mereu imprimata pe orice janta. Spre deosebire de alti parametrii, cum ar fi distanta intre prezoane sau diametrul jantei, factorul de echilibru este mai putin cunoscut si luat in considerare. Insa este poate cel mai important in alegerea unui nou set de roti. Factorul de echilibru influenteaza faptul cum arata o roata montata pe masina, cat patrunde in spatiul rotii si daca anvelopa va atinge sau nu elementele caroseriei, contraaripi sau suspensie. Factorul de echilibru se se masoara intre linia centrala imaginara ce strabate janta lateral pe mijloc si suprafata de montare a jantei, acolo unde face contact cu fuzeta. Aceasta distanta se masoara in milimetrii si este intodeauna inscriptionata pe janta, alaturi de "ET", ceea ce inseamna "Einpress Tieffe", factor de echilibru in germana. Nu de putine ori se intampla ca atunci cand franam la viteze mari, volanul sa vibreze (ET nepotrivit pentru suspensia masinii), rotile sa atinga in contraaripi sau spoilere, volanul sa mearga foarte greu si usor si instabil, sau suspensia sa reactioneze gresit, toate acestea putand fi cauzate de alegerea unei jante cu un factor de echilibru eronat."
Comment
-
Originally posted by ten View PostSalut. Jantele de logan I de tabla pe 15'' se potrivesc pe logan II?
tot acolo primesti si raspunsul la intrebare ta!
)Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
Comment