Mersi asa e si la mine, mersi mult.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
multumim stoicanu pentru test, deci cam in 10 minute si 4-5 km,ajunge de la 7 grade la 81, asta cand afara sunt 3 grade
presupun ca este valabil si la loganul de 1,2
sa intelegem ca dupa primii km parcursi,si cam 10 minute, putem urca in ture motorul linistiti, nu?
Comment
-
Originally posted by stoicanu View Post[ATTACH]492220[/ATTACH][ATTACH]492222[/ATTACH][ATTACH]492223[/ATTACH]
Asta e rezultatu.
Masina nu a stat pe loc a parcurs cam 4-5km
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Doar nu sta cu telefonul in dreptul navigatiei mereu. A tinut telefonul in dreptul navigatiei ca sa evidentieze timpul in care se ajunge la temperatura de 80 grade.Last edited by Crs. Sandel; 23 November 2014, 11:49.
Comment
-
Nu prea poti compara lucruri diferite, o alarma consuma diferit in functie de starea in care se afla, stand-by consuma mai nimic, asa si un RCD in stand-by consuma acolo citiva mA, 1-2 mA pentru memoria posturilor. Si astea consuma chiar si cu cheia scoasa, tot timpul ia mA aia...
Interfata ELM oricum ia curent decit cind pui contactul, cind ai oprit motorul nu mai consuma nimic, asa ca chiar nu inteleg de ce iti faci probleme cu consumul interfetei.
O alarma sau un RCD au alimetare si cu +12 V permanent si cu +12V dupa contact ( pentru etajele de putere ), interfata se alimenteaza decit cu +12V dupa contact, ai scos cheia gata, i-ai taiat oxigenu`, nu mai consuma nimicLast edited by bogdan_cr; 23 November 2014, 13:17.
Comment
Comment