Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • .. mai bine masina mai nesigura, decit sa scapi si sa ramii schilod in carutu cu rotile toata viata mai bine mori ...


    Total gresit, cum preferi sa ajungi acasa: galben la fata, puls 180, cu genunchii tremurand ca ai vazut-o pe aia cu coasa sau preferi linistit, calm, bucuros ca te-ai intalnit cu cei dragi......in situatiile normale....fara accident......masina sigura este in avantaj...
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Cam sinistra problematica dezbatuta recent. Mai bine revenim la...masinile noastre.

      Comment


      • Originally posted by bogdan_cr View Post
        Eu zic ca nimeni nu-si ia masina si se gindeste ca o sa faca accident cu ea.

        Merge cu ea linistit, daca e sa se intimple...ceasu rau pisica treispe... mai bine masina mai nesigura, decit sa scapi si sa ramii schilod in carutu cu rotile toata viata mai bine mori ...

        Eu zic ca nimeni nu-si ia masina si se gindeste ca o sa faca accident cu ea.



        Toti sintem datori cu o moarte pe lumea asta, acum sau mai tirziu tot se intimpla.



        Pina atunci, " combustibil " si pedela la fund, prieteni...
        Eventual poti sa fii dator la cineva cu 200 de EUR sau mai stiu eu ce. Nu-i esti dator nimanui cu o moarte, suntem doar "datori" lui Dumnezeu cu o viata buna !
        Eu ma simt bine si in siguranta in Logan'ul meu, de murit poti sa mori in orice masina si nu numai, oricand, oricum ! Ca daca are masina mai multe stele Ncap automat ce sa-ti spun - e o aura divina care te protejeaza si garantat scapi si tu si familia, ai certificat de la firma producatoare ca scapi, wtf ....
        Si cred ca ajunge cu off-topicul.

        Comment


        • Originally posted by bogdan_cr View Post
          [...]mai bine masina mai nesigura, decit sa scapi si sa ramii schilod in carutu cu rotile toata viata mai bine mori ...
          Amice, vinde Loganul si cumpara-ti o Dacie 1310. Si ca sa fie treaba, treaba, mergi fara centura.

          Adica da, le-am mai inteles pe alea cu "si ce Daca Logan II mai scartaie", sau "si ce daca rugineste", dar asta le intrece pe toate.

          P.S. Nici perla nu pot sa zic ca e, pentru ca nu e de ras; e de plans.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Originally posted by dadan View Post
            ce te mai incalzeste daca deformarea caroseriei o fi mai mare sau mai mica - oricum e dauna totala la un impact de genul asta. Conteaza protectia pasagerilor.
            Cifrele zic totul - e cu 12% procente mai buna la siguranta adult.
            Iti pot pune comparatii si cu alte masini, mai bune sau mai proaste, ideea e ca fiecare e dator sa se informeze despre siguranta vehicolului ce il cumpara - eu zic ca 4 stele nu-i rau deloc, are ABS, ESP, Airbaguri frontale si laterale - eu unul ma simt cat de cat in siguranta. Asa ca chestie la viteze de peste 100 la ora se poate muri in orice masina fie ea si mercedes, volvo etc.... peste 60 la ora nu iti mai garanteaza nimeni siguranta.
            Aveo din 2006 avea o stea jumate la teste si tot s-au umplut strazile de ele...
            Mioveni in Weekend, seria 3 vs supernova, 2 oameni morti in Dacie, 2 raniti in BMW dar destul de intregi si pe picioarele lor; BMWul avea peste 100 la ora, Dacia pe contrasens (nu cred ca statea). Nu garanteaza nimeni nici la 60 la ora nimic, dar comparativ iti poate spune in care ai sanse mai amri sa scapi.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Eu am vazut accident frontal intre Golf 4 si Dacia 1310. 4 oameni morti in Dacie, iar tipa din Golf, in afara de faptul ca era in stare de soc, avea cel mult niste vanatai de la centura; mergea pe picioarele ei.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Structuri deformabile, celula de siguranta, airbaguri, nu sunt degeaba acolo. Si sunt si in Logan 2;
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Originally posted by vitriol View Post
                  ...Si ca sa fie treaba, treaba, mergi fara centura.
                  Da, si tu ai dreptate, oricum merg cu airbagul dezactivat permanent, am vazut un caz care s-a declansat asa fara nici un motiv evident. O cunostinta, stiu persoana, nu spun din carti.

                  Comment


                  • Acum dacă s-a declanşat aleatoriu Airbag-ul la o persoană, chiar şi cunoscută nouă, părerea mea este că nu trebuie să generalizăm.
                    Aşa sunt şi accidente din care scapă oameni, tocmai că nu au purtat centura de siguranţă, important este că numărul celor salvaţi de acest element de siguranţă este indiscutabil mult mai mare, decât în primul caz.
                    Şi cum nu vom ştii niciodată care va fi dinamica unui posibil accident...

                    Comment


                    • Daca plecam de la premisa, ca vom face accident cu masina, numai mergem cu ea, ca ne calca o masina, numai iesim din casa, ca ne curentam, etc, ajungem sa stam in casa precum o leguma si tot nu va fi bine, ca nu va avea cine sa ne hraneasca. Sunt destui teribilisti in trafic, ieri pe drumul E70 am asistat la 2 posibile accidente, deoarece au depasit in curba, cu vizibilitate redusa si doar o minune a lipsit sa se pupe doua masini, asta ca avea mancarimi un sofer grabit spre Bucuresti.

                      Comment


                      • Sint unii pe aici suparati ca x52 are putine stele NCAP, de aici a plecat discutia, eu asta am vrut sa arat ca nu ma intereseza stelele alea, majoritatea celor mai mult de 700k km in 28 de ani de posesor de permis ( cu zero incidente rutiere, nici macar o zgirietura ) i-am facut cu masini fabricate cind nici nu se auzise de testele astea NCAP.

                        Comment


                        • Mda, ar trebui totusi sa ne intereseze si siguranta pasagerilor. Un exemplu graitor, ala cu BMW-ul dadea interviuri la camera, ala cu Solenza si toata familia lui isi rezervau locul in ceruri sau pe la spital.
                          Adevarat ca Logan 2 are niste airbag-uri in plus fata de Solenza, dar intr-un low cost tot nu esti prea bine protejat.


                          Mioveni in Weekend, seria 3 vs supernova, 2 oameni morti in Dacie, 2 raniti in BMW dar destul de intregi si pe picioarele lor; BMWul avea peste 100 la ora, Dacia pe contrasens (nu cred ca statea). Nu garanteaza nimeni nici la 60 la ora nimic, dar comparativ iti poate spune in care ai sanse mai amri sa scapi.
                          BMW-ul era pe contrasens, nu Dacia.
                          In accidentele rutiere de obicei mor oameni nevinovati si mai saraci ca aia cu care s-au ciocnit.
                          Last edited by mr.K; 8 December 2014, 15:33.

                          Comment


                          • staaai un pic ca acum citesc tot: citez:

                            "Polițiștii au stabilit că șoferul BMW-ului nu era băut la volan, însă acesta a mai avut permisul suspendat pentru 3 luni, după ce a participat la curse ilegale de mașini și a ucis un tânăr"

                            Deci cum????? Soferul care a provocat accidentul a participat la curse ILEGALE si a mai UCIS pe cineva atunci si e in LIBERTATE???? Poftim????
                            Astia sunt normali? De aia ti-e si frica sa fi "sef de coloana" in trafic, ca nu stii cand dai de un cretin dinasta.

                            - lasa ca noi avem politie sa stea la panda la mita la linie dubla si la treceri de pietoni.
                            Last edited by pilifida; 8 December 2014, 16:39. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by bogdan_cr View Post
                              ... majoritatea celor mai mult de 700k km in 28 de ani de posesor de permis ( cu zero incidente rutiere, nici macar o zgirietura ) i-am facut cu masini fabricate cind nici nu se auzise de testele astea NCAP.
                              Să înţeleg că în ultimii 10 ani ai circulat (condus) mai puţin cu maşina?

                              P.S În ultimul deceniu cam toată lumea a "auzit" de Euro NCAP.

                              Comment


                              • Sigur ca in primii 18 ani ( Fiat, LADA lu` taica`miu, Oltcitu de studentie ) am facut mai multi km decit in ultimii 10 ani ...

                                Doar in ultimii 10 ani am condus masini cu " stele " NCAP, Matiz, Solenza, Logan1 toate astea impreuna ( poate ) fac intr-adevar 5 stele NCAP, toate adunate...
                                Cam 25.000 km pe an asta e media mea...
                                Si au scapat toate fara nici o zgirietura ( ele, masinile ) nu eu care le-am condus...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google