Cablu Filtru Particule

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cablu Filtru Particule

    Se da urmatoarea situatie.
    Pe loganul meu de 1.5dci - 90cp, cu filtru de particule, mi-am pus scut motor metalic, ca mai umblu pe drumuri accidentate.
    Totul frumos, dar problema este urmatoare

    este un cablu, de la un sensor din filtrul de particule care atarna jos si daca se agata de o creanga atunci acel cablu este smuls din mufa.
    este deja este a 2-a oara cand patesc.

    si dupa ce ies firele atunci imi apare o eroare in bord.
    pun inapoi firele si totul revine la normal.

    INTREBARE
    ce sa fac, cum sa protejez?
    ma gandesc sa pun un scut acolo...
    dar cand se regenereaza filtrul de particule, atunci F.P. degaja multa caldura, daca pun un scut oare nu este un pericol de incendiu?
    sau pun un scut metalic dar cu multe gauri?

    oare sunt singurul cu aceasta problema?
    Attached Files

  • #2
    O idee ar fi sa mergi pe drumuri asfaltate, asa cum a fost gandita masina.
    Mai bine decat sa iei foc sau sa prajesti ceva pe acolo. Chiar si cu gauri, scutul se incinge de la convectie.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      incearca sa-l prinzi de caroserie cu ceva sa nu mai atarne. Filtrul de particule e o tampenie. scapa de el pana nu e prea tarziu

      Comment


      • #4
        Da, cu masina in garantie e o idee foarte buna sa faca asta.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #5
          Sa-l anuleze e indicat la terminarea garantiei, dar cablul ala trebuie prins acum

          Comment


          • #6
            cablul a fost tras pe alt loc, acu nu mai atarna asa.
            sa vad daca o sa mai agat cablul.
            per moment e rezolvat.

            Comment


            • #7
              pe unde l-ai tras? la mine arata asa si mi-e frica sa nu-l agat.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                electricianul de la dacia service a tras cablul
                e un pic mai sus.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by L3on_rgby View Post
                  Sa-l anuleze e indicat la terminarea garantiei, dar cablul ala trebuie prins acum
                  Si cum propui sa faca asta din soft ) Sau crezi ca o sa se apuce sa isi faca alta evacuare sa il desfaca sa il sparga? Nu mai aruncati cu sfaturi cand nu cunoasteti modul de functionare al acestor filtre si comparati probleme din auzite de la masini cu zeci de mii de km unde nu s-au folosit uleiurile care trebuie sau sunt alte sisteme de DPF cu probleme.
                  Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                  Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                  Comment


                  • #10
                    Soran, ai avut renault cu filtru de particule? Eu da, si stiu ce spun. Ulei a primit doar special pt fap. Se pune o bucata de teava in locul lui. Nu se schimba toata evacuarea. Costa 1100 lei sau 1300 cu tot cu resoftare. Masina va trage ma bine si va consuma mai putin. Turbina va tine mai mult si soferul va fii mult mai fericit. Ii citez pe cei ce l-au anulat: "Parca s-a schimbat masina!" Intrebati orice mecanic din serviceurile renault ce parere au despre fap. Doar ca ei nu vor spune in veci sa le scoateti.
                    Last edited by L3on_rgby; 17 March 2014, 15:15.

                    Comment


                    • #11
                      Sa dai 1100 lei sa taie o bucata de teava, sa o goleasca, si sa o puna la loc!!! Pai asta inseamna ... prostie.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Si resoftare in banii astia...Sa nu apara eroarea semnalizata in bord.
                        Teava de pus in loc stie oricine, resoftare mai greu...

                        Comment


                        • #13
                          Anularea din soft e 1000 lei. Restul pana la 1100 e tubul și manopera.

                          Comment


                          • #14
                            Pai in postul #10 spuneai citez : " Costa 1100 lei sau 1300 cu tot cu resoftare. "
                            Deci pina la urma cum e ?

                            Din ce stiu eu, anulare din soft e mult 1000, si la fel 1100 teava aia sudata in loc de FAP.
                            1000 e un pret corect, toata lucrarea, soft + teava.

                            Comment


                            • #15
                              Va spun eu cum e dupa ce mi-au trecut prin mana masini cu DPF cand lumea nici nu stia ce inseamna, de la Peugeot in 2002 cu rezervor de aditiv, la Mercedes cu AdBlue si la Renault care foloseste al 5-lea injector pt. regenerare in cazul Dacia, dupa mine cea mai buna solutie. Daca mergi in oras si in general drumuri scurte nu iti iei diesel cu DPF sau nu iti iei diesel deloc! Sistemele functioneaza ok mai ales cele din ultimii ani restul sunt povesti si speculatii. Eu nu recomand eliminarea DPf la o masina noua, care a fost de prima data a ta si pe care o ingrijesti si ai bani sa o intretii, inclusiv cu aditivi care favorizeaza regenerarea la temperaturi mai scazute. Parerea mea, fiecare face ce considera.
                              Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                              Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google