Se da urmatoarea situatie.
Pe loganul meu de 1.5dci - 90cp, cu filtru de particule, mi-am pus scut motor metalic, ca mai umblu pe drumuri accidentate.
Totul frumos, dar problema este urmatoare
este un cablu, de la un sensor din filtrul de particule care atarna jos si daca se agata de o creanga atunci acel cablu este smuls din mufa.
este deja este a 2-a oara cand patesc.
si dupa ce ies firele atunci imi apare o eroare in bord.
pun inapoi firele si totul revine la normal.
INTREBARE
ce sa fac, cum sa protejez?
ma gandesc sa pun un scut acolo...
dar cand se regenereaza filtrul de particule, atunci F.P. degaja multa caldura, daca pun un scut oare nu este un pericol de incendiu?
sau pun un scut metalic dar cu multe gauri?
oare sunt singurul cu aceasta problema?
Pe loganul meu de 1.5dci - 90cp, cu filtru de particule, mi-am pus scut motor metalic, ca mai umblu pe drumuri accidentate.
Totul frumos, dar problema este urmatoare
este un cablu, de la un sensor din filtrul de particule care atarna jos si daca se agata de o creanga atunci acel cablu este smuls din mufa.
este deja este a 2-a oara cand patesc.
si dupa ce ies firele atunci imi apare o eroare in bord.
pun inapoi firele si totul revine la normal.
INTREBARE
ce sa fac, cum sa protejez?
ma gandesc sa pun un scut acolo...
dar cand se regenereaza filtrul de particule, atunci F.P. degaja multa caldura, daca pun un scut oare nu este un pericol de incendiu?
sau pun un scut metalic dar cu multe gauri?
oare sunt singurul cu aceasta problema?
Comment