Noul Logan 1.2 16v Vs Vechiul Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul Logan 1.2 16v Vs Vechiul Logan 1.2 16v

    Salutare tuturor,

    Am decis sa deschid acest thread din dorinta de a putea face o evaluare a noului logan cu singura motorizare ramasa neschimbata fata de generatia precedenta.

    Si anume sunt curios daca putem pune pe tapet aspecte legate de consum (un Cx imbunatatit cel putin pe hartie), antifonare si mai exact zgomot interior (am observant ca nu prezinta materiale antifonante in compartimentul motor), timonerie cutie de viteze (sper sa fie identica cu cea de pe varianta veche, nu de alta dar la 0.9 TCE cu care am facut test nu mi-a placut deloc), etajare rapoarte (daca au schimbat ceva sau nu), daca se simte chiar si vreo mica diferenta legata de felul cum trage motorul (mai bine sau mai slab), daca aveti idee de unele imbunatatiri legate de softul motorului.

    Am decis sa provoc o discutie pe aceasta tema tocmai din dorinta de a putea compara cele doua generatii de logan din punct de vedere al acestei motorizari, poate cea mai vanduta in gama logan si pentru ca alti potentiali clienti de logan care doresc sa-si schimbe vechiul logan si nu numai sa-si faca o parere.

    Eu urmeaza sa schimb vechiul logan de 1.2 16v E5 cu noul logan de aceeasi motorizare si voi descrie detaliat toate aspectele si modificarile cu care vine noul model.

  • #2
    In randurile ce urmeaza este doar impresia si parerea mea personala:
    Am detinut un logan Black Line 1.2 16V 75 CP euro 5 din 2010 octombrie pina in august 2013 si acum am un Laureat 1.2 fabricatie septembrie 2013... Insonorizarea imbunatatita fata de ph2, consumul mai mic cu aproximativ 400-500ml la 100 de km (consumul mediu) fata de ph 2 in aceeasi perioada si la aceeasi km, nu mai am fluctuatiile de turatii pe care le aveam la ph 2, la rapoarte mi se pare la fel si ca si manevrare a manetei de la shimbatorul de viteze...

    Comment


    • #3
      La TCe timoneria cutiei JH3(336) e pe cabluri.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        Multumesc de opinie "alinlucian", chiar ma uimeste daca va avea consumul mai scazut, sunt curios daca mai ti tu minte rapoartele cutiei si mai exact in treapta a 5-a la 90km/h, ca acolo iti faci cea mai buna parere, la vechiul model avea 2750rot/min. Cumva este vreo diferenta la noul model?
        Si sunt curios de o alta chestie, spui ca ai scapat de variatii ale turatiei, te referi la plecare de pe loc, moment in care patinand ambreiajul se producea acea variatie de turatie sau alt simptom ai vrut sa semnalezi?

        Comment


        • #5
          Exact la plecarea de pe loc ... cu rapoartele nu te pot ajuta caci nu am urmarit cifrele, dar o sa ma uit ca sa iti spun.

          Comment


          • #6
            Noul logan in treapta a 5-a la 100km/h este la 3000 rot/min, 130km/h - 4000rot/min....si un pic cam zgomotos. Consumul este decent pentru stilul meu de condus: 6.8 l/100km dupa 5000km parcursi. Sfatul meu: Mai asteptati un pic si cumparati 0.9tce (bineinteles, este doar o opinie personala). Motorul mi se pare foarte bun doar daca masina este folosita pe post de taxi.

            Comment


            • #7
              Treapta a 5-a, 90 km/ora, 2750 rot/min...verificat azi dimineata.

              Comment


              • #8
                Am motor de 1.2 16v+ gpl pe MCV din generatia noua.

                Nu-l pot compara motorul cu cel vechi pentru ca nu am avut dar am urmatoarele probleme care au fost de la cumpararea masinii si acum am 4000km:
                - cand motorul este rece sub 3 grade, la pornire variaza turatia, uneori urca la 1500 de ture. Face o singura data si apoi se stabilizeaza
                -cand motorul este cald si dupa un interval mai mare de 10-15min daca pornesc motorul iarasi urca la aproximativ 1200ture dupa care se opreste. La a doua cheie merge normal.
                -uneori, cand motorul este cald si vreau sa plec dupa loc dupa ce l-am pornit iarasi se opreste de parca nu l-as fi ambalat.


                Mai are o problema dar aceasta este cand merge pe gaz. Nu sesizeaza cand se termina gazul si se opreste motorul.

                Am fost la service si au zis sa revin cu rezervorul gol de gaz si se vor uita din nou la aceste probleme ca la calculatorul masinii nu este raportata nici-o eroare.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cell1 View Post
                  Mai are o problema dar aceasta este cand merge pe gaz. Nu sesizeaza cand se termina gazul si se opreste motorul.

                  Am fost la service si au zis sa revin cu rezervorul gol de gaz si se vor uita din nou la aceste probleme ca la calculatorul masinii nu este raportata nici-o eroare.
                  Inca o data meseriasii dacia confirma cat sunt de prosti. Cum adica nu pot rezolva problema decat daca este rezervorul de gpl gol ? Ce treaba are cati litri de gaz sunt in instalatie cu faptul ca nu-ti indica vreun senzor.
                  Du-te la un nene care le stie cu instalatiile de gaz ca oricum la garantie aia nici nu stiu cum a venit din fabrica, altfel risti sa faci poteca pana la ei. Parca vad ca-ti schimba diferite piese si problema nu dispare.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara, detin si eu un Logan II 1,2 16V, Ambiance, nu am avut model precedent dar am avut ocazia de a conduce vechile loganuri care lasau de dorit....si anume directia, antifonarea si suspensia, toate aceste probleme mi se pare ca au disparut la noul logan, cel putin de de cand il am eu pe al meu, de 7 luni, stiti careva care ar fi viteza cea mai economica pe autostrada la acest model, nu am computer de bord....multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Viteza economica e intre 80-90, din ce stiu eu.

                      Comment


                      • #12
                        Pai daca mergi cu 80-90 pe autostrada mai bine mergi cu maxi-taxi.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc de raspuns, am de facut un drum de Italia si as vrea sa vad care ar fi cel mai mic consum posibil pe autostrada cu acest model, cineva cu un TCe spunea ca a scos 3,7 pe autostrada dar sunt curios la versiunea de 1,2 tiinand cont ca la 130 km/h turatiile sunt de peste 4000

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by stoicanu View Post
                            Pai daca mergi cu 80-90 pe autostrada mai bine mergi cu maxi-taxi.
                            Aia e o viteza economica.

                            Comment


                            • #15
                              @AlinTM cel mai mic consum il vei scoate atunci cand turometrul sta sub 3000 rpm la un 1.2 16v , asta insemnand 90 km/h in ultima treapta de viteza.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google