Noul Logan 1.2 16v Vs Vechiul Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    In primul rand este vorba de taxe si noxe. Un motor supraalimentat echivalent cu 1.6 8v este 0.9 tce care este o diferenta mare de cilindree. Bineinteles, aici diferentele de bani la taxe sunt mici, insa intre un 1.6 si 2.0, de exp, sunt mari.
    Plus ca un motor supraalimentat are reprize mai bune, din cauza turbinei si ofera un confort sporit la condus, nefiind nevoit sa apelezi la turatii inalte ca sa puna puterea jos.
    Legat de fiabilitate, motoarele supraalimentate sunt pe piata de ani de zile. Asadar, de ce pui problema de fiabilitate?
    sigpic

    Comment


    • #62
      Nu are rost sa ne agitam pentru unele persoane care nu au nici o treaba cu motoareale supralimentate pe benzia.
      Aici vorbum strict 1.2 16v
      Pacco ne poti apune cati km are masinutza ta ?
      Stiu ca este un turbo benzina.
      Eu am azuns la 75.000 km cu actuala turbina si nu are probleme.
      sigpic

      Comment


      • #63
        Daca sunt cei reali, masina mea are 205735 km, si turbina este cea stock. Motorul a fost desfacut in 2011 si a fost rectificat vibrochenul. Este o probl specifica acestui tip de motor, neavand vreo legatura cu faptul ca e supraalimentat.
        sigpic

        Comment


        • #64
          @Pacco: Despre ce maşină este vorba?

          Comment


          • #65
            Despre nissanul silvia al sau cred. ÃŽl are la my ride.

            Comment


            • #66
              Este irelevant. Este vorba despre fiabilitatea motoarelor suprqalimentate pe benzina, in general. Oricum suntem off-topic.
              sigpic

              Comment


              • #67
                Da da
                Aici am vrut sa ajung cu fiabilitatea.
                Sa revenim la subiect.
                Multumesc Pacco
                sigpic

                Comment


                • #68
                  crs_sandel : "In anumite situatii(depasiri cel mai mult), regret ca nu am luat motorul de 0,9..."


                  Ce regrete au unii...si cand ma gandesc ca mi se parea ciudat sa regret ca nu am luat 1,6 16V....
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    salut,abia am 1070 km cu loganul 2 motor 1.2 din dotare,si pot sa zic ca fata de vechiul logan de 1.4 este mai bine antifonata,la turatii de sub 2700 rot/min nu prea se aude,(in oras nu prea il aud cand schimbm vitezele mai batraneste sa zic asa )facand comparatie cum am zis cu cel de 1.4
                    plus am impresia ca are treptele mai scurte la cutia de viteze
                    am facut azi un drum de 328 km,cu 17,2 litrii de benzina, adica un consum mediu de 5,2 ,apropiat de un diezel,in orice caz imi pare ceva mai econom decat cel vechi, mai ales ca acest drum l am facut fiind inca in perioada de rodaj a masinii
                    in schimb vad ca la turatii,de exemplu la 3000 de rot/min la asta am 100 km/h pe cand la cel de 1.4 la aceeasi turatie aveam 110 km/h
                    si la 3000 de rotatii si acesta,precum celalalt se aude cam tariceanu
                    Last edited by panselin4; 20 May 2014, 20:01.

                    Comment


                    • #70
                      Motorul de 1.2 e mai zgomotos de felul lui. Si da, are rapoartele mai scurte la cutia de viteze ca sa ajunga cumva si la puterea aceea, fapt pentru care probabil ti se pare si putin mai sprintena ca logan-ul de 1.4.

                      Comment


                      • #71
                        baloo .... daca o masina cum a zis crs se ia numai pt depasiri ... poi aia nu se cheama masina ....nu-i bai si cu 1.2, faci depasiri ... retrogradezi si o duci in ture ex 5500( nu pateste nimic ) ....sau noah poate unii fac depasiri cu 5 a la 80 km /h

                        Comment


                        • #72
                          exact,la depasiri si loganul de 1.4 daca il duceam peste 4000 de ture se simtea altfel in depasiri,era alta viata in ture ridicate intr o depasire mai din scurt, plus trebuie sa recunosc imi placea cum se auzea motorul la acele turatii,era mai nervos
                          sunt curios cum se aude si asta de 1.2 16 valve la turatii inalte in depasiri, peste 4000 - 4500 - 5000 de ture, - am inteles ca aceste motoare de 16 valve se simt bine la ture ridicate, ca s motoare de turatie, acum am fost in perioada de rodaj, dar ii voi da sa vad ce poate , mai ales cand se va mai lasa motorul ,in carte zice peste 3000 km ,deci mai am nitel de asteptat

                          Comment


                          • #73
                            Ce turaţii i-ai da, tot 75 de Cai Putere are!
                            Şi o spun ca posesor de motor cu acelaşi număr de Cai Putere

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Tinuletz View Post
                              baloo .... daca o masina cum a zis crs se ia numai pt depasiri ... poi aia nu se cheama masina ....nu-i bai si cu 1.2, faci depasiri ... retrogradezi si o duci in ture ex 5500( nu pateste nimic ) ....sau noah poate unii fac depasiri cu 5 a la 80 km /h
                              Daca ai 80-90 km/h, retrogradezi in a 4 si apoi urca imediat la 110 km/h si depasesti destul de repede. Oricum nu este masina de raliu, in general ma declar multumit la drum intins. Daca merg in banca mea, cu 90-110 km/h fara sa fac multe depasiri, scot un consum apropiat de producator.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Tinuletz View Post
                                baloo .... daca o masina cum a zis crs se ia numai pt depasiri ... poi aia nu se cheama masina ....nu-i bai si cu 1.2, faci depasiri ... retrogradezi si o duci in ture ex 5500( nu pateste nimic ) ....sau noah poate unii fac depasiri cu 5 a la 80 km /h

                                Nu am zis ca o masina se ia doar pt depasiri.Am spus ca regret ca in anumite situatii, aveam nevoie de 0.9.Este nevoie de putere mai mare - exemplu: depasirea unui tir.Inca sunt in perioada de rodaj si incerc sa evit sa sar de 3000-3500 ture. O data am ajuns la 4000 ture, cand am avut nevoie. In rest, motorul de 1.2 isi face treaba foarte bine, cum a zis si @aris86, daca mergi in intervalul 90-110, scoti consum foarte bun.Am scos extraurban 5,5 litri.Nu sunt vitezoman, nu imi plac depasirile.
                                Last edited by Crs. Sandel; 21 May 2014, 09:37.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google