Montare Proiectoare Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ideea e ca in privinta proiectoarelor de ceata totul este interpretabil. Codul rutier nu face o precizare clara la aceste tipui de "lumini" - din cate am citit eu nu am gasit nicicum specificat clar termenii "proiectoare ceata", "lampi ceata" etc ... poate nu am citit eu suficient de amanuntit - asa cum nu se face nicio precizare la luminile de zi (Daytime Running Light - DRL).
    Spun asta pentru ca si acel articol din codul rutier amintit de colegul mai sus - de altfel singurul pe care l-am gasit si eu cu referire oarecum la aceste lumini - nu face decat sa ne bage in ceata si mai rau, lasand loc la o gramada de interpretari.
    "Fara lumini sau fara semnalizare corespunzatoare" ... e clar ca daca mergi cu becurile stinse ti-o iei in freaza dar la capitolul semnalizare corespunzatoare poate fi inclus (sau exclus) orice ... cu alte cuvinte ramane la latitudinea militianului daca te amendeaza sau nu. Fiecare din noi este subiectiv in aprecierea gradului de vizibilitate si de aici un circ intreg.
    Cert e un lucru ... din pacate pana acum nimeni nu a fost in stare sa conceapa un cod rutiere neinterpretabil, cu exemple clare etc ... poate ca nici nu se vrea acest fapt nu?
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • #62
      De ce s-a optat in trecut ca la golf 4 si skoda 1 farurile de ceata sa fie in interiorul farului?Stie cineva?
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • #63
        Originally posted by M.FLORIN View Post
        Ideea e ca in privinta proiectoarelor de ceata totul este interpretabil. Codul rutier nu face o precizare clara la aceste tipui de "lumini" - din cate am citit eu nu am gasit nicicum specificat clar termenii "proiectoare ceata", "lampi ceata" etc ... poate nu am citit eu suficient de amanuntit - asa cum nu se face nicio precizare la luminile de zi (Daytime Running Light - DRL).
        Spun asta pentru ca si acel articol din codul rutier amintit de colegul mai sus - de altfel singurul pe care l-am gasit si eu cu referire oarecum la aceste lumini - nu face decat sa ne bage in ceata si mai rau, lasand loc la o gramada de interpretari.
        "Fara lumini sau fara semnalizare corespunzatoare" ... e clar ca daca mergi cu becurile stinse ti-o iei in freaza dar la capitolul semnalizare corespunzatoare poate fi inclus (sau exclus) orice ... cu alte cuvinte ramane la latitudinea militianului daca te amendeaza sau nu. Fiecare din noi este subiectiv in aprecierea gradului de vizibilitate si de aici un circ intreg.
        Cert e un lucru ... din pacate pana acum nimeni nu a fost in stare sa conceapa un cod rutiere neinterpretabil, cu exemple clare etc ... poate ca nici nu se vrea acest fapt nu?

        Pe mine ma surprinde ca proiectoarele nu au devenit inca dotare obligatorie. Trebuie sa existe un motiv obiectiv.

        Sunt utile si in situatia in care se arde un bec de la far si nu poti sa-l schimbi imediat.

        Comment


        • #64
          Originally posted by abc View Post
          Multumesc pentru raspuns.

          Din ce am inteles eu: se aprind proiectoarele+lampa spate cand este ceata, ninge sau cand ploua puternic indiferent daca este zi sau noapte.
          Originally posted by M.FLORIN View Post
          Ideea e ca in privinta proiectoarelor de ceata totul este interpretabil. Codul rutier nu face o precizare clara la aceste tipui de "lumini" - din cate am citit eu nu am gasit nicicum specificat clar termenii "proiectoare ceata", "lampi ceata" etc ... poate nu am citit eu suficient de amanuntit - asa cum nu se face nicio precizare la luminile de zi (Daytime Running Light - DRL).
          Spun asta pentru ca si acel articol din codul rutier amintit de colegul mai sus - de altfel singurul pe care l-am gasit si eu cu referire oarecum la aceste lumini - nu face decat sa ne bage in ceata si mai rau, lasand loc la o gramada de interpretari.
          "Fara lumini sau fara semnalizare corespunzatoare" ... e clar ca daca mergi cu becurile stinse ti-o iei in freaza dar la capitolul semnalizare corespunzatoare poate fi inclus (sau exclus) orice ... cu alte cuvinte ramane la latitudinea militianului daca te amendeaza sau nu. Fiecare din noi este subiectiv in aprecierea gradului de vizibilitate si de aici un circ intreg.
          Cert e un lucru ... din pacate pana acum nimeni nu a fost in stare sa conceapa un cod rutiere neinterpretabil, cu exemple clare etc ... poate ca nici nu se vrea acest fapt nu?
          Gresiti amandoi, totul este specificat in art. 114 din Reg. de aplicare. (val. de la 08.08.2013).
          Daca si acuma spuneti ca totul este interpretabil, no comment...
          Luminile obligatorii care se monteaza pe un autovehicul sunt mentionate intr-un REGULAMENT RAR, daca vreti vi le afisez si pe alea.

          Art. 114. – (1) Conducătorii de autovehicule, tramvaie şi mopede sunt obligaţi să folosească instalaţiile de iluminare şi/sau semnalizare a acestora, după cum urmează:
          a) luminile de poziţie sau de staţionare pe timpul imobilizării vehiculului pe partea carosabilă în afara localităţilor, de la lăsarea serii şi până în zorii zilei, ziua când plouă torenţial, ninge abundent sau este ceaţă densă, ori în alte condiţii care reduc vizibilitatea pe drumul public;
          b) luminile de întâlnire sau de drum, în mers, atât în localităţi, cât şi în afara acestora, după gradul de iluminare a drumului public;
          c) luminile de întâlnire şi cele de ceaţă pe timp de ceaţă densă;
          d) luminile de întâlnire ale autovehiculelor care însoţesc coloane militare sau cortegii, transportă grupuri organizate de persoane şi cele care tractează alte vehicule sau care transportă mărfuri ori produse periculoase, în timpul zilei;
          e) luminile de întâlnire atunci când plouă torenţial, ninge abundent ori în alte condiţii care reduc vizibilitatea pe drum;
          f) luminile pentru mersul înapoi atunci când vehiculul este manevrat către înapoi;
          g) luminile indicatoare de direcţie pentru semnalizarea schimbării direcţiei de mers, inclusiv la punerea în mişcare a vehiculului de pe loc.
          (2) Pe timpul nopţii, la apropierea a două vehicule care circulă din sensuri opuse, conducătorii acestora sunt obligaţi ca de la o distanţă de cel puţin 200 m să folosească luminile de întâlnire concomitent cu reducerea vitezei. Când conducătorul de autovehicul se apropie de un autovehicul care circula în faţa sa, acesta este obligat sa folosească luminile de întâlnire de la o distanţă de cel puţin 100 m.
          (3) Pe timpul nopţii sau în condiţii de vizibilitate redusă conducătorii de autovehicule şi tramvaie care se apropie de o intersecţie nedirijată prin semnale luminoase sau de către poliţişti, sunt obligaţi să semnalizeze prin folosirea alternantă a luminilor de întâlnire cu cele de drum dacă nu încalcă astfel prevederile alin. (2).
          (4) Pe timpul nopţii sau în condiţii de vizibilitate redusă autovehiculele sau remorcile cu defecţiuni la sistemul de iluminare şi semnalizare luminoasă nu pot fi conduse sau remorcate fără a avea în funcţiune pe partea stângă, în faţă o lumină de întâlnire şi în spate una de poziţie.
          (5) Luminile de avarie se folosesc în următoarele situaţii:
          a) când vehiculul este imobilizat involuntar pe partea carosabilă;
          b) când vehiculul se deplasează foarte lent şi/sau constituie el însuşi un pericol pentru ceilalţi participanţi la trafic;
          c) când autovehiculul sau tramvaiul este remorcat.
          (6) ÃŽn situaţiile prevăzute la alin.(5), conducătorii de autovehicule, tramvaie sau mopede trebuie să pună în funcţiune luminile de avarie, în mod succesiv, în ordinea opririi şi în cazul în care această manevră este impusă de blocarea circulaţiei pe sensul de mers.
          (7) Când circulă prin tunel conducătorul de vehicul este obligat să folosească luminile de întâlnire.
          Last edited by Cromatic; 2 January 2014, 15:59.

          Comment


          • #65
            OFF: O versiune completa a acestui regulament de aplicare oare pe unde se gaseste? Nu de alte dar vad ca asta e mai stufos decat insusi codul rutier.
            ON: Cat despre interpretare imi mentin parerea ca omul este subiectiv si cum si militianul este (teoretic) tot un om ... te poti trezi cu surpize.
            Eu am precizat in postul meu de mai sus ca in codul rutier nu este specificat nimic clar ... se pare ca regulamentul de aplicare ne mei face ceva lumina, dar si asta nu chiar ata de mult. Oare nu s-ar putea face o distincite clara intre proiectoare ceta (fata), lampi ceata (spate), DRL etc?
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • #66
              @romeo alex tu ai scris "vii la Barlad si ti-le montez moca si activare pe lampa ceata spate"
              iar eu ti-am scris ca "activarea" lampii dreapta spate e cam grea (nu imposibila), daca vrei sa iasa ca de fabrica.

              Logan II Acces(parca) banuiesc ca nu are cablaj pentru proiectoare.
              P.S. Cum ramane cu adaugarea de lumini aftermarket?
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #67
                M. FLORIN, Codul Rutier nu inseamna numai OUG 195 ci este compus si din reg. de aplicare, in plus o serie de art. din aceste 2 acte normative fac trimitere catre alte ordonante, legi si regulamente inclusiv cele europene. Circulatia pe drumurile publice, raspunderea contraventionala si infractionala se face dupa toate acestea luate ca un tot unitar.
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  Originally posted by t0rquemada View Post


                  Logan II Acces(parca) banuiesc ca nu are cablaj pentru proiectoare.
                  P.S. Cum ramane cu adaugarea de lumini aftermarket?
                  Mare stiinta sa concepi un cablaj pentru proiectoare sau lampa ceata.
                  O sa cunoasca agentul de circulatie modelele de rable si cu ce au sosit din fabrica,peste 150 de ani.Asta este cel mai mic impediment !

                  Comment


                  • #69
                    Rac ai citit printre randuri, no offence. Era vorba doar de ceata spate dreapta. Pentru proiectoare, fiecare face ce vrea, inclusiv "zanoane".
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #70
                      Toate aste se invata cand se da examenul pentru obtinerea permisului de conducere.
                      I-mi poate spune cineva ce tip bec trebuie la proiectoare.
                      Nu am manualul la indemana si as dori sa gasesc ceva becuri putin mai colorate pentru proiectoare.

                      Am reusit sa gesesc modelul de bec si se pare ca este un H16LL si am descoperit ca are numai 19w de unde rezulta slaba iluminare a acestuia.
                      Si am mai gasit xenon mai ieftin decat becul original(fara drosere)
                      Last edited by stoicanu; 3 January 2014, 12:30. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Cam asa ceva are Logan 2 pe proiector.
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by stoicanu View Post
                          Toate aste se invata cand se da examenul pentru obtinerea permisului de conducere.
                          Asa, si dupa ce s-au vazut cu permisul in buzunar, cati mai pun mana sa citeasca modificarile care apar pe parcurs?

                          Intreaba ce modificari la Codul Rutier au intrat in vigoare cu 08.08.2013 si sa-mi spui cati pot sa spuna asta.

                          Comment


                          • #73
                            @stoicanu eu ti-am spus de mult ca sunt H16LL (19~21W dupa standard).
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #74
                              Stiu ca mi-ai spus si acum am confirmat 100%.
                              Dupa multe sapaturi se pare ca acolo ar merge si un H11

                              Ma gandesc sa le inlocuiesc cu H11 dar imi este putin teama pentru ca au o putere de 55w si sa nu afecteze proiectorul acesta fiind din plastic 100% si becurile aste degaja mult mai multa caldura.
                              Last edited by stoicanu; 3 January 2014, 22:37. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                suportul/oglinda proiectorului e din metal deci ajuta la o degajare a caldurii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google