If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La adereta spre 0 nu misti nici cu nici fara ASR-ESP cat depre dezactivarea acestei functii eu am testat cu scoaterea sigurantelor si mai aveam putin si scoteam tot tabloul de sigurante si functia tot ramanea activa chiar daca in bord se aprindea acea avarie a ESP-ului.
Nu mai ramanea decat sa ii scot un senzor de ABS sa vad daca se anuleaza de la sine dar m-am dat batut.
In anumite situatii, controlul tractiunii mai rau incurca. La masinile mai rasarite, exista functia de dezactivare, iar in manual specifica foarte clar in ce situatii se recomanda dezactivarea.
Sistemele active de siguranta, ca orice alt sistem implementat in automotive, sunt create pe baza unor compromisuri in concordanta cu statistica, adica, ele ajuta in mare parte din timp, dar incurca in anumite situatii ce apar mai rar.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Dupa mine ASR ajuta mai mult siguranta masini pe sosea decat se te ajute la iesirea din santz.
Pe cand aveam Renault fara ASR de multe ori pe polei mi sa intamplat sa accelerez si masina sa plece in lateral din cauza pierderi aderentei cea ce cu ASR nu prea se intampla lucrul asta si este bun mai ales celor mai incepatori in ale soferie care conduc pe timp de iarna.
La iesirea din santzuri este bine sa ai lanturi, cum sa mai spus, sau o lopata in portbagaj.
Si acum se vor gasi cativa zmei care vor spune ca ei n-au nevoie de ASR pentru ca ei nu mai sunt incepatori
ASR ul in general te ajuta pe zapada- pentru ca la o masina normala daca o roata nu are aderenta, cealalta nu se invarte.
Baiul e atunci cand nu poti scoate masina de acolo decat prin metoda balans si eventual sa te impinga 2 din spate = pentru ca daca ai ASR nu merge sa faci metoda balansului. De aceea la masinile care se respecta exista si un buton Off. Da probabil ca acest buton va aparea la Logan FL (Doamne cat de greu si costisitor o fi sa pui un buton in plus ca sa scoti lumea din...).
Daca Laguna 3 nu are, nu cred ca-l pun pe logan. Masinile sunt facute sa mearga pe asfalt, pentru santuri exista Duster, cu buton de ESP off. In tarile civilizate, ajungi in sant, suni la asistenta rutiera si te scoate din sant, inclus in asigurare.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment