Tablou Sigurante Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [3 ani mai tarziu...]

    făceam ordine pe HDD când am dat de proiectele vechi cu Loganul (am vândut atelajul de ceva timp...)

    Deci daca îi e util cuiva, am atasat un fișier AutoCad (DWG) cu o legendă a panoului de siguranțe de X52 (logan II), precum si un pdf pentru cine nu are AutoCAD instalat.

    Nu mai verific nimic, "luați-o cu un gram de sare", cum zice englezul.
    Spor!
    Attached Files
    Last edited by dr_p; 18 November 2017, 16:00.

    Comment


    • #17
      Daca incalzeste pe cineva, nici la jegul de Passat B6 nu au mai pus schema sigurantelor pe capac. La B5 era. Deci Dacia nu e singura care face lucruri inexplicabile, VW e la fel de idiot.

      Comment


      • #18
        Buna seara. Stiti cumva daca ventilatorul de la radiator are o siguranta separata ? Eventual la panoul de sigurante din compartimentul motor ? Ideea e ca nu porneste ventilatorul, si as porni de la prezumtia ca ar fi arsa siguranta.

        Comment


        • #19
          Evident că are siguranțe în cutia de siguranțe motor.

          Pe ce te bazezi că nu pornește GMV-ul, ai verificat temperatura lichidului de răcire? cu ce (ochiometric nu se pune)?
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #20
            Pe frigul asta pornește greu GMV-ul.

            Comment


            • #21
              Buna ziua. Masina o am de aproximativ doua luni. In aceste doua luni, nu am observat niciodata sa porneasca. Acum cateva zile am patit o faza destul de nasoala; eram la coada sa fac RAR-ul, deci am stationat cam o ora jumate, timp in care incalzirea era pornita. La un moment dat, am observat aburi de sub capota. Opresc masina, deschid capota, si observ ca aburii ieseau din zona superioara dreapta ( cum privesti masina din fata) a radiatorului. Ca si cum ar iesi de la un cot sau asa ceva. Nu am putut identifica exact de unde. Am lasat capota deschisa cam 10 minute, dupa care nu au mai iesit aburi. Intr-adevar ca nu am mai stationat cu motorul pornit. Mentionez ca, desi ieseau aburi, ventilatorul nu functiona. Este pentru prima data cand stationez asa de mult cu motorul pornit. In prima faza doresc sa verific toate sigurantele care tin de ventilator, si dupa aceea sa ma duc la mecanic pentru alte posibile cauze ( radiator infundat, senzori sau ce mai sunt pe acolo etc)

              Comment


              • #22
                Ca sa testezi GMV-ul, trebuie sa vezi temperatura lichidului de răcire sa ajungă la 100 - 105 de grade.

                Comment


                • #23
                  Am corectat eu
                  Originally posted by vSn86 View Post
                  In prima faza ma duc la mecanic pentru test GMV via clip
                  Last edited by t0rquemada; 14 January 2018, 14:10. Reason: Automerged Doublepost
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #24
                    Teoretic daca decuplezi senzorul de temperatura al motorului ventilatorul ar trebui sa porneasca imediat.

                    Comment


                    • #25
                      Înainte să postați de dragul postării mai și citiți ce se întreabă...
                      1. Treapta I GMV nu se poate verifica prin deconectarea senzorului de temperatură apă.
                      2. Deschide capota unui TCe și vezi dacă ajungi la senzor
                      3. Erorile cu ce le șterge

                      S-a umplut forumul de "keyboard mechanics" (mecanici de tastatură)
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #26
                        Mi-am inceput fraza cu cuvantul "teoretic" ...Daca omul nu vrea sa mearga la tester are si alte variante.
                        La urma urmei daca stii sa umbli cu un aparat de masura poti verifica ce este cu acel ventilator.
                        Iar "mecanicii de tastatura" mai stiu ce vorbesc.

                        Comment


                        • #27
                          Păi verifică la dCi-ul tău că e exact aceeași piesă (2 relee + 1 rezistență în aceeași carcasă, nereparabilă) și revin-o cu impresii
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by dr_p View Post


                            Deci: poate pune cineva o poza (daca exista) cu destinatia sigurantelor?
                            Pe spatele capacului de la cutia de sigurante este indicata fiecare siguranta in parte la ce foloseste. Asa este la mine, model 2009.
                            Last edited by amigos; 29 January 2018, 21:39.

                            Comment


                            • #29
                              Aici e vorba de Logan II(12/2012 - prezent) nu Logan I !

                              E greu cu cititul, scrie chiar în primul post că nu e pe capac, e și poză
                              Attached Files
                              Last edited by 77sky; 9 May 2020, 13:40.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #30
                                Buna ziua.

                                Am un Logan 1.5 dci din 2016. In cutia de sigurante din compartimentul motor am doua fire taiate (le-am incercuit cu rosu). Stie cineva daca asa trebuie sa fie sau de la ce sunt aceste fire?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google