Costuri Necesare Dupa Achizitie Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Chiar si daca iei o masina la mana a doua sistemul de bonus/malus o ia de la zero indiferent daca tu, ca nou proprietar ai mai avut sau nu incidente in trecut sau daca seria de sasiu a fost implicata sau nu in vreun accident ... si bineinteles indiferent daca pastrezi numerele de inmatriculare sau nu.
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • #47
      Art. 72. — (1) In situatia in care un asigurat detine mai multe vehicule sistemul bonus-malus se aplica distinct pentru fiecare vehicul in parte.
      (2) In cazul instrainarii/radierii vehiculului asigurat, stabilirea noii clase de bonus-malus pentru un vehicul nou-dobandit se face pornind de la clasa bonus-malus de care asiguratul a beneficiat anterior.
      Ordinul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor Nr. 14/2011

      În situaţia în care deţineţi în proprietate mai multe vehicule, aplicarea sistemului bonus-malus se face individual pentru fiecare vehicul în parte.

      În cazul în care vindeţi un vehicul şi cumpăraţi altul nou, puteţi solicita asigurătorului dumneavoastră RCA trecerea bonusului de pe vechiul vehicul pe cel nou, acest lucru putându-se realiza în condiţiile în care prezentaţi documente justificative.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #48
        Salut! Problema cu sistemul bonus-malus am avut-o si eu. Aveam clasa 7, iar la emiterea politei RCA pt masina noua, aparea clasa 0. Broker-ul de asigurare nu m-a putut ajuta cu nimic pt ca asa iesea asigurarea din sistem. A trebuit sa ma adresez asiguratorului, i-am prezentat copia dupa polita RCA veche, si mi-a corectat clasa B/M, restituindu-mi suma de bani aferenta.

        Comment


        • #49
          Brokerii nu sunt autorizati sa faca modificari in sistem in ceea ce implica schimbarea clasei B/M. De aceea, in momentul cand doriti sa va recuperati bonusul de pe vechea asigurare, trebuie sa va prezentati la un sediu al asiguratorului.
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • #50
            Baieti, multumesc mult !
            panselin, la mine este fix aceeasi situatie ca la tine ( doar ca nu sunt insurat :P ).
            torquemada, ca de obicei cum ne-ai obisnuit dai raspunsuri concrete, la obiect si ajuta foarte mult. Oamenii simpli nu intra adanc in analiza legilor ( care legi oricum sunt ambigue, cu trimiteri si referinte si te doare capul ... ). Iar asiguratorii ( cu rea vointa !!!!!!!!! ) nu-si fac treaba cum trebuie si uite asa ajungem sa o luam de la B0 cand noi de fapt beneficiem de bonusuri. Mi se pare interesant cum sistemul permite B0 bine-mersi dar daca prezinti documente justificative se reia vechiul bonus-malus. Deci asiguratorii iti iau bani mai multi ( Doamne fereste sa fie corecti ) daca tu nu stii sa "te impui" in fata lor.
            vali692001 - tu vii si intaresti toata chestia, ms !
            Niki, ms mult - o sa ma duc si la broker si la asiguratori. Taica-meu a fost la un asigurator direct si au spus ca ei nu au ce sa faca si ma taxeaza 500 RON si ca reiau de la B0 totul.
            Oameni buni, parerea mea personala e ca se intampla chestii tare aiurea in sistemul asta al asigurarilor si ma refer la chestii elementare precum sistemul bonus-malus care e totusi cat de cat simplu. Dar in acelasi timp, ma gandesc ca acest sistem ajuta pe unul care are malus, deci e cu 2 taisuri toata treaba ...
            Ma gandesc ce harababura iese in cazul despagubirilor propriu-zise ... Doamne ajuta noi am scapat pana acuma si va doresc si voua sa aveti drumuri usoare fara incidente !


            Revin mai tarziu sa va povestesc ce am facut !

            Comment


            • #51
              Originally posted by panselin4 View Post
              ok, treaba la mine este exact precum am povestit, am luat loganul ca si tine, in sensul ca eu sunt cel care il conduce-singurul sofer, dar la achizitionare, datorita prostiei asiguratorilor a trebuit sa l trec pe numele tatalui, din ce am inteles, nu are importanta in caz de vreun eveniment-doamne fereste-adica asigurarea acopera chiar daca nu propietarul a fost la volan
              eu cand am dat vechea dacie a familiei la rabla, am dus anterior acestui eveniment numerele la politie spre radiere si scoatere din circulatie-( din cate tin minte trebuia radiata masina din circulatie, ca sa poata fi dusa la remat)
              in orice caz, nu am pastrat numerlele de la masina veche, iar loganul nou l am inmatriculat cu numere noi preferentiale- parca asta era intrebarea
              cand am facut rca ul la logan, nu mi a cerut nimeni nici un numar de inmatriculare, si precum spune si florin, cand iei o masina noua si o inmatriculezi, sistemul bonus malus o ia de la 0, din ce am inteles conteaza varsta posesorului, de cand are permisul, si localitatea in care traieste ( ar fi fost normal sa conteze si daca a mai avut evenimente in trafic, din vina lui, anterioare, indiferent pe numele cui era masina inmatriculata )
              am facut rca ul cum am mai zis cu 323 lei pe 12 luni, in schimb daca era pe numele meu ma costa in jur de 1500 de lei pe an, de diferenta mai bine bag benzina si ma plimb cu sotia
              vechiul logan era pe numele meu, tot doar eu il utilizam, dar pe vremea aceea nu era aberatia aceasta cu rca ul la tineri
              @ Panselin sa nu exageram cu 1500 ron, asigurare pentru 1.2 la o persoana in varsta de 35 ani. Anul trecut cand am facut prima asigurare pe numele meu am platit la Omniasig 1174 ron, la 26 de ani impliniti si B0.
              Anul acesta am facut rca la Asirom si am platit 1005 ron si B2. Intr-adevar este mai scump decat media celorlalti, dar sa nu exageram cu preturile, caci cei care sunt peste 29 de ani au preturi mult mai mici deoarece sunt in categoria a 3, 4 a de risc.

              Comment


              • #52
                Solutia este la legislativ, propusa de mult de transportatorii auto, asigurarea RCA pe permis nu pe masina.
                Asa e in Europa, cineva poate avea mai multe masini si nu le conduce, cine conduce masina face accidentul, cel vinovat ( persoana ) nu masina trebuie sa aiba asigurare, soferul sa aiba asiguarare pe permisul lui.

                Comment


                • #53
                  bogdan cr, si eu vad ca asta ar fi solutia, exact cum zici, asigurarea RCA pe permis nu pe masina
                  aris 86, treaba este ca eu cand am dat comanda de masina, tin minte ca am fost la cativa brokeri de asigurari si i am intrebat cat ar fi un rca pe numele meu, si mi au facut cateva simulari de preturi, si din cate tin minte erau pe la 1200, 1500, 1700- erau la mai multe companii de asigurari,stiu ca m am sfatuit si cu sotia, era similar la pret cu casco (am facut simularea la un cod de motor de 1.4 )
                  probabil gaseam si mai ieftin daca cautam, dar nu cred ca gaseam sub 1000 de lei, asa ziceau si agentii de la asigurari

                  Comment


                  • #54
                    astea sunt pozele de la un cric de logan 1 ph 2 din 2008
                    stiu ca a intrebat un coleg de forum care isi cumparase logan aniversar 10 ani, care nu are in dotare roata de rezerva si nici cric ( cei de la dacia au mai facut ceva reduceri de costuri )
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      multumesc panselin4 pentru ajutor, ti-am trimis un pm.

                      Comment


                      • #56
                        eu mi-am luat cric hidraulic de 2t cu 53 de lei de la dedeman

                        Comment


                        • #57
                          ...naspa "manivela" cricului , in rest e OK.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by panselin4 View Post
                            bogdan cr, si eu vad ca asta ar fi solutia, exact cum zici, asigurarea RCA pe permis nu pe masina
                            aris 86, treaba este ca eu cand am dat comanda de masina, tin minte ca am fost la cativa brokeri de asigurari si i am intrebat cat ar fi un rca pe numele meu, si mi au facut cateva simulari de preturi, si din cate tin minte erau pe la 1200, 1500, 1700- erau la mai multe companii de asigurari,stiu ca m am sfatuit si cu sotia, era similar la pret cu casco (am facut simularea la un cod de motor de 1.4 )
                            probabil gaseam si mai ieftin daca cautam, dar nu cred ca gaseam sub 1000 de lei, asa ziceau si agentii de la asigurari
                            Asigurare pentru SL10, 1.2 16V, 75 CP - 313, 35 RON.
                            Sunt asiguratori care fac asigurare pe numarul de inmatriculare ( poza #1 ) => numarul de inmatriculare apare pe polita. Daca pastrezi numarul de inmatriculare, poti sa-ti transferi bonus-malusul de la o masina la alta.
                            In poza 2 e asigurarea pentru numerele rosii la masina mea ( fyi ).
                            panselin4, iti apare numarul de inmatriculare pe polita RCA ?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              costuri masina noua

                              De citi banii am nevoie sa ridic masina de la dealer ??? cit ma costa sa o inscriu in circulatie ??? ( numere rosi , asigurare , taxa mediu , talon...etc )

                              Comment


                              • #60
                                O simpla cautare si citire a posturilor de pe prima pagina te va lamuri. Preturile, in mare parte sunt aceleasi, evident cu scumpirile aferente anului 2015.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google