If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@georgstelsib din ce ai scris banuiesc ca-mi raspunzi mie! Dar intrebarea mea era pentru aris avand in vedere ca am postat dupa el!
@stoicanu sau poate se bucura ca mai au si altii probleme!
Iarta-ma Danny , mi-am "pierdut putin cumpatul" , tu nu faci parte din categoria nemultumitilor fara frontiere . Mi-am adus aminte ca atunci cand mergi intr-o statiune toti din jurul tau sunt ingineri , profesori , doctori , desi vocabularul si aspectul mainilor acestora spun altceva . Si apoi sa vezi la masa cati nemultumiti se manifesta , de parca acasa la ei ar manca in fiecare zi 3 feluri si in fiecare zi tot altceva .
Ce sa fac ? nu-mi plac nemultumitii de profesie , mai ales cei carora le miroase totul.
Last edited by georgstelsib; 23 December 2017, 15:56.
georgstelsib
Tot respectul pt experienta ta in sofat, insa nu trebuie sa te enervezi. Nu e cazul :-)
Ideea e ca posesorii nu se asteaptau la un astfel de comportament.
La un BMW X5 vechi de 4 ani de aici https://www.bmwcca.org/forum/index.p...problems.9361/
problemele se manifestau la fel ca la voi. S-a actualizat software-ul deși nu părea să aibă efect și s-a schimbat releul pompei de combustibil. Săracu' BMW, avea și nevoie de baterie nouă după mai puțin de 4 ani dar asta s-a rezolvat înainte de apariția problemei de start greoi la frig/îngheț.
@danny, stoicanu eu nu m-am mulțumit cu jumătăți de măsură, când am avut probleme cu pornirea motorului m-am dus la ei pe cap, am făcut reclamații, nu am stat sa accelerez motorul la pornire, sau sa ma împac cu idee ca "asa fac toate".
Voi ați dat banii munciți, nu trebuie sa lăsați pe Renault în pace pana nu va rezolva problema.
Ma consider norocos. Nu am avut niciodata probleme cu pornirea.
Am un 0.9 euro 5 din 2015.
Am facut un video cu o pornire dupa 3 zile de stationare. https://www.youtube.com/watch?v=y68aKJbXjB8
@aris
Eu nu am timp de pierdut pentru lucrurile astea
La mine masina ajunge in service decat in cazuri extreme
Atât timp cât nu am fost nevoit sa o las in parcare in 5 ani din cauza acestei probleme nu imi bat capul ca asa ceva
Se manifeste ocazional si doar dimineata
În rest la zecile de porniri pe care le fac in timpul zilei nu am avut probleme
Ma consider norocos. Nu am avut niciodata probleme cu pornirea.
Am un 0.9 euro 5 din 2015.
Am facut un video cu o pornire dupa 3 zile de stationare. https://www.youtube.com/watch?v=y68aKJbXjB8
Vad totusi ca si la tine oscileaza turatia pt a regla relantiul (scade sub 1000 rpm si apoi mai creste putin).
Dar totusi nu asa mult cum face la mine, in video postat in pagina anterioara.
Tot timpul e asa ?
Last edited by cyrusmddd; 23 December 2017, 23:04.
Reason: Automerged Doublepost
Turatia variaza pana se stabilizeaza relantiul insa nu mai mult decat in film. Fiind in masina nici nu sesizez. A trebuit sa ma uit atent la video ca sa-mi dau seama; in mod normal plec imediat de pe loc, acum am filmat cam 1 minut
georgstelsib
Tot respectul pt experienta ta in sofat, insa nu trebuie sa te enervezi. Nu e cazul :-)
Un multumesc ar fi fost mai potrivit decat o lectie de comportament .
Invatati sa deosebiti o particularitate de un defect .
Nu este cazul sa ne isterizam din nimic ca o cucoana nevricoasa . Se presupune ca barbatii ( cel putin in teorie) sunt mai echilibrati in reactii la problemele generate de domeniul tehnic.
Last edited by georgstelsib; 24 December 2017, 14:13.
Salut,
Am un Logan 0.9 TCE din 2016, azi dimineata temperatura afara -4 grade. Am dat sa pornesc, invartea, dar nu pornea, am repetat de 5 ori operatia si nimic. A6a cheie am tinut lung la cheie si am apasat si acceleratia, cu greu a reusit sa porneasca. A mai avut cineva probleme asemanatoare?
Va multumesc!
Cu o zi inainte am schimbat un bec pe faza scurta si imi aduc aminte ca am pornit si oprit motorul de 2 ori, proniri scurte. In rest nu am avut porniri scurte, masina merge zilnic. Niciodata nu opresc motorul imediat ce am ajuns, il mai las sa mearga 1-2 minute.
Revin, am fost si am masurat tensiunea la bornele bateriei. Cu motorul oprit am 12,5 V, iar cu motorul pornit am 11,9 V. Inseamna ca m-a lasat alternatorul. asa de repede 4 ani 60000 km?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment