Probleme Pornire Logan 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Update-ul injecție se face dacă e OTS sau altă problemă gravă, nu se face update pentru orice. În plus trebuie să existe update pe VIN-ul tău și nu se poate face reinstalare a versiunii curente ci doar o instalare a unei versiuni superioare (dacă există) - iar la 0,9TCe H4B4xx nu prea există.

    De căutat o reprezentanță mare care și-a plătit abonamentul de acces la rețea
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • La mine de când a venit frigul dimineața pornește, după care scade turația pana la 0 și se oprește, abia la a 3 a cheie începe sa urce ralanti-ul la 1000 după care o las 3, 5 min și plec. La cald merge bine, dar e enervant sa se oprească de 2 ori pana sa stea la ralanti. Ce ar fi de făcut?

      Comment


      • Foarte simplu, nu lasi motorul sa se opreasca. Invarti cheia, porneste, iar la cel mai mic semn de scadere a turatiei o turezi o idee astfel incat sa nu se mai opreasca.
        Din punctul meu de vedere nu are sens sa o lasi 3 minute, 30 de secunde fiind mai mult decat suficient.
        Last edited by gabrieln1960; 7 December 2022, 11:54.

        Comment


        • Sună bine dar nu merge, în momentele alea ignoră accelerația, cauza ... ați ghicit GPL
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • OK, daca la GPL nu merge, asta e. La mine, neavand GPL, a mers fara probleme. Chiar daca s-a intamplat extrem de rar (in primul sau in al doilea an) asta a fost cea mai simpla rezolvare.

            Comment


            • Are dreptate t0rquemada, chiar asa este ezita în primele minute, dacă o accelerezi în gol se bâlbâie rău, parca ar merge înecată, ma gândesc sa schimb senzor temperatura Ecu, sau sa curat potențiometru la pedala accelerație, deși nu știu dacă este indicat.

              Comment


              • Face exact cum spuneau unii colegi pe un forum, ca 0.9tce iarna socul automat scade sub 1000rpm,iar vara socu sta la 1500 rpm.,desi ar trebui ca să fie invers.

                Comment


                • Originally posted by Ionutsy View Post
                  La mine de când a venit frigul dimineața pornește, după care scade turația pana la 0 și se oprește, abia la a 3 a cheie începe sa urce ralanti-ul la 1000 după care o las 3, 5 min și plec. La cald merge bine, dar e enervant sa se oprească de 2 ori pana sa stea la ralanti. Ce ar fi de făcut?
                  Se verifica BT33601 si BT54093 in service
                  Probabil se va face o resoftare la ECM cu ultima versiune disponibila online conform BT.
                  De asemenea, recomand o curatare si recalibrare clapeta de admisie daca ai peste 60000km.

                  Comment


                  • Am sa caut sa vad dacă au cu ce sa scrie softul la ECM, aici în Pașcani deși nu cred ca au auzit ei de asa ceva..

                    Comment


                    • Orice reprezentanta Dacia-Renault are cu ce sa scrie softul pe ECM.
                      Cea mai apropiata ar fi la Roman - Auto Moldova. Il cauti pe Marian Nechifor si te ajuta el.

                      Comment


                      • Mulțumesc, am sa îl caut

                        Comment


                        • -a rezolvat, temporar problema cu oprirea motorului la rece, după ce iam făcut plinul la benzina, nu se mai oprește dimineața la rece. Înainte aveam 2 pavele și se oprea la prima cheie, dar de când iam făcut plinul nu mai face probleme la rece. As vrea sa ii schimb filtru de benzina, dacă are asa ceva, dar nu știu unde se afla.

                          Comment


                          • Nu are filtru , mergi mai des cu ea...sa nu mergi subturat sau sa nu schimbi vitezele conform indicatorului din bord.

                            Comment


                            • Originally posted by Ionutsy View Post
                              -a rezolvat, temporar problema cu oprirea motorului la rece, după ce iam făcut plinul la benzina, nu se mai oprește dimineața la rece. Înainte aveam 2 pavele și se oprea la prima cheie, dar de când iam făcut plinul nu mai face probleme la rece. As vrea sa ii schimb filtru de benzina, dacă are asa ceva, dar nu știu unde se afla.
                              schimba si tu la 3000-3500rpm,mergi in afara localitatii la drum.
                              ​​​​​​

                              Comment


                              • Salut.

                                Asta seara am avut o mica problema. Am incercat sa o pornesc, dar invartea in gol... am luat cheia si am incercat iar de 3-4 ori si dupa ce am ciupit putin acceleratie, si pornit si s-a dus direct in aproape 2000 rotatii.

                                Apoi dupa ce s-a incalzit (afara erau 9 grade) a revenit la normal relanti-ul iar urmatoarele porniri au fost normale.

                                Masina este din 2019, are 60.000 km, bujiile sunt schimbate asta vară cu tot cu toate lichidele si rola intinzatoare, bateria este originala. Nu am avut vreo eroare sau martor aprins iar bateria parea sa fie ok ca nu murea deloc adica invartea intr-una dar nu pornea.

                                Ce sa fie oare? De alimentat pun de la rompetrol de obicei de 95, ce-i drept cel mai recent am alimentat de la o alta statie decat alimentez de obicei dar nu cred ca ar fi asta....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google