Cruise Control

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema nu o constitue cablajul(pe care 95% le ai) și/sau butoanele ci activările în TdB și injecție*.
    Dacă afișajul arată așa trebuie schimbat TdB.
    Dacă arată așa teoretic se poate activa.

    *poate necesita reprogramare.
    Last edited by t0rquemada; 18 September 2014, 21:38.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • T0rquemada dupa detalile care mi le-ai dat despre afisaj eu cred ca este cel bun pentru cruis control se vede pe afisaj deasupra temperaturi cruis control si limit
      Trebuie facute mai multe sapaturi , nu reusesc sa pun pozele de la tabloul de bord .
      Last edited by Sorette; 19 September 2014, 19:38.
      Opel Vectra A 1995
      Logan Preferance 2009
      Logan Editie Limitata 2014

      Comment


      • Dacă ai cablajul pentru butonul RVLV și cele 2 mufe din centrul pozei de mai jos, și pe la pedale vei găsi o mufă gri pentru contactul pedalei de ambreiaj(cel albastru) care trebuie cumpărat
        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Contactul pedalei de ambreiaj pe original are codul 253255192R si costa 110 lei dar am gasit echivalent care a costat 40lei.
          Rog pe cineva care are ambreiaj pe cablu sa imi faca o poza la suportul contactului.
          Attached Files
          Last edited by fdr_ro; 27 September 2014, 12:04.

          Comment


          • Codul pentru contactul pedalei de ambreiaj e 253255192R, costa atât pentru că e modelul de generație 4 cu autoreglaj. Ce ai cumparat tu e de generație 1 cu reglaj manual.

            În pozele de mai jos poți vedea diferențele între comandă pe cablu și hidraulică, detalii suport.
            Attached Files
            Last edited by t0rquemada; 27 September 2014, 13:30.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Multumesc t0rquemada numai ca in diagrama dialogys aceea cu ambreiaj pe cablu nu apare suportul pentru contact si pozele sunt de la ambreiaj hidraulic.
              Nici in diagrama mea nu se vede suportul pentru contact.
              Attached Files

              Comment


              • Pune o poză cu ce ai tu sub bord iar apoi rugăm un coleg cu 1,2 16v și RVLV din fabrică, să pună și el o poză și lămurim problema.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Nu este poza facuta de mine dar este exact ce am eu la ambreiaj.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Codurile spun totul:
                    simplu
                    pedalier 465038264R 44,86e+tva

                    cu RVLV(CCSL)
                    pedalier ambreiaj 465031874R 46,08+tva

                    Pedală de accelerație
                    simplă
                    NA 180026342R NA

                    cu RVLV
                    captor pedala acce 180022703R 62,24e+tva
                    Last edited by t0rquemada; 27 September 2014, 22:38.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Pozele sunt făcute de Crs. Sandel, care mi-a permis să le folosesc ca material didactic.
                      Avem niște poze ale pedalei de ambreiaj pe cablu cu RVLV din fabrică.
                      După cum se observă, suportul senzorului e montat pe partea dreaptă spre motor, iar pedala are o prelungire ce apasă pe senzor.

                      Așa că
                      1: se demontează tot ansamblul pedalei și se sudează elementele necesare.
                      sau
                      2: se cumpără ansamblul pedalei pentru RVLV vezi post #144.

                      Înainte de asta, ai putea testa prezența(activarea) funcției în UCH și injecție, prin montarea senzorului pedală ambreiaj(să fie apasat cu ceva), mers cu mașina pe un drum puțin circulat, cu viteză de minim 30KM/h, apăsarea pe LV (butonul de RVLV apăsat sus) și + de pe volan scurt = se memorează viteza curentă. Dacă totul e corect montat și activat nu vei putea depăsi viteza setată decât prin apăsarea accelerației la podea și menținerea ei acolo peste 2 secunde.
                      Repeți același procedeu pentru RV, butonul RVLV apasat în jos, din + memorezi viteza curentă, mașina menține viteza fără pedala de accelerație.
                      Apeși frâna sau 0 de pe volan, oprește RV iar cu R de pe volan reia funcția ducând mașina la viteza setată.


                      Dacă partea scrisă cu albastru nu merge la tine, trebuie reprogramat calculatorul de înjecție.Dacă merge trebuie activate funcțiile RVLV în TdB.
                      Attached Files
                      Last edited by t0rquemada; 28 September 2014, 16:07.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Multumesc de informatii si o sa fac acest test abia dupa ce imi vine si contactul rotativ.
                        Ca sa nu mai dau 250 de lei pe tot ansamblul pedalei o sa sudez cele 2 table.

                        Comment


                        • Montat butonul pe ansamblul ambreiaj.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Verifică dacă în poziție de repaus, tija e apăsată și ai continuitate între pinii contactului albastru ! ( senzorul pedalei de ambreiaj trebuie să dea o masă când pedala NU e apăsată!)
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Este cam greu de ajuns ca sa masor dar maine ajunge contactul rotativ si voi face testul cu toata instalatia montata.
                              Dupa cum se simte la mana cand este liber butonul (pedala de ambreiaj apasata) circuitul este inchis, este acelasi contant care se foloseste la pedala de frana pentru stopuri montat pe Duster.

                              Comment


                              • Păi tocmai asta am spus și eu pe pagina trecută: contactul de ambreiaj NU e același cu cel de frână.

                                La generația II : x52, duster ph2, senzorul de frână are 2 perechi de contacte 1 normal închisă(UCH) și 1 normal deschisă (lumini STOP și comandă deazctivare RVLV).
                                Last edited by t0rquemada; 29 September 2014, 20:10.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google