Cruise Control

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar nu trebuie tr4 35km/h in frana de motor ca sa arate 0.0
    La ori ce viteza in frana de motor fara c.c. activ arata 0.0
    Iar daca cutia este pe liber arata un consu de nimic acolo dar nu e 0.
    Cred ca am facut prea multe povestiri pe tema asta si nu are rost ca tot acolo se ajunge.
    sigpic

    Comment


    • Pai sa auda si @t0rquemada ca ne invartim in jurul cozii cu "experimentele" lui, pentru ca doar el stie unde a vrut sa ajunga si ce a vrut sa ne spuna.
      Last edited by vitriol; 15 May 2014, 18:21.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Eu am scris de la bun inceput ca utilizand CC vei avea un consum cu aprox.(a se citi: cu pana la) 0,5 l/100 mai mare decat atunci cand nu folosesti CC.

        Experimentul era asta de jos, vitriol s-a prins:

        1 masina ruleaza intr-o treapta (nu conteaza care), din cand in cand ridici piciorul de pe acceleratie=>masina intra intr-o usoara frana de motor=>injectia e taiata=>0,0L
        2 la fel ca mai sus dar cand ridici piciorul de pe acceleratie scoti si din viteza si rulezi pe liber, motorul la ralanti=>injectia nu e taiata=>mai mult de 0,0L
        Cazul 1 si 2 pe pot aplica pe ultima suta de metri pana intr-un semafor.

        P.S. Am facut de zeci de ori acelasi traseu pe DN2 -E85, astfel:
        CC off, AC off >> consum x/100
        CC on, AC off >> consum x+(0,3...0,5)/100
        CC on, AC on >> consum x+(0,7...1,0)/100

        viteza de obicei 90-100
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • CC off, AC on >> consum x+ ...

          Comment


          • Concluzia e clara.
            Vrei confort platesti , nimic nu este gratis.
            Tot pana la 1l in plus pe 100 km in afara orasului consuma numai cu ac-ul pornit
            sigpic

            Comment


            • Orice consun de energie, inseamna benzina consumata.

              Comment


              • t0rquemada, spuneam mai sus ceva de consumul pe E85:

                Originally posted by vitriol View Post
                Cc-ul este gandit pentru autostrada, unde nu cobori ca de la cota 1400, ci ai un drum care iti permite sa mergi constant cu 130 km/h. Daca folosesti cc-ul in oras, in viteza a 3-a si 50 km/h, e posibil sa-ti consume mai mult. Sau in a 5-a la 100 km/h, pe E85, unde abia atingi 100 km/h ca trebuie sa reduci pentru ca urmeaza localitate. Niciodata n-o sa faci vreo smecherie cu cc-ul in conditiile astea.
                Bine, naibii, ca nu pun astia climatronic pe Logan, ca vor aparea useri care vor spune ca masina lor consuma mai multa baterie cu el activat si ca mai bine merg cu prosopul in jurul gatului decat sa-l porneasca.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Întotdeauna vor fi păreri Pro şi Contra, dar trebuie să recunosc că exemplul cu prosopul în jurul gâtului chiar mi-a plăcut.

                  On Topic: Cu sau fără Autostrăzi, cu un consum mai mare sau mai mic, indiscutabil Cruise Control-ul este o dotare pe care eu unul mi-aş fi dorit-o pe maşină.

                  Comment


                  • Indiscutabil o sa-mi doresc CC pe viitoarea masina la fel de mult cum imi doresc si autostrazi unde sa am cum sa-l folosesc in parametrii pentru care a fost conceput.

                    Comment


                    • Consumul din carte (la TCe) il faci la 80Km/h. Intre 90 si 100km ai viteza economica (sa nu fac 2-3ore pe drum).
                      Cat despre E85 s-au inventat statiile CB, detectoarele de radar si speedcams pe GPS.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Saptamana asta am facut un drum pana la Suceava , cruise controlul este mana cereasca.
                        Ieri la intoarcere au fost vre-o 7 sau 8 radare prin localitati, reglam la 58 km/h viteza si ma durea la basca de caralii puteau sa stea cu tunurile pe mine cat vroiau, iar inafara localitatilor reglam viteza intre 90-100km/h
                        Consumul mediu Bucuresti-Suceava si retur in total 985Km in total cu c.c activat in proportie de 75% iar aerul conditionat pornit cam jumate de drum a fost de 4%.
                        Captain of the black pearl

                        Comment


                        • E normal, asa consuma toate dizelurile 1,5 >> 4% la 90-100 km/h, consum extraurban
                          CC nu a avut nici un rol, cu el decuplat tot atita consuma.

                          Comment


                          • Interesantă discuția despre consum. Cât despre consum, butonul ”Eco” îl folosiți la drumurile lungi, se simte vreo diferență? Tot vorbeam despre costuri, am primit un răspuns de la o firmă: ”Se poate monta pilot after market nu original costul cu tot cu montaj este de 1500 lei. Daca doriti sa il montam sunati-ne inainte pentru o programare.”

                            Comment


                            • Cu butonul eco scade V max cu vreo 30 km/H la un diesel.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Originally posted by Danis702000 View Post
                                Interesantă discuția despre consum. Cât despre consum, butonul ”Eco” îl folosiți la drumurile lungi, se simte vreo diferență? Tot vorbeam despre costuri, am primit un răspuns de la o firmă: ”Se poate monta pilot after market nu original costul cu tot cu montaj este de 1500 lei. Daca doriti sa il montam sunati-ne inainte pentru o programare.”
                                E scump, din fabrica il iei cu 1575 ron. si mai ai accesorii volan din piele si senzori parcare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google