If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tocmai ce mi-am verificat "stocul din garaj"....prafuite si....surpriza...toate cele 4 jenti cu anvelope de iarna (jenti de origine din dezmembrari de 3-4 ani folosite la fosta Ph2) au ET50...
PS1: Suspension clearance:Package 2 is 10 mm (0.4'') closer to suspension/brakes components. Acceptable for most cars.
PS2: Compared to your existing wheel, this new wheel will have an inner rim which is 10mm closer to the suspension strut. The outer rim will poke out 10mm less than before.
Sambata cand am facut schimbul de jante cu anvelope am observat ca arata foarte bine jantele de pe loganu 1 ph 2 anterior, jante cumparate de noi, de origine in 2012, Dar jantele se mentin deoarece in primavara, la schimbul anterior, le am spalat, curatat, dat cu wd 40 peste tot si cu inhibator de rugina kelfos in zonele unde se vedea putina rugina- conteaza mult si mentenanta observ
Si anvelopele se prezinta in forma, deasemenea cumparate de noi in 2011 de cand cu legea, dar pastrate la racoare si umbra pe un suport special
...
Si anvelopele se prezinta in forma, deasemenea cumparate de noi in 2011 de cand cu legea, dar pastrate la racoare si umbra pe un suport special
Cu anvelopele e cam ca si cu cureaua de distributie. Se schimba la nr. de km sau la vechime. Schimbarea anvelopelor la 5-6 ani nu e "doar chestie de marketing". Chiar daca "mai tine".
Conform cu ce e aici ........
diferenta e de 1 cm spre interior... chiar se simte asa mult...doar in curbe? La drum drept are ceva influente?
..........
Multi colegi pe forum, vor sa creasca stabilitatea Loganului, schimba suspensia, jantele, cauciucurile, aseaza masina la podea, se plag de curentii laterali, ba ca e prea inalta....1cm+1cm=2cm cred ca pt Logan are influenta, daca era spre exterior, crestea stabilitatea, asa ca spre interior....
Daca mergi ca pensionarii, cu maxim 70km/h, numai in oras, cm-ul ala poate nu influenteaza stabilitatea. Daca esti pe autostrada, sau cu viteza colegului Hassero.....
Asa de exemplu, este cum te-ai urca cu picioarele pe un scaun de bucatarie sau pe un scaun de bar.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Cu anvelopele e cam ca si cu cureaua de distributie. Se schimba la nr. de km sau la vechime. Schimbarea anvelopelor la 5-6 ani nu e "doar chestie de marketing". Chiar daca "mai tine".
Si marii producatori de anvelope spun ca daca anvelopele sunt intretinute si pastrate corespunzator acestea pot avea o durata de viata de pana pe la 10 ani
Acestia garantau pana la 5 ani, asta e altceva
Este stiut ca soarele si caldura afecteaza durata De viata
Din cate stiu un an de depozitare corecta ( fara expunere la soare, variatii mari de temperatura, expunere la hidrocarburi etc) este echivalenta cu o luna de utilizare.
Din pacate nu se prea respecta nici regulile de depozitare si nici recomandarile pentru inlocuire.
O parere doresc si eu.Eu am sandero stepway cu roti R16 anvelope 205/55/16.Ce jante de aluminiu(aliaj) as putea achizitiona pentru al doilea set de roti.Nu ma prea pricep in ceea ce priveste dimensiunea rotilor si masina Dacia in general.Multumesc ptr orice raspuns.
Iti poti pune jante de aliaj de Opel dar ai grija la ET sa fie 37.
La Opel gaura centrala are dimensiunea 56,5 mm si trebuie alezata la dimensiunea pentru Dacia 60,1 mm.
Eu am cumparat jantele din poza si le-am si alezat pe strung, urmeaza sa pun cauciucurile de vara pe acestea.
loganul asta 2 cred ca-i cea mai mare smecherie din lume zic asta pt ca la ph2 1.6_16v cu discuri duble ventilate, de 260mm, am pus janta cu et50 si n-a frecat in nimic. nici in etrier, nici in contraaripa. n-am gasit nici unde o specificatie de disc de logan 2, dar ma indoiesc ca a schimbat dacia complet caroseriile si suspensiile si nu mai merge nici o piesa de logan 1 pe logan 2 sau viceversa. poate cu jantele alea de 16, cu roti de 205, da, nu se poate, dar cu petardele alea standard de 185/65r15 nu freaca guma de masina. si oricum nu freaca janta de etrier. in conditiile in care prestige cu cutie "izi-ar" (varf de gama de la fabrica de trotinete dacia)are stock roti de 15, ma gandesc ca doar la alea cu roti pe 16 optional (stepway-urile) ar putea fi o problema. probabil...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
loganul asta 2 cred ca-i cea mai mare smecherie din lume ...
Cred ca ai mare dreptate, azi am intrebat pe cineva la dezmembrari, a venit cineva cu Dokker cu ET 40 si apus pt iarna cu ET 50...si a mers..
Din ce am vazut la a mea tot cu et40 distanta minima de la janta la etrier e de 1.5...2 cm iar la virare maxima anvelopa ar avea cel putin 2-3 cm pana la conta-aripa.
Urmeaza sa pun saptamana viitoare cele 4 roti cu et50 de la fosta ph2....si sa vedem daca se comfirma...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment