Consum Logan II 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by hasserro View Post
    Cand merg eu cu ea singur de ex in oras, mers linistit, 60 in treapta a 5a, imi scoate consum de 8.9.
    La 60 km/h încearcă să foloseşti treapta a IV-a şi astfel poate ne spui ce consum instant îţi afişează.

    Comment


    • #17
      ce te plangi de 1l in plus ....ca , cu 4 persoane in masina nu o sa ai niciodata 5 .......ci in jur de 6 ...si cum ai fost si la deal si in rodaj e normal sa ai aproape 7 ..... poi pana la urma daca vrei sub 5 .... ia diezel

      Comment


      • #18
        @hassero. Consumul relatat de tine in conditiile specificate de vreme ploioasa si 4 pasageri in masina este real. Eu cu 5 pasageri si aer condutionat am scos 6,3 si nu am facut infarct, glumesc. Aseara pe ploaia torentiala in bucuresti, la 60 km/h, tr. 4, ploaie torentiala, 2 pasageri aceam consum instant 7-8 l/100 km fata de 5-6 l/100 km in conditii de asfalt uscat.

        Comment


        • #19
          Originally posted by epuru View Post
          Da, rodajul dureaza 1000km, dar tu nu l-ai facut. Degeaba ai 1200 si rodajul dureaza 1000, daca nu te-ai tinut de el. Te-ai laudat deja ca ai tras de masina si i-ai dat in gura din prima zi. Ne-ai demonstrat deja ce mare pilot esti dupa 2-3 saptamani de cand ai permisul si ne aruncai pe aici viteze de 150 km/h si ca depaseai tot ce mergea mai incet de 130km/h. Daca masina este a mamei tale nu i-o distruge. Goneste-o pe a ta dupa ce ti-o cumperi. Si legat de depasiri nu cred ca mureai daca nu faceai depasiri 1000 km cat tine rodajul. Sau macar puteai sa faci depasiri lejere unde nu trebuie sa o retrogradezi sau daca chiar o retrogradezi sa nu o duci pana in zeci de mii de ture. Dar nu te judec, mergi cum vrei.

          ON topic legat de consum: La 60 km/h prin oras mergi maxim in treapta a 4-a, nicidecum in treapta a 5-a. Daca vrei consum bun mergi in turatie de cuplu, nu subturat. In mod normal se mai lasa consumul dupa cateva mii de km, vedem daca se lasa si la tine la cum ai tras de ea.

          bine punctat.....

          un rodaj = perioada importanta din viata masinii
          Last edited by bobbyred; 1 June 2014, 10:45.
          Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

          Comment


          • #20
            Originally posted by aris86 View Post
            @hassero. Consumul relatat de tine in conditiile specificate de vreme ploioasa si 4 pasageri in masina este real. Eu cu 5 pasageri si aer condutionat am scos 6,3 si nu am facut infarct, glumesc. Aseara pe ploaia torentiala in bucuresti, la 60 km/h, tr. 4, ploaie torentiala, 2 pasageri aceam consum instant 7-8 l/100 km fata de 5-6 l/100 km in conditii de asfalt uscat.
            erata: aveam, sau mai bine spus am avut. Greseala de tastat pe telefon.

            Comment


            • #21
              Atunci voi mai astepta vreo 2000 de km sa vedem cum evolueaza treaba.

              Comment


              • #22
                Am citit cu larg interes cele postate pe aici, recunosc ca m-am si amuzat copios la unele replici dar ... revenind la topic consider ca discutia despre consumul unei masini noi nu isi are rostul in primii 10 - 15 mii de km (poate chair 20.000 km). Este simplu de inteles, pentru cei care vor si pot sa o faca, ca orice motor nou are nevoie de o periada de rodaj (1000 - 3000 km in functie de regimul de rulare, anotimp, etc) dar si de o perioada de "reglare" sau mai bine spus de o perioada in care motorul se "lasa".
                Eu abia acum, dupa mai bine de 30 kkm, pot spune ca am ajuns sa imi dau seama care este consumul real al masinii plecand in primul rand de la diferitele regimuri de rulare pe care le-a avut masina in acesti 30 kkm precum si diferitele perioada de mers, incarcaturi avute, distante parcurse etc.
                Asadar sunt multi factori ce influenteaza consumul unui motor si nici intr-un caz nu iti poti da seama de cosumul real in primii 10 kkm.
                Cat despre restul discutiilor avute aici ... o singura concluzie - deschidem topicuri doar ca sa avem unde sa o dam in offtopic.
                Bafta.
                sigpic
                This is My Ride!
                !Visit and enjoy!

                Comment


                • #23
                  Ei bine nu orice motor nou are nevoie de o perioada de rodaj. Un motor bine construit nu are nevoie ca prin frecare sa niveleze asperitatile si scada frecarea in timp. Ei bine probabil ca nu e cazul la motorul renault de 1,2...Totusi eu am un mcv 2 de o luna si ceva timp in care am facut 5000km in conditii diverse. In general sunt multumit de consum acesta fiind in functie de stilul de mers intre 5,5 si 7,5.
                  Trebuie sa precizez ca mi-a fost greu la inceput sa respect indicatiile luminoase ale schimbarilor de treapta, dar daca te obisnuiesti obti si consumuri de genul asta cu conditia sa nu ai talpa grea pe autostrada.
                  Cum eu fac naveta Campina Afumati pe A3 trebuie sa recunosc ca una e consumul la vale spre Bucuresti si altul e consumul la deal spre Campina.
                  La fel conteaza cu ce viteza merg pe A3. Daca ma mentin in 110 consumul e rezonabil. Daca sar de 130 lucrurile se schimba radical.
                  Probabil ca solutia o sa fie GPL in cel mai scurt timp pt a avea costuri si mai scazute.
                  Acum sa revin la frecari. La primul schimb de ulei o sa pun aditiv respectiv **tabond.
                  Din experienta proprie stiu ca e ok si foloseste si pt consum si pt uzura sa folosesc asa ceva. Nu spun decat ca am un golf 4 tdi tratat cu asa ceva si are 500k km o solenza
                  diesel cu 400k km si un doblo 1,2 gpl cu 250k km. Toate functioneaza impecabil cu consumuri care ar uimi pe multi. Cand spun ca golful consuma intre 3,8 si 6 multi zic ca bat campii. Totusi am o medie de 5,1 pe ultimii 10k km iar de mers merg constant cu 130 pe A3 deci nu il menajenz cum fac cu mcv...
                  O sa va tin la curent cu consumul la mcv 2 dupa ce pun gpl

                  Comment


                  • #24
                    Salutare!

                    Stie cineva cu cat ar trebui sa creasca consumul in medie la motorasul asta cu AC pornit? La mine a crescut cu 0.3 litri / 100km in regim urban si mi se pare putin cam mult.

                    multam!
                    viorel

                    Comment


                    • #25
                      E bine domnule, deobicei consumul creste in medie cu 1l/100 km.
                      Last edited by 77sky; 1 June 2014, 15:53.

                      Comment


                      • #26
                        Uau.. la mine ptr cca 300km (cu resetare la zero) in oras a crescut din 8.6 din 8.9%. AC-ul a functionat undeva la 60-70% din timp cred. Macar 50% din timp tot a fost.

                        Deci o crestere de 0.3 litri e ok ptr o utilizare de minim 50% din timp.

                        merci mult, e util in bugetare lunara
                        viorel

                        Comment


                        • #27
                          Am facut cum ati zis si am mers constant in a 4a la 60. Instantul era intre 5.2 si 5.6.

                          Comment


                          • #28
                            Vezi că se poate!

                            Comment


                            • #29
                              Trebuie sa si vrea. Cum era o vorba in comunism: Nu stii! - Te invatam!; Nu poti! - Te ajutam!; Nu vrei! - Te obligam! Asa ca de nevoie, invata omu sa conduca masina cum trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Vorba asta eu o ştiu din armată!
                                De apreciat că totuşi ţine cont de sfaturile care i s-au dat în paginile acestui thread, nu s-a născut nimeni învăţat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google