Consum Logan II 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da si la Porsche schimba auto intre 6000-8000, da` e nemtesc ... He-he...

    Comment


    • Si masina la care am facut referire tot Germana este si cred ca are motorul mai mare decat Porche.
      Are cuplu cu nemiluita si isi permite sa schimbe la turele alea cea ce nu e cazul la 1.2 16v
      sigpic

      Comment


      • Mi-am atins scopul, explicatiile sunt excelente, eu nu aveam pregatirea sa fiu atat de corect, multumesc la toata lumea!
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • @oti trebuie sa intelegi un lucru ca stilul de condus depinde si de potentza masini.
          Cu 1.2 16 ca sa mergi punti mai sportiv trebuie sa sari putin calul cu turatiile cea ce nu e cazul la un 0.9 tce care ii sunt suficente 3000 rot/min pentru un condus putin mai sportiv.
          Iar ca sa scoti un consum bun respectie indicatoare din bord pentru schimbarea treptelor de viteza.
          Pana acum nu am auzit sa se fi defectat un motor din cauza utilizari subturate a acestuie si ma refer numai la benzinare.
          sigpic

          Comment


          • Eu sunt genul de sofer caruia ii place sa conduca relaxat. Imi place sa anticipez pe cat posibil situatiile din traffic. Desigur, sunt zile in care ma grabesc si trag un pic mai tare de motoras dar nu reusesc niciodata sa fac o economie mai mare de 2-5 min, in oras, pe o portiune de 12 km.

            Consumul meu in oras variaza destul de mult in functie de stil. Daca adopt metoda linistita si fara graba reusesc sa scot 6.4 iar cand ma grabesc trec de 7. Din ce am observant la acest 1.2 este ca nu prea are rost sa scoti untul din el pentru ca nu ai cum. Are o acceleratie liniara pe toata plaja de acceleratie, nu e nicidecum brutala in niciun moment, indifferent de treapta. Culmea este ca imi place asta intr-un fel, la plecarile de pe loc chiar daca accelerez mai tare si scap din pod ambreajul nu rupe asfaltul deloc.

            Ca sa formulez o concluzie, 1.2-ul se conduce foarte bine respectand idicatorul de schimbare a treptei, cu mici abateri la deal sau vale... ps: parca plang uneori dupa motorul de 0.9 dar asta e, pacat ca e scumpisor la achizitie.

            Comment


            • 1.2 16 este un motor ok singurul dezavantaj este atunci cand trebuie sa incaleci pe autostrada.
              Noroc ca nu avem prea multe.
              sigpic

              Comment


              • Asa a fost gindit acest motor, pe Clio, Twingo, masini de oras, Logan de-asta cumpara majoritar lumea, economic, de dus copii la scoala cu el. Pe autostrada insa te cam impinge tirul de la spate cu 1.2 asta.

                Comment


                • nu-l mai blamati ca merge super la 4000 de ture in 130 sau 140 pe autostrada .....nu se tine dupa nush ce bmw care te bliteaza mai sus de 160 ......in rets una peste alta e super ok atat pt orash cat si pt exterior regulile sunt reguli asa ca un 120 - 130 pt exterior merge lejer acompaniat cu sunetul de rigoare!

                  Comment


                  • Si ai uitat sa spui cu consumul de rigoare ca practic desprea asta vorbim.
                    sigpic

                    Comment


                    • poi in regim autostrada in jur de minim 7 la peste 130 ...in rest e oke .... in jur de 6 pe exterior daca te tii peste 100 :P, iar restul is joc de glezne in orash ...ca depinde de f multi factori in special ORA!

                      Comment


                      • Originally posted by teddy16 View Post
                        Daca ai cateva cunostinte de mecanica iti vei da seama ca mersul nu intre 2000-2500 ba chiar mai jos intre 1700-2300 nu dauneaza absolut deloc acestui motor. Atata timp cat nu esti in sarcina si apesi fin pedala de acceleratia, motorul nu sufera absolut deloc. Am mers zilele astea cu un audi a4 2.0 tdi cu dsg in 8 trepte parca. Masina aceasta in oras schimba mereu pana in 1400 ture, chiar si cand o calci un pic mai tare-dar na, nu poti scoate din cap conceptia unora ca "motorul trebuie desfundat". Voi faceti cum stiti mai bine, e o bucata de tabla pana la urma.
                        Poti s-o mai spui odata! La un Vw Eos pe care-l mai conduc din cand in cand , 2.0Tdi 140 Cp, cutie Dsg, in oras, la accelerari fine , masina schimba singura pe la 2.200 Rpm , apoi scade la 1.500Rpm, aceeasi poveste am observat-o si la Bmw seria 3 din 2011, cu motor de 2 litri ,cutie automata, schimba pe la 2.000Rpm, apoi pica pe la 1.400Rpm..Doar atunci cand "bagi piciorul" in pedala isi da treapta inferioara si schimba pe la 4.200 Rpm , in rest,daca mergi normal cu masina, schimba finut pe la 2000 si ceva, apoi pica sub 2000 Rpm .. Alea nu mai merg subturat ? De ce nu se strica?
                        Ma gandesc ca daca ar fi fost daunator motorului, nu le-ar mai fi facut sa schimbe la acea turatie , nu ?
                        Mai era un destept pe aici care dadea sfaturi, spunand ca cel mai bine este sa tii motorul peste 3.500Rpm indiferent de trafic,auzi )
                        Sunt unii obsedati sa tureze motoarele , si dupa aceea ii auzi ca au probleme cu ele ca le apare uzura prematur. Nu zice nimeni sa nu le turezi, dar se tureaza si motoarele astea cu un scop, nu daca este traficul normal prin oras, sa mergi ca nebunul cu treapta a 2 a cu 50 km/h doar ca sa tin motorul la 3.500 Rpm .

                        Comment


                        • Voi vorbiti de motoare dizel aici, nu ? La un VW 2.0TDi are un cuplu imens intre 1500- 2000 ture, e normal sa schimbe asa, la benzina aspirat e cu totul altceva ... Cuplul maxim e MULT mai sus, de pe la 3000 incepi sa-l simti, la 4000 acolo e locul lui...pina in limitare la maxim 6200.
                          Razboiul de 100 de ani dintre benzinare si tractoare ...
                          Last edited by bogdan_cr; 19 October 2014, 14:35.

                          Comment


                          • E dementa sa tii masina la 4000 asa de florile marului! basca si consumu` va fi pe masura! si toate astea degeaba! motorul de 1.2 nu e vreo scula...practic oricine se descurca cu un asemenea "propulsor"! Cum Bogdane sa tii motoru peste 4000rot?! pt ce?
                            Keep walking...

                            Comment


                            • Acolo sint caii si cuplul, de-aia.
                              Si daca tot i-ai cumparat caii aia, foloseste-i.

                              Comment


                              • Esti sigur ca la 6200 mai este in cuplu sau la 5000?

                                @torq daca esti amabil mai baga o data diagramele alea de Logan sa vedem Cp si Nm.
                                Multumesc anticipat
                                Last edited by stoicanu; 19 October 2014, 18:10. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google