Postez eu, aveam poza pe desktop.
Consum Logan II 1.2 16v
Collapse
X
-
@Crs.Sandel aia e turația vs viteză in treapta 5 la x52, cu galben 1,2 16v. SW=MCV
Cuplu
Last edited by t0rquemada; 19 October 2014, 19:50.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by bogdan_cr View PostAcolo sint caii si cuplul, de-aia.
Si daca tot i-ai cumparat caii aia, foloseste-i.Keep walking...
Comment
-
profitand de faptul ca pentru prima data sa aprins martorul luminos nivel minim combustibil de cand am cump masina si neavand altceva mai bun de facut, am calculat dupa toate bonurile de benzina consumul masinii, deci 4883km/299.07litri/1822,6lei a rezultat un consum mediu de 6,12l/100km, ma declar multumit tinand cont ca 60% a fost folosita urban si restul extraurban, nu ma declar multumit de pe banii pe care i-am dat pe benzina......Last edited by Oti; 27 October 2014, 09:53.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
...acum , in perioada rece , merita sa pun un carton sau alt material in fata radiatorului , pentru a impiedica intrarea aerului direct prin grila pe radiator ?
...NU acopar intreaga suprafata a radiatorului , sa zicem doar 1/2 din aceasta
...voi obtine un consum mai redus sau doar riscul de a supraincalzi motorul ?
Comment
-
old_radu m-ai dezamagit, aveam asteptari mari dupa nivelul ridicat de cunostinte pe care le-ai dat pana acum....., benzinarul este mult mai cald decat dieselul, carton vezi la diesel....dar eu as pune carton daca afara ar fi sub -25....-30grade curentii de aer care patrund la motor l-ar racii prea tare......„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by Oti View Postold_radu m-ai dezamagit, aveam asteptari mari dupa nivelul ridicat de cunostinte pe care le-ai dat pana acum......
...nu pretind ca as avea un "nivel ridicat de cunostinte" , dar am pretentia sa primesc argumente pertinente la raspunsurile ce le cer , dupa cum si la afirmatiile mele incerc sa aduc acelasi tip de argumente .
...cartoane am mai vazut eu si la "benzinar"
...poate ca nu neaparat pentru un consum mai redus , cu toate ca la temperaturi scazute (nu-i obligatoriu -25...-30) o incalzire mai rapida a motorului ar duce si la un consum mai scazut , dar totodata ar ajuta si la incalzirea mai rapida a habitaclului + o degivrare sau dezaburire mai rapida
...eu zic ca si asta conteaza
Comment
-
Originally posted by old_radu View Post...acum , in perioada rece , merita sa pun un carton sau alt material in fata radiatorului , pentru a impiedica intrarea aerului direct prin grila pe radiator ?
...NU acopar intreaga suprafata a radiatorului , sa zicem doar 1/2 din aceasta
...voi obtine un consum mai redus sau doar riscul de a supraincalzi motorul ?
Cand deschide termostatul, atunci sa zicem ca ar fi util cartonul...Dar poate deja ai ajuns la destinatie.
Pe vremuri, decat sa schimbe termostatul, puneau carton, ca atunci termostatul ramamand blocat mereu pe deschis, apa circula din start prin radiator, si asa mai ciupeau si ei iarna un pic de caldura.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
old_radu scuza-ma, nu am vrut sa te incomodez......si eu am mers cu carton la radiator la temp de pana la -15grade, rezultatul nu a fost nici pozitiv nici negativ, nu sa incalzit masina mai repede....termostatul isi face treaba, cant de lichid de racire care circula in motor este mai mica decat cant de lichid care este pe celelate trasee......faza proasta a fost cand am uitat de carton.....„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment