Consum Logan II 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Postez eu, aveam poza pe desktop.
    Attached Files

    Comment


    • @Crs.Sandel aia e turația vs viteză in treapta 5 la x52, cu galben 1,2 16v. SW=MCV



      Cuplu
      Last edited by t0rquemada; 19 October 2014, 19:50.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Ai cumva si pentru un 0.9 te rog?
        Vreau sa fac o comparatie.
        Multumesc.
        Eventual baga si la un diesel
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by bogdan_cr View Post
          Acolo sint caii si cuplul, de-aia.
          Si daca tot i-ai cumparat caii aia, foloseste-i.
          ba da-i dreaq de cai ! la 5000 face anafor in rezervor! nu vad rostul unor asemenea turatii decat in depasiri si/sau pe autostrada...in caz ca vrei sa decolezi!
          Keep walking...

          Comment


          • La cererea publicului
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Multumesc t0rquemada! acum este destul de clar. Un grafic consum vs cuplu sau viteza exista?
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • B/L52 (Sandero/Logan) R15
                1,2 16v JH3077

                K52 (MCV) R15
                1,2 16v JH3090

                Cauți un fișier cu rapoartele cutiilor și afli.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • profitand de faptul ca pentru prima data sa aprins martorul luminos nivel minim combustibil de cand am cump masina si neavand altceva mai bun de facut, am calculat dupa toate bonurile de benzina consumul masinii, deci 4883km/299.07litri/1822,6lei a rezultat un consum mediu de 6,12l/100km, ma declar multumit tinand cont ca 60% a fost folosita urban si restul extraurban, nu ma declar multumit de pe banii pe care i-am dat pe benzina......
                  Last edited by Oti; 27 October 2014, 09:53.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • ...acum , in perioada rece , merita sa pun un carton sau alt material in fata radiatorului , pentru a impiedica intrarea aerului direct prin grila pe radiator ?
                    ...NU acopar intreaga suprafata a radiatorului , sa zicem doar 1/2 din aceasta
                    ...voi obtine un consum mai redus sau doar riscul de a supraincalzi motorul ?

                    Comment


                    • Nu merită să pui în faţa radiatorului niciun fel de carton sau alt material, mai ales că motorul este pe benzină.

                      Comment


                      • old_radu m-ai dezamagit, aveam asteptari mari dupa nivelul ridicat de cunostinte pe care le-ai dat pana acum....., benzinarul este mult mai cald decat dieselul, carton vezi la diesel....dar eu as pune carton daca afara ar fi sub -25....-30grade curentii de aer care patrund la motor l-ar racii prea tare......
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Pai atunci sa aruncam termostatele ca nu mai au nici un rost.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Oti View Post
                            old_radu m-ai dezamagit, aveam asteptari mari dupa nivelul ridicat de cunostinte pe care le-ai dat pana acum......
                            ...in cazul acesta nu o sa mai pun nici un fel de intrebare , sa nu apara si alti dezamagiti in zona ...
                            ...nu pretind ca as avea un "nivel ridicat de cunostinte" , dar am pretentia sa primesc argumente pertinente la raspunsurile ce le cer , dupa cum si la afirmatiile mele incerc sa aduc acelasi tip de argumente .
                            ...cartoane am mai vazut eu si la "benzinar"



                            ...poate ca nu neaparat pentru un consum mai redus , cu toate ca la temperaturi scazute (nu-i obligatoriu -25...-30) o incalzire mai rapida a motorului ar duce si la un consum mai scazut , dar totodata ar ajuta si la incalzirea mai rapida a habitaclului + o degivrare sau dezaburire mai rapida
                            ...eu zic ca si asta conteaza

                            Comment


                            • Originally posted by old_radu View Post
                              ...acum , in perioada rece , merita sa pun un carton sau alt material in fata radiatorului , pentru a impiedica intrarea aerului direct prin grila pe radiator ?
                              ...NU acopar intreaga suprafata a radiatorului , sa zicem doar 1/2 din aceasta
                              ...voi obtine un consum mai redus sau doar riscul de a supraincalzi motorul ?
                              PAna se incalzeste motorul la 90 grade, mai bine zis apa, termostatul nu deschide, si cartonul este inutil pana atunci apa necirculand prin radiator.
                              Cand deschide termostatul, atunci sa zicem ca ar fi util cartonul...Dar poate deja ai ajuns la destinatie.

                              Pe vremuri, decat sa schimbe termostatul, puneau carton, ca atunci termostatul ramamand blocat mereu pe deschis, apa circula din start prin radiator, si asa mai ciupeau si ei iarna un pic de caldura.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • old_radu scuza-ma, nu am vrut sa te incomodez......si eu am mers cu carton la radiator la temp de pana la -15grade, rezultatul nu a fost nici pozitiv nici negativ, nu sa incalzit masina mai repede....termostatul isi face treaba, cant de lichid de racire care circula in motor este mai mica decat cant de lichid care este pe celelate trasee......faza proasta a fost cand am uitat de carton.....
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google