Consum Logan II 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Oti View Post
    old_radu scuza-ma, nu am vrut sa te incomodez.......
    ...OK , iti doresc un consum cat mai mic !

    Comment


    • multumesc ! si tie la fel
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Originally posted by mumus View Post
        PAna se incalzeste motorul la 90 grade, mai bine zis apa, termostatul nu deschide, si cartonul este inutil pana atunci apa necirculand prin radiator.
        Cand deschide termostatul, atunci sa zicem ca ar fi util cartonul...Dar poate deja ai ajuns la destinatie.

        Pe vremuri, decat sa schimbe termostatul, puneau carton, ca atunci termostatul ramamand blocat mereu pe deschis, apa circula din start prin radiator, si asa mai ciupeau si ei iarna un pic de caldura.
        Un raspuns pertinent. Bravo bre!

        Comment


        • Originally posted by e.t. View Post
          100-110 nu se poate chema condus sportiv, doar daca ai merge in treapta a 3-a asa la viteza asta.....
          http://www.youtube.com/watch?v=oGdOVdRmt-M uite aici mers sportiv

          Condus sportiv apoi virgula. Condus echilibrat, apoi virgula. Asa ca nu se refera la viteza. Si cu 50km/h poti conduce sportiv. Nu confunda cu sportiv cu viteza.

          Codus sportiv inseamna ca conduci mai agresiv, mai agresivi schimbi vitezele (turezi mult peste 3500, etc), accelerez/franez in continuu, nu lasi masina sa mearga constant. Asa ca evident si consumul este mai mare.

          Condusul cu viteaza mare nu inseamna ca si stii sa conduci. Pe un drum drept si o maimuta poate sa mearga cu viteza. Ce ai pus pe acel video nu este condus sportiv. Curbele si serpentinele reprezinta adevarata chemare.

          Evident cu un Logan n-ai cum sa te duci nu stiu cum, mai ales cu 1.2. Dar si asa sunt primul care pleaca de la semafor, abia incetinesc in curba si ii ajung pe ceilalti fara probleme... evident ca deja nu mai pot lua curba pe doua roti cum faceam pe vremuri cu Lada dar omul se conformeaza

          Originally posted by aris86 View Post
          Corect, dar la 50-60 km/h la in oras, e indicat sa mergi cu treapta a 4-a.
          la 50-60km/h esti in a 3-a. Daca pui in a 4-a auzi cum sufera motorul...

          Originally posted by Oti View Post
          Concursul asta cu cel care scoate cel mai mic consum este daunator masinii, sa nu se transforme in stil de condus, ca economia pe care o faci la combustibil o dai de sute de ori mai mult la reparatii (nu acum, ci pe la 30k-50k). Asta am spus-o asa.... ca am intalnit pe unii care citesc pe aici si chiar asta fac, conduc 200m cu treapta a 4-a, a 5-a in oras.... pentru economie.
          Nu pentru economie. Pentru chetuilei. In a 4-a, a 5-a in oras vor scoate 20L/100km. Logan 1.2V consuma enorm daca este subturat.
          Last edited by sassteve; 2 November 2014, 10:56. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Eu pun carton sub numar pe grilajul negru de jos atunci cand temperaturile sunt negative ..... dc sa nu protejez un pic motorul de aerul rece tras de afara ..chiar daca ai termostat si temperatura ajunge la 86 grade in 15 minute ...motorul benzinar se stie ca se incalzeste mai repede si daca protejez motorashul cu cartonas nu vei avea nimic de pierdut ci doar de castigat ! Asta e opinia mea!

            Comment


            • @ Tinuletz

              ...sunt sproape sigur ca ai dreptate , dar n-am vrut sa contrazic teoria prezentata mai sus.

              Comment


              • Eu nu am scos astfel de consumuri la 50-60 km/h in oras. Cel mai mare instant a fost 18l/100 km cand am urcat pe serpentine la 30 km/h in teapta a doua. Fiecare conduce cum doreste, dar sa nu exageram si sa denaturam informatiile prezentate.

                Arata urat cartonul pt o masina produsa in 2013-2014.
                Last edited by aris86; 2 November 2014, 11:16. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • ...iarna trecuta am avut o bucata de carton ce avea un strat negru pe o parte si de la distanta arata chiar "interesant" in spatele grilajului
                  ...imi mentin parerea , in continuare , ca ajuta acel carton.

                  Comment


                  • Cred ca este nevoie sa fie data o definitie la mersul subturat, cei mai cunoscatori in functionarea motoarelor pe benzina cu injectie ar trebui sa intervina ( se stie ca intre motorul clasic cu carburator unde toate reglajele/automatizarile se fac mecanic - parghii, arcuri etc si cel dotat cu calculator, senzori etc sunt diferente uriase). Din punctul meu de vedere una este sa mergi la vale sau din inertie cu viteza sub 50km/h, treapta 4/5, turatie motor sub 1500, cu pedala de acceleratie usor apasata sau deloc - se numeste si frana de motor si altceva daca mergi cu pedala de acceleratie la jumatate apasata sau total, o durata mai mare sau mai mica, incercand sa cresti viteza, se si aude "uneori" cum "sufera motorul".......calculatorul masinii simte ca este nevoie de mai multa putere si modifica parametrii de functionare "bagand" mai multa benzina......scuze...am dat si eu o explicatie de neprofesionist ......
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Eu ştiu că pentru a avea cel mai bun răspuns este recomandat să accelerezi progresiv, nicidecum kick-down dintr-odată. Dacă "simţi" maşina, atunci ştii şi ce să ceri de la ea.

                      Comment


                      • Cel putin la 1,2 motorul vibreaza puternic sub 2000 rot/min si in acest caz poti considera subturat daca urci un deal si tu te chinui sa o accelezi ca sa aiba putere, in loc sa retrogradezi o treapta.

                        Comment


                        • Asta se intimpla cind motorul nu are cuplu, accelerezi puternic la turatie mica...La 2000 de ture ce cuplu are motorul D4F. daca are de toti 107Nm / 4250 rot/min ?
                          Te mai miri ca se revolta si vibreaza cind il accelerezi la fund la 2000 rot/min ? Asta e motor care trebuie tinut la minim 3000 rot/min in orice conditii ca sa pretinzi cit de cit dinamica de la el . Daca il tii la 2000rpm atunci nu pretinde diamica sau schimbi viteza inainte sa accelerezi. Il ridici in ture si pe urma pretinzi ceva de la el.

                          Comment


                          • Am de aproximativ o luna un Logan II , am facut 1000km cu el si consuma in medie 5,3l/100km in regim mixt urban/extraurban. Vin de pe Dacia 1300 si mi-am pastrat stilul de condus , adica merg cu maxim 100km/h pe autostrada m-a mai 'furat' peisajul si am mers si cu 120km/h.In general conduc preventiv si nu prea folosesc frana decat cand este absolut necesar, de exemplu curbele de la Paraul Rece/Predeal.
                            Sunt foarte multumit de masina, nu am absolut nimic sa-i reprosez pana acum, dpdv functional.
                            Este excelent sistemul de reglaj al ventilatiei si de dozare al incalzirii. Am luat varianta Acces 1.2 pentru ca intentionez sa-mi montez un sistem audio performant si de 3 ori mai ieftin decat sistemul original , un senzor de parcare mai ieftin si mai performant decat cel original Renault, care este echipat si cu camera video pt mersul inapoi.Atentie daca doriti sa faceti asa ceva, realizati montajul in service-ul autorizat al furnizorului altfel pierdeti garantia pt partea electrica, nu lucreaza scump si se pricep mai bine sa cableze.Interesati-va in prealabil de conectica, sa corespunda.

                            Comment


                            • Garantia o pierzi daca modificarile, montajul instalatiei electrice nu se face in reprez Dacia si cu produse omologate de Dacia/Renault (componente de origine). Deci orice modificare o faci fara sa afectezi instalatia orig a masinii si cu posibilt demontarii facile (fara sa apara urme evidente de interventie - poate dai la pace) asta pentru cazul cand o sa fie nevoie de garantie.....
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Apropo de discutia de pe pagina anterioara, pro contra carton in grila...
                                Povestea asta e de pe la inceputurile masinilor...
                                Americanii au facut grila fata actionata mecanic initial...
                                Pe Dacia Club era cineva care isi facuse o chestie motorizata de astuparea grilei...
                                Acum vreo 1-2 ani Fordul (Focus) se lauda cu grila smechera care inchide accesul aerului spre motor...cica aerodinamicitate, scadere consum...
                                KKt...aerodinamicitate la o masina gen Focus care e preponderent de urban...
                                Nu erau prosti sa spuna ca au reinventat roata...
                                Aerul rece care circula prin compartiment motor iti raceste MOTORUL nu radiatorul care oricum nu fuctioneaza cand termostatul e inchis...
                                Diferenta se cunoaste destul de bine...asta e pe masuratelea, log in mers etc...
                                Dupa ce lasam masina sa se incalzeasca putin ~1min, in mers din cauza fluxului de aer , motorul se racea in loc sa se incalzeasca...deabia dupa 1-2 min de mers incepea sa creasca iar...
                                Influenta nu este chiar de neglijat...
                                Cu cat motorul ajunge mai repede la temp de regim cu atat consumul e mai mic...
                                Pe mine nu consumul ma interesa ci caldura in habitaclu
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google