Buzau-Bucuresti, plus ceva mers pe acolo, 223 km in total, consum 8.2.
Consum Logan II 1.2 16v
Collapse
X
-
Am constatat ca mergand pe acelasi drum, cu aceeasi viteza , in acelasi regim , cu loganul meu de 1.2 am un consum de 5,2 - 5.4 - 5.5 ,iar un logan 2 diesel are un consum de 3,9 - 4 litrii \ suta de km
Imi pare ca un diesel in extraurban consuma cam cu 1,5 litrii mai putin decat un benzinar de 1,2
Comment
-
-
Un consum foarte bun pentru acel drum!
Drumul de la baraj la cascada cum este? E pietruit cumva?
M.Florin are mai mult, dar are masina de mai mult timp ca tineLast edited by Crs. Sandel; 23 July 2015, 17:56.
Comment
-
Mai sus de nehoiu se face dreapta spre casoca, e si indicator, (2km), dar de fapt sunt vreo 6-7. E o portiune scurta cu asfalt apoi drum pietruit care e destul de ok in mare parte, are cateva portiuni mai rele, dar in rest eu mergeam si cu 50 pe acolo.
Eu am 45.700 intr-un an si 2 luni, daca n-ar fi fost in service 2 saptamani ar fi avut aproape 50 de mii.
Bucuresti dus intors, plus mers pe acolo, 220 de km, la dus 150-160 fara A/C, la intors la fel dar cu A/C, consum 8.2.
Comment
-
Bucuresti-Neptun-Bucuresti
2 persoane+ 2 caini de talie mare cu portbagaj full
La dus AC pornit 35% din timp, mers cu 110 pe autostrada, 55 in statiuni si 80 in afara lor.
La intoarcere am mers in acelasi stil in statiuni si in afara, in tot Eforie nord s-a stat in coloana. Pe autostrada am mers cu 100 si ACul pornit tot drumul, la care mai adaugam traficul Bucurestean de vineri.
Comment
-
Bucuresti-Pitesti-Ramnicu Valcea-Targu Jiu- Straja -Petrosani -Hateg - Rausor, 486 km, 28,6 l, consum mediu 5,87 l/km. Mers pe autostrada 115-130 km/h, apoi 100 km si 60 km/h pana la Valcea si apoi pana la Targu -Jiu 65-80 km/h localitate, pe defileul jiului in general 30-60 km/h si am prins 5-6 semafoare, apoi pana la vulcan 60 km/h si maxim 100 km/h pana la Hateg si apoi 50-60 km/h.
Comment
-
Am un total de 1345 km parcursi de la ultima resetare , cu un consum mediu de 5,9
Am mers ieri pe tulcea braila slobozia si apoi pe a2 , am mers inclusiv cu 115-120 km/h, undeva pe la 3500 de ture, la vitezele acelea nu imi pare masina zgomotoasa, si cand apasam acceleratia pt depasiri reactiona promt, avea detenta- in masina 2 persoane plus portbagaj full, plus ac tot timpul pe treapta 2
Asta pt cine zicea ca 1.2 este un motor puturos sau lenes, eu il vad un motor mai de turatie, cum sunt benzinarele aspirate in general
Comment
-
Pun si eu un consum mediu, calculat dupa bonurile fiscale.
Distanta : 11198km, combustibil: 701.32 L, consum mediu: 6.26
ps
Distanta : 3008km, combust: 167.6L, consum: 5.57, cost mediu: 0.3lei/km
Trimis de pe al meu K013 folosind TapatalkLast edited by Oti; 26 July 2015, 10:40.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Pana la 100 nu e zgomotoasa, apoi este, din punctul meu de vedere. Si la 2 persoane si bagaje si a/c, poti sa ai oricate ture intr-a 5a ca tot puturoasa e. Se vede clar ca e un motor pentru oras, care chiar si acolo, cand e f cald afara, trage prost, problema motoarelor aspirate cand e cald afara...
Comment
-
Originally posted by hasserro View Post
Bucuresti dus intors, plus mers pe acolo, 220 de km, la dus 150-160 fara A/C, la intors la fel dar cu A/C, consum 8.2.
Si totusi tu ai mers cu maximul vitezei pe care o poate atinge motorul asta "potent" de 1.2
Eu am atins 155-160 in bord pentru cateva secunde si mi se parea foarte instabila masina (poate din cauza ca eram singur, e Sandero). Nu castigi mult timp daca mergi cu viteza, mai ales pe rute de genul Bucuresti-Buzau, adica destul de scurte.Last edited by Crs. Sandel; 26 July 2015, 21:01.
Comment
Comment