@aris86: e pe pielea lui pana te trezesti cu el pe contrasens intr-o curba. Asa ca poate era ud pe jos si a alunecat, sau ca vroia sa evite un caine si nu mai putea frana. Ca deh...la 150 kmh se cam duc reflexele daca respectivul nu e pilot de curse. Dupa ce te linisteste intr-un accident frontal, si cand "pe pielea lui" devine si "pe pielea ta" o sa iti schimbi gandirea.
Consum Logan II 1.2 16v
Collapse
X
-
Poi asa se intampla in caz de esti martor la un accident ... te ia politia si te taraie prin tribunale si pt ce sa pierzi tu din timpul tau sa le faci lor viata usoara ...cand ei ar trebui sa stea pe strada si sa previna si nu prin birouri ...si vb politistului ca a ajuns sa le e frica si sa opreasca o coaja de logan ca nu stie peste cine da!
Comment
-
Originally posted by pilifida View Post@aris86: e pe pielea lui pana te trezesti cu el pe contrasens intr-o curba. Asa ca poate era ud pe jos si a alunecat, sau ca vroia sa evite un caine si nu mai putea frana. Ca deh...la 150 kmh se cam duc reflexele daca respectivul nu e pilot de curse. Dupa ce te linisteste intr-un accident frontal, si cand "pe pielea lui" devine si "pe pielea ta" o sa iti schimbi gandirea.
si eu sunt de parere ca colegul nostru mai tanar, si fara multa experienta daca continua sa mai conduca precum relateaza, imi este teama sa nu dispara deodata de pe forum
am prieteni care au luat cu loganul un cal negru aparut de nicaieri, noaptea, pe drum national, asta la 100 la ora. masina praf, iei au avut noroc, dar daca aveau 150 nu mai era aceeasi poveste
mai stiu care au luat un caine, care a aparut din senin in fuga pe drum national, si s a rasturnat masina, daca aveau viteza mai mare era mult mai rau
Comment
-
Pe ruta Bucuresti - Buzau eu am obtinut intre 5,8 l/100 km si 6,4 l/100 km (depinde de greutate, conditii meteo etc) in conditiile in care merg cu 58 in localitati si 108-110 in afara. Am mers si mai tare (140 km/h) dar pentru foarte putin timp din cauza zgomotului motorului, din cauza ca erau nebuni care ma depaseau in timp ce eram in depasire, din cauza ca 1.2 nu e motor de viteza si din cauza ca nu stii cand apare radarul mobil.
Si cum zicea Cezar, prefer sa am banii in buzunar (diferenta dintre costul a 8,4 litri si 6 litri la 100 km parcursi). Am/am avut si masini mai puternice pe mana si la fel merg/am mers.
Comment
-
Originally posted by panselin4 View Postasta este naspa rau, tu sa conduci normal si legal, si sa vina un berbec sa te faca praf, si sa mai fi si cu sotia si copii
si eu sunt de parere ca colegul nostru mai tanar, si fara multa experienta daca continua sa mai conduca precum relateaza, imi este teama sa nu dispara deodata de pe forum
am prieteni care au luat cu loganul un cal negru aparut de nicaieri, noaptea, pe drum national, asta la 100 la ora. masina praf, iei au avut noroc, dar daca aveau 150 nu mai era aceeasi poveste
mai stiu care au luat un caine, care a aparut din senin in fuga pe drum national, si s a rasturnat masina, daca aveau viteza mai mare era mult mai rau
Mai nou am vazut 2-3 conationali de-ai tai + inca niste constanteni, pe valea oltului, de nici nu ii interesa ca venea lumea de pe contrasens. Efectiv depaseau cand aveau ei chef desi de pe contrasens veneau masini. Valea oltului deveniste un drum cu 3 benzi. Asa ceva ... Am ramas prost.sigpic
Comment
-
Consum mixt August - Martie.
Comment
-
Consum urban în Bucuresti în ultimele 8 zile.
Comment
-
Consum in Bucuresti, masina condusa exclusiv in oras cam prin toate conditiile de trafic, de mai multi soferi, fara menajamente...9,5 - 10% vara, 11,5 - 12% iarna. Cu AC pornit vara mai adaugati 1 litru la consum, dar se vlaguie de tot. Imi amintesc vara trecuta, pe canicula, cu 3 persoane in masina si AC dat pe treapta 3, mi s-a oprit in 2 intersectii...abia mai pleca de pe loc si asta dupa ce o turam serios in 3-4000 rpm. Motorul mi se pare slabut, dupa 80km/h nu mai are nicio vlaga...nu ca pana aici ar avea prea multa. Singurul plus pe care l-as mentiona...baga caldura repede iarna, nu degeri 15 minute ca la alte masini pana sa simti o bruma de caldura in habitaclu. In rest...motorul este exact ceea ce primesti pentru banii ceruti. Nici mai mult nici mai putin. pare a fi totusi un motor fiabil, chiar daca e lipsit de orice vlaga.
Comment
-
E motor de turatie , mai ales vara cu AC pornit si incarcat daca nu vede cel putin 3000 rot. nu se misca.
Consumul este unul decent pentru Bucuresti.Last edited by prometheus; 19 April 2016, 09:57.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Cand aud/citesc asta cu "motor de turatie" pe un polizor, zambesc ca un copil inocent. Ce turatie? 6000 rpm?
Atunci motorul unei Yamaha R6 care are o turatie maxima de 18000 rpm, cum se mai numeste?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostConsum urban în Bucuresti în ultimele 8 zile.Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostCand aud/citesc asta cu "motor de turatie" pe un polizor, zambesc ca un copil inocent. Ce turatie? 6000 rpm?
Atunci motorul unei Yamaha R6 care are o turatie maxima de 18000 rpm, cum se mai numeste?
Multi il conduc ca un diesel si in oras nici nu ajung in 3000 de ture si se mai mira ca de ce e "mort" motorul.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment