De regula, de cate ori am bagat de la OMV am constatat un consum mai mare (pe CB) mai ales de la o anume benzinarie (cea de langa "Electroaparataj") dar diferenta intre benzina de 95 si cea de 100 se simte cu siguranta (la buget).
Consum Logan II 1.2 16v
Collapse
X
-
Se simt îmbunătățiri, dar o halește mai repede. În schimb, arde mai mult la buzunar. Făcând mai multe teste cu benzina 95 de la Petrom/Mol/Omv și Rompetrol, efix95 mi s-a părut ca masina trage cel mai aproape de omv 100/petrom 99. Cu restul am simțit masina lenesa.
Comment
-
Aici am vrut sa ajung si eu cu discutia....am observat ca "bormasina" se comporta mult mai bine, ii place mai mult, benzina cu CO95. Cand am facut tot felul de "degustari" de la toate benzinariile din oras, cel mai urat a facut cu cea de la Socar si Petrom, conteaza f mult si calitatea, intretinerea rezervoarelor, cisternelor de combustibil. Eu cred ca la poarta rafinariei, benzina este aceeasi.
La consum cu benzina CO95 am obtinut cele mai bune scoruri, si da, eu cu un plin am facut 1000km, in drum spre mare, dus-intors, am completat numai pentru racirea pompei de benzina (mers economic, cand masina avea 2 ani, rodata).
PS
Am gresit varsta masinii, peste 1 an, cu rodajul facut, vara 2015....„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Da se simte o mica imbunatatire la acceleratie (fa o accelerare de la 0-100 cu 95 si cu 100 ) cu cea de 100 parca urca umpic mai usor (si nu nu este placebo) cu 95 te rogi de ea sa urce in ture...Daca merg cu 95 in afara orasului zici ca sunt cu trabantul debea trage dupa 4500,daca merg cu 100 e sprintena si trage pana in 6200....Dar vorba unui coleg,e buna la buzunar.
Comment
-
Pe poarta rafinariei iese un singur sortiment de benzina. Daca nu ma insel are cifra octanica 89 (cel putin asa era acum vo 7-8 ani). Cifre octanice mai mari se obtin prin aditivare.
Cifra octanica reprezinta rezistenta la detonare. Cele cu cifre octanice mici...la turatii mai mari, risti sa-ti detoneze inainte de punctul superior (adica in timpul compresiei). Spre deosebire de aprinderea prin scanteie, detonatia este mai periculoasa...pentru ca aprinderea are loc in toata masa amestecului. La parinderea prin scanteie...arderea este progresiva.
Cifra octanica superioara se simte la motoare cu tolerante mici (adica foarte precis facute)...rapoarte de compresie mari...si turatii mari.
In teorie, la turatii mici (sub 2000 rpm)...la motoarele noastre, poate merge foarte frumos si cu cifra octanica de 85
Comment
-
Consum pe ultimele 7 zile exclusiv în București, 251 km, consum 20,4 L benzina, consum mediu 8,12 L/100 km. Condiții de mers, bara la bara dimineata/seara după caz, în timpul zilei, noaptea, week-end. Fata de consumul dat de producător avaterea este de +0,42 L/100 km. Consum mixt pe ultimii 551 km este de 6,9 L/100 km.
Comment
-
Traseu: Bucuresti - Brasov (pe A3, apoi Dn: Predeal, Azuga etc) - Poiana Brasov - Brasov - Rasnov - apoi din nou Brasov - Sacele - Valenii de Munte - Ploiesti - Bucuresti.
Brasov - Poiana Brasov si retur 5 persoane, in restul drumului 3 persoane si portbagaj plin.
491,3 km parcursi cu 30,9 litri. Rezulta un consum de 6,28 l/100 km. Masina nu a fost menajata deloc, depasiri destule (mai ales pe sectiunea Sacele-Valenii de Munte), urcari de rampe numai cu 3500-4000 ture.
61 km au fost parcursi in Bucuresti si Brasov, restul extraurban. In orase am folosit destul de mult frana de motor.
Am plecat din Bucuresti cu viteza medie de 49 km/h si m-am intors tot cu aceeasi viteza.
Pentru modul in care am beneficiat de masina, ma declar foarte multumit.
Conditii de mers:
A3 - 120 km/h
localitati - 70-80 km/h
in afara localitatilor - 110-120 km/h
Comment
-
ma gandesc ca 4L tot ii mai aveam in rezervor, mi se aprinsese martorul de carburant, CB zicea ca mai am 90 km de parcursAttached Files
Comment
-
Bucuresti - Sibiu (263 km) , 2 persoane, portbagaj plin viteza maxim 110 km/ora (doar pe autostrada, multe portiuni bara la bara, intre Dedulesti si Rm. Valcea, clima pornita non-stop = 6.8%
Revin cu consumul final, dupa drumul de intoarcerr
Comment
Comment