Consum Logan II 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu am scos 5.5 pe 800 km extra si vreo 50 intra...in regim de mers normal, fara "menajamente" si alte nebunii...si cu 90 si cu 130 unde drumul/traficul o permitea. a fost un drum Tulcea-Iasi si retur via Husi.
    Last edited by jonnie007; 10 June 2014, 22:02.
    Keep walking...

    Comment


    • #47
      Originally posted by e.t. View Post
      @citro

      la tine problema e motorul, nu consumul. ai ales motorul nepotrivit pentru nevoile tale, ti s-ar fi potrivit mult mai bine 0.9tce sau 1.5dci de 90 de cai. 1.2 e pentru oras


      6.7 e foarte ok pentru 1.2 in regim de autostrada

      Sincer nu cred ca celelate 2 tipuri de motor erau variante pentru mine. 0,9 e un motor in 3 cilindri cu turbina. Netestat suficient ca sa ma convinga ca e si fiabial.
      1,5dci e un diesel. Ei bine eu nu vreau diesel. Am un golf4 tdi iar daca vreau diesel asta e varianta corecta.
      In concluzie 1,2 cu gpl e singura posibilitate corecta. Nu am luat cu gpl din fabrica pt ca nu am fost dispus sa astept 4 luni pt asa ceva.
      Costurile in exploatare pt 1,2 gpl sunt cele mai mici raportat la oricare alta varianta de la Dacia.

      Comment


      • #48
        In regim de autostrada cel mai indicat este, a fost si va fi mereu, multi ani inainte un diesel ..... benzinarele sunt pentru viteze mai mici, asta daca tii cont la buzunar.
        Dupa parerea mea nu ai ales bine masina in functie de nevoile tale, decat sa pui u gpl mai bine il luai din fabricutza shi oricum nici cu gpl nui indicat sa mergi cu el forja .
        Iar motorsalul de 1.2 e bun de orash, eu ma invart in jurul valorii de 8 exclusiv orash
        Last edited by Tinuletz; 10 June 2014, 23:03.

        Comment


        • #49
          In acest moment consumul /100km este de 40 de lei pt motorul de 1,2.
          Pentru 1,5 dci consumul/100km este de 35 de lei
          Pentru gpl consumul/100km este de 26 de lei. Si daca mai adaugi ceva benzina consumata la pornire nu depasesti 30 lei. Si asta cu muuulta larghete.
          Si atentie spun asta pt ca am testat toate cele 3 motoare fix pe portiunea ce fac naveta, nu vorbesc din auzite.
          Inclin sa cred ca ai dreptate dieselul de la dacia e cel mai economic din cele 3 variante

          Cat despre montatul in fabrica a gpl...ce sa zic? Nu aveam chef sa astept 4 luni iar o instalatie gpl costa cu montaj cu tot plus un dispozitiv cu gresare care zic ei ca ajuta cand folosesti gpl fix 2000 lei la importator. Sa iti spun ca alta e suma pe care o platesti cand comanzi gpl de fabrica e inutil...cred

          Comment


          • #50
            Am vrut si eu sa iau cu gpl din fabrica (de montat ulterior nu ma mai gandesc), dar din lipsa de fonduri majore m-am racorit si am luat 1.2. De restul banilor cel putin 2000 de euro am ales sa fac altceva cu ei ... si eu cred ca la dci ai 30 de lei raportat la cel de benzina 40

            Comment


            • #51
              6,3 lei X 5,5 consum = 34,65 lei
              Daca tu crezi ca la motorul de 1,5dci poti sa scoti mai putin mergand cu 130 pe a3 eu iti spun ca te inseli.
              5.5% e consumul corect si real la 1,5dci pentru traseul ce il fac eu zilnic la stilul meu de mers.
              Evident ca daca mergi batraneste poti scoate consumuri incredibile.
              Dar,
              Eu fac naveta si crede-ma timpul pierdut mergand cu 80-90/h in loc de 130 nu il pot recupera.

              Comment


              • #52
                Nu incerca sa aplici un rationament logic cand vorbesti cu oameni ce nu au logica.
                Genul asta de calcule sunt pentru cei cu mintea deschisa
                "Dieselul e cel mai ieftin" - este pentru celalalt tip de oameni! (ma refer la sintagma, nu la masina).

                Comment


                • #53
                  @citro - daca mergi pe o portiune de 50 km de autostrada cu 100-110 km/h nu este mare diferenta de timp daca mergi cu 130 km/h, in schimb la consum o sa constati o economie de 2l/100 km.

                  Comment


                  • #54
                    Daca va grabeati un pic (cam un an jumate) prindeati motorizarile de 1,6 si 1,6 16 v. Si orice problema de genul (ca e de oras, ca nu poti sai dai 130 pe autostrada fara 10-12 la suta) ar fi disparut.
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by balooo View Post
                      Daca va grabeati un pic (cam un an jumate) prindeati motorizarile de 1,6 si 1,6 16 v. Si orice problema de genul (ca e de oras, ca nu poti sai dai 130 pe autostrada fara 10-12 la suta) ar fi disparut.
                      Corect, dar in acea perioada nu am avut bani sa-mi cumpar masinuta. Asta e, sa ne multumim cu ceea ce avem.

                      Comment


                      • #56
                        Multe discutii bazate pe presupuneri si orgolii.

                        Eu am Logan de 75 de cai putere si merge fara probleme cu 130 de km pe ora pe autostrada.

                        Tocmai am facut weekendul acesta 250 de kilometri in regim de autostrada fara nici o problema legata de puterea motorului sau alte chestii.

                        Orice motor din gama actuala Dacia poate sa mentina o viteza de croaziera decenta pe autostrada(120 - 130 de km pe ora)

                        Problemele Loganului la viteze de autostrada sunt cu totul altele:

                        - stabilitatea foarte proasta la viteze mari
                        - franele slabe
                        - zgomotul mare la vant

                        Astea ar trebui sa ne ingrijoreze mai mult decat puterea limitata a motoarelor.

                        In legatura cu consumul mare al motoarelor pe benzina, singura solutie viabila este GPL ul. Sunt destul de multi colegi pe forum care au ajuns deja la concluzia aceasta. Ceilalti sunt inca in faza de negare a realitatii.

                        Si apropo de GPL, nu stiu de unde a aparut ideea cum ca masina nu poate merge cu viteze mari pe GPL. Asa cum merge pe benzina cu 130 - 140 de km pe ora, la fel de bine merge si pe GPL !
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • #57
                          @lucian, problemele de care vb tu la logan sunt valabile lt modelul vechi. Cel nou sta foarte bine pe autostrada(150-160), e insonorizat chiar foarte bine, singurul dezavantaj fiind treptele scurte care iti ridica turatia si fac motorul auzit.

                          Sa revenim la consum. Sunt chiar surprins ca acum, la 1600 de km consumul chiar se simte ca a scazut. Am scos consum de 7.4 in oras. La mers normal, nici melc nici alergat.

                          Comment


                          • #58
                            fara suparare, am logan L90, am mers si cu asta nou destul de mult si autostrada si Dn si drumuri proaste... nu stiu de unde vine impresia ca sta mai bine pe sosea la viteza mare cel nou. O apa si un pamant amandoua. Ba, mai prost mi se pare asta nou, mai instabil. E masina la care ESPul mi-a dat cele mai multe avertismente.
                            dintre toate, mai stabil mi se pare MCVul vechi, K90 si foarte aproape de el sandero.
                            la sandero nu sunt singurul care a observat acest lucru. presupun ca psseudoeleronul integrat in haion face vreo forma de downforce care compenseaza.
                            Last edited by skd_ozenel; 11 June 2014, 16:44.

                            Comment


                            • #59
                              Sa revenim, totusi, la subiectul thread-ului, care este: consum Logan II 1.2 16v.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • #60
                                A 4a la 55 la ora mers drept, consum instant 4.5-4.7. :O

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google