Consum Logan II 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acum serios vorbesc, incerc sa vorbesc frumos si sa inchei orice conflict cu tine si tu dai cu bata in balta din nou?
    Iti spun din propria experienta ca la peugeotul de l-am avut inainte, la turatii joase cand puneam pedala la fund se simtea ca trage mai binr cu 98 decat cu 95, la turatii de peste 3500 nu se mai simtea diferenta.
    Cat despre consum, eu nu am avut CB la peugeot si nu am stiut daca intradevar a consumat mai putin cu 98, plus ca am bagat 98 in ea de 4 5 ori maxim.
    La logan nu am bagat 98 pana acum deloc, nu stiu daca face vreo mare diferenta la consum, am citit acum vreo luna despre benzina cu cifra octanica mai mare si s-a sesizat o imbunatatire a consumului.

    Comment


    • @Cezar, partea cu "puterea" o pot confirma. Masina, cel putin lasa impresia, ca e o idee mai vioaie, dar la consum tind sa cred ca nu micsoreaza consumul, ba chiar il mareste. Nu am CB si nici nu am stat vreodata sa fac consumul ei dar parca se duce mai repede. Deci lasa senzatia ca e mai vioaie cu pretul benzinei care se evapora mai rapid
      Repet, este senzatia pe care o lasa masina, niciuna din ipoteze nu o pot demonstra din pacate

      Comment


      • http://en.wikipedia.org/wiki/Heat_of_combustion. Uite o data.
        Uite a 2 a oara: http://chemistry.about.com/od/chemis...enumberdef.htm




        Rezumat: la logan se simt IOC!

        Apoi cauti si tu de ce e nevoie de CO mai mare, si unde.
        Ce benzina ofera putere calorica mai mare, si care nu.
        De ce ai avea nevoie de putere calorica mai mare? Ce se intampla cu motorul? Sistemul de management electronic poate gestiona povestea asta? Ce rezultate sunt?
        Sau, poti cauta pe youtube 98 vs 95 si gata Ca-i mai simplu si nu trebuie sa intelegi mecanismele.
        Last edited by Cezar; 1 September 2014, 19:45. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Am ceva de facut acum. Cand vin inapoi acasa ma voi uita la tot ce mi-ai trimis si voi reveni cu o parere.
          Multumesc pt link-uri.
          Inca ceva ce voiam sa adaug, nimeni nu s-a nascut invatat

          Comment


          • Cand era benzina ieftina, am testat mult pe baza acestui subiect.

            Concluziile dupa multe teste au fost urmatoarele:

            Masina: logan 1.4 remapat.

            Benzina cea mai ok ptr loganel la mine in oras era rompetrol cu co95.

            Cu benzina cu co99+ sau cu cea de 100 de la omv (pe atunci), masina tragea mai bine in exterior si consuma mai putin. Nu mai tin minte exact, dar stiu ca la bani ori ca puneam de 95 ori ca puneam de 98 sau mai buna, la kilometri facuti si bani platiti pe benzina, tot acolo ieseam. Dar in schimb in oras nu se simtea la 'putere' diferenta, dar deloc, in schimb cu cea de 98 sau mai buna, in oras masina consuma mai mult.

            Testele au fost facute in mai multe randuri, mereu cu rezultate similare.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Interesant ce mi-ai dat sa citesc. Am aflat de asemnea ca la motorina nu are importanta cifra octanica.
              Totusi, senzatia ca masina e mai vioaie la ture joase este sesizata nu doar de mine, eu pe asta ma bazez, nu am stat sa fac numaratori sa vad cu care prinde mai repede 100 de ex sau reprize s.a.m.d

              Comment


              • Extrapoland, foarte multi au baut din pisatul lui Bivolarul.
                Atunci inseamna ca-i bun si nimeni nu-i nebun.
                Hai noroc! Pana la fund!

                Comment


                • Originally posted by mumus View Post
                  Cand era benzina ieftina, am testat mult pe baza acestui subiect.

                  Concluziile dupa multe teste au fost urmatoarele:

                  Masina: logan 1.4 remapat.

                  Benzina cea mai ok ptr loganel la mine in oras era rompetrol cu co95.

                  Cu benzina cu co99+ sau cu cea de 100 de la omv (pe atunci), masina tragea mai bine in exterior si consuma mai putin. Nu mai tin minte exact, dar stiu ca la bani ori ca puneam de 95 ori ca puneam de 98 sau mai buna, la kilometri facuti si bani platiti pe benzina, tot acolo ieseam. Dar in schimb in oras nu se simtea la 'putere' diferenta, dar deloc, in schimb cu cea de 98 sau mai buna, in oras masina consuma mai mult.

                  Testele au fost facute in mai multe randuri, mereu cu rezultate similare.
                  Eu am incercat cu Mol 98- masina afara se simtea ca trage mai bine, mai silentioasa, in oras mai greu la demaraj, consum mare
                  Mol 95, aceeasi cu petrom 95 - nu trage de nicio culoare
                  Petrom 99+ - se simte diferenta atat in oras cat si in afara
                  OMV 100 - mi s-a parut mai buna ca mol 98 si petrom 99+, dar se duce repede
                  Rompetrol 95 - e buna, atat in oras cat si in afara, am mers cu ea pe munte, campie si parca am inregistrat cel mai mic consum
                  OMV 95 e intre petrom si rompetrol - consum comparabil cu rompetrol.
                  Rompetrol 98 am vrut sa incerc, dar m-a cam descurajat pretul. Eu am un coleg, care are un cielo si de 10 ani alimenta numai de la petrom sau lukoil ca era cea mai ieftina. L-am batut la cap cu rompetrol si de 3 luni alimenteaza doar efix95 si mi-a zis ca este alta masina. Concluziile le trageti singuri.

                  Comment


                  • Logic cu cat ai mai multi cp, cu atat se simte diferenta mai bine, dupa ei, eu zic insa ca la o masina cu mai putini cp simti mai bine orice diferenta, asta daca nu esti nesimtit.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Originally posted by hasserro View Post
                      Interesant ce mi-ai dat sa citesc. Am aflat de asemnea ca la motorina nu are importanta cifra octanica.
                      Apropo la motorina nu exista cifra octanica ci doar cetanica
                      Originally posted by Wikipedia
                      Cifra cetanică (CC) caracterizează ușurința la autoaprindere a combustibilului pentru motoare cu aprindere prin comprimare.

                      Comment


                      • Spunea cineva pe un alt forum si bine zicea. Este diferenta intre cele doua sortimente deoarece cea de 95, de fapt are CO 90 iar cea de 98/100 au abia CO de 95 in realitate. De asta probabil simtim diferenta.
                        Si ceva de citit pt a ne mai documenta si a nu ne mai da cu parerea din auzite.


                        "Mind you, premium fuel does not necessarily pack more energy content than does regular. Rather, it allows more aggressive engine designs and calibrations that can extract more power from each gallon of gasoline. "

                        In traducere, daca motorul nu poate degeaba biciuiesti caii aia.
                        Last edited by Archangel80; 2 September 2014, 22:06.

                        Comment


                        • Am dat cu matura pe aici.
                          Zeci de posturi care nu aveau nici o legatura cu fondul (tematica) topicului.

                          Va reamintesc: CONSUM Logan II 1.2 16V.
                          Am lasat ceva timp, pentru a va citi mesajele, unii-altora.
                          Ar fi trebuit sa scot si cartonase rosii. La ce numar ar fi trebuit aplicat...nu prea am timp

                          hasserro, poate ai invatat ceva din sfaturile de aici. Am avut o cunostinta de la servici, tanar care a murit din pricina vitezei. Masina zob, mai avea si un pasager (niste fete s-au dat jos, vazand cum conduce) Nu avea multi km, dar nici putini. Familie distrusa...Sunt multe cazuri.

                          Fii, asadar, mai temperat, atat in trafic, cat si aici, pe forum. Ti-am luat o jucarie (topic inchis), acum au deraiat discutiile si aici.

                          In caz contrar, ma vad nevoit sa te scot pe tusa o saptamana.

                          Acum astept postari la subiect!
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • pe cand putem face un topic cu consum pentru 0.9 TCe? nu de alta dar a fost un topic pe tema asta si cineva in intelepciunea lui l-a inchis.
                            RTFM

                            Comment


                            • Topicul asta e inchis? Nu mi se pare.

                              Comment


                              • urmand logica asta ar trebui si topicul asta cu motorul 1.2 mutat de la sectiunea logan 2 aici - mi se pare mai logic ca 0.9 sa fie discutat exclusiv la sectiunea Logan 2 caci doar aici avem acest motor.
                                Last edited by dadan; 12 September 2014, 22:31.
                                RTFM

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google