Consum Logan II 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ieri am încheiat o călătorie de 1230 de km. La dus am prins o oră de mers bară la bară pe centura Bucureștiului și în aceeași zi am cunoscut personal și vestitul ambuteiaj de la Agigea. La întoarcere a fost ok fără evenimente. Am parcurs aproximativ 550 de kilometri pe autostrăzi (Pitești-București și Autostrada Soarelui) restul pe DN-uri. Pe autostradă am avut viteze cuprinse între 110 și 120km/h cu vârfuri pe depășiri și de 140 iar restul distanțelor a fost pe DN-uri unde și acolo am mers intre 80 și 110. Am riscat destul de mult dar am mers pe stație (citizen band) și a fost ok. Computerul de bord a arătat la întoarcere următoarele valori km parcurși 1230, viteza medie 62km/h, consum 6,1 litri la suta de km. Menționez că jumătate din drum respectiv drumul de întoarcere aerul condiționat a mers non-stop.

    Ieri am încheiat o călătorie de 1230 de km. La dus am prins o oră de mers bară la bară pe centura Bucureștiului și în aceeași zi am cunoscut personal și vestitul ambuteiaj de la Agigea. La întoarcere a fost ok fără evenimente. Am parcurs aproximativ 550 de kilometri pe autostrăzi (Pitești-București și Autostrada Soarelui) restul pe DN-uri. Pe autostradă am avut viteze cuprinse între 110 și 120km/h cu vârfuri pe depășiri și de 140 iar restul distanțelor a fost pe DN-uri unde și acolo am mers intre 80 și 110. Am riscat destul de mult dar am mers pe stație (citizen band) și a fost ok. Computerul de bord a arătat la întoarcere următoarele valori km parcurși 1230, viteza medie 62km/h, consum 6,1 litri la suta de km. Menționez că jumătate din drum respectiv drumul de întoarcere aerul condiționat a mers non-stop.
    Last edited by momo_ovi; 17 August 2016, 17:58. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by Fanez View Post
      Nu. Nu fac nimic la masina care sa afecteze garantia.

      Revin dupa cca 5 km parcursi in vreo 30 de minute (pentru ca meci)
      Arata chiar frumos... CB-ul... imi curg balele si mie
      Cat despre consum... e cam maricel... dar 1.6 8v pe care l-am avut inainte il depasea cam cu 1.5 l pe asta... in oras ma refer... asa ca e ok.

      Comment


      • La 1,4 aveam consumul intre 9,6 si 11,4 dar am mers de curiozitate cum spuneau cativa pe forum, cu schimbat viteza pe la 3000 rpm, mers sustinut intre 2500-3000 rpm, total eronat. Supraturat = supraconsum.
        Afara aveam 6,5-7. 1.2-ul o sa consume mai puin.
        Last edited by Fanez; 17 August 2016, 18:55.

        Comment


        • La 1.4 in perioada asta de concedii, am 8.4 consumul mediu pe Bucuresti la mers in ore de varf, dimineata si seara. Mi se pare excelent, fata de niste valori maximale de 12-14 cat vad iarna uneori in conditii de vreme extrema.
          La 1.2 se iese in jur de 7 in aceleasi conditii?

          Comment


          • Asta cu supraturatul pt. consum mai mic și mie mi s-a părut dintotdeauna cam aiurea. Eu schimb în consonanță cu indicatoarele din bord dar și după cum se simte motorul și dacă ești un pic atent cele două repere se potrivesc foarte bine.

            Comment


            • Indicatoarele din bord sunt ca o recomandare pentru consum optim. Cineva zicea pe aici (chiar nu mai stiu cine ) ca daca te iei dupa ele mergi subturat. Nimic mai fals. Si daca mergi subturat ai consum mai mare (am remarcat asta cu ajutorul consumului instant din CB). Pana una-alta mi se par foarte utile indicatoarele alea (GSI parca ii spune sistemului respectiv).

              Comment


              • Depinde de stilul de condus. Eu merg agresiv (adica accelerez maxim ca sa ajung la 60 -70), iar cu ECO activat imi mananca mai mult cu vreo 1 litru fata de normal, masina nu trage sta mult mai mult cu pedala apasata ca sa ajunga la viteza care o vreau.Eu in momentul asta mers prin Bucuresti am 7.9 consumul, mers cu A/C sau fara depinde de zi. Facut cam 500 de km in oras, zilnic mers la servici si intors.

                Pe mine ma dispera GSI-ul ala, sta aprins 90% din timp la mine in bord.

                Comment


                • Si mie mi se par excelente și m-au ajutat foarte mult să înțeleg funcționarea motorului și a cutiei de viteze. Sunt însă și momente în care indicațiile nu sunt tocmai exacte de ex. în zona noastră sunt rampe foarte lungi pe care le abordezi cu viteza a 4-a și accelerație puternică. Indicatorul după un anumit moment dat îți indică să treci în a 5-a însă dacă faci acest lucru mașina se subturează și ești nevoit imediat să retrogradezi pt. a avea din nou putere. Dar astea sunt amănunte căci până la urmă sistemul este binevenit.

                  Comment


                  • Ar fi interesant sa ne spunca cineva care are cutie automata cat are consumul, pt ca ea respecta intodeauna aceste indicatii de turatii cel putin asa banuiesc. Atunci vedem daca avem vreun avantaj daca schimbam dupa indicatiile GSI sau nu.

                    Comment


                    • Originally posted by Fanez View Post
                      La 1,4 aveam consumul intre 9,6 si 11,4 dar am mers de curiozitate cum spuneau cativa pe forum, cu schimbat viteza pe la 3000 rpm, mers sustinut intre 2500-3000 rpm, total eronat. Supraturat = supraconsum.
                      Afara aveam 6,5-7. 1.2-ul o sa consume mai puin.
                      Afara am scos la 1.6 in jur de 6.2 la 110 - 130 km/h... eu zic un consum f bun...
                      La motorul asta de 1.2 in drumul de la Suceava la Bucuresti - consum facut pe plin si ultimii 60 de km din plin facuti in bucuresti am scos cam la fel. Viteza max a fost 100km/h, AC in 50% din drum, 2.5 pers, portbagaj 80%

                      Comment


                      • Dacă în oraș schimbi după gsi, masina este ușor subturata, dar te aproprii de consumul dat de producător (7,7 l/100 km în Bucuresti). Am probat sistemul la început, când eram incepator.

                        Comment


                        • Cel mai putin am avut pe 50 de km in Bucuresti, luni, cu S&S activat, 6.4 media cu ECO activat si abia accelerat la orice plecare, mers foarte mult in frana de motor. A fost doar un experiment, nici platit nu il mai repet.

                          Comment


                          • Originally posted by aris86 View Post
                            Dac în ora schimbi dup gsi, masina este uor subturata....
                            Aici poti fi subiectiv. Oricum nu poti sa stai cu ochii pe el si sa schimbi imediat ce se aprinde.

                            Comment


                            • Nu stai cu ochii pe el, la 1.2 se aude cum face motorul, ca o bormasina. In functie de relief, inclinatia drumului, este bine sa "pregatesti" motorul pt urcare, altfel, pedala se duce la "fund", turatia scade si creste consumul, ECU, compenseaza "deficitul" de putere, "turnand" pe "gatul" motorului mai multa benzina. Lectie invatata de la fosta masina , Matiz.
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Dupa vreo 15-20 km prin Bucuresti si restul pe A2 -A4, mers cu maxim 140/h, cel mai des 130/h, 3 persoane si vreo 100 km bagaj.
                                Attached Files
                                Last edited by 77sky; 29 August 2016, 18:06.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google