Consum Logan II 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ...exact asta vroiam sa relev , dar domnu' "H2SO4" sugereaza sa o "balacarim" cu calcule empirice.

    Comment


    • Bolovan, e foarte interesant ce ai scris, dăcât ca volumul nu se calculeaza in kg, ci in litri, si indiferent de densitatea lichidului, volumul va fi acelasi.

      Radu, ia esplica-ne tu ce a vrut sa spuie autorul. Povesteste-ne despre relevatia ta.
      Last edited by vitriol; 4 October 2016, 20:49.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Deci au gresit tia CB-ul
        Trebuia pus in Kg
        Eu in mereu cont de CB si nu a avut niciodata o abatere mai mare de 2 L
        Intodeauna alimentez minim 60L si asta o fac o data pe saptamana


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        sigpic

        Comment


        • @vitriol
          Deci...ca sa ne lamurim...ca sa produci X putere ai nevoie de Y kg de combustibil.
          Pentru ca X kg de combustibil masoara masa (adica numarul de molecule). Intr-un litru de combustibil pot intra un numar variabil de molecule (in functie de densitate...care variaza in functie de temperatura). Iar tu arizi un numar de molecule...nu un volum de molecule. Prin urmare...indiferent de volumul ars...tu tot o masa de X kg de combustibil arzi/100Km.
          stoicanu faptul ca ai o valoare relativ corecta in CB se datoreaza faptului ca rampa de injectoare are o temperatura relativ constanta...iar CB-ul calculeaza timpul de injectie...stie volumul pe care-l injecteaza in timpul T. Iar cum volumul este relativ constant (presupunand ca masina functioneaza la 85 grade constant).
          un google lamureste poate mai bine decat mine.

          Comment


          • Originally posted by vitriol View Post
            ...

            Radu, ia esplica-ne tu ce a vrut sa spuie autorul. Povesteste-ne despre relevatia ta.
            ...in principiu , ideea era cam asta :"I don't want you to think like me, i just want you to think. "
            ... RELEVÁ, relév, vb. I. Tranz. A pune în lumină, a scoate în relief; a evidenția, a remarca, a sublinia. – Din fr. relever.
            ...iar morala ar fi : niciodata nu vom sti cu exactitate cat consuma masina care o conducem.

            Comment


            • Bolovan, rezervorul are un volum care se calculeaza in litri. Conductele de combustibil au un volum care se calculeaza in litri. Injectroarele au un volum care se calculeaza in litri. Galeria de admisie are un volum care se calculeaza in litri. Camera de ardere are un volum care se calculeaza in litri. Drept urmare, consumul de combustibil de calculeaza in litri.

              Si atunci de ce discutam despre greutatea benzinei?
              Last edited by vitriol; 4 October 2016, 21:16.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • pentru ca...tu poti consuma 10L de comustibil sa produci 100KW...sau poti consuma 8L de combusitibil sa produci 100KW
                Mai exact: tu poti consuma 50L ca sa parcurgi 950Km...sau poti sa parcurgi 1050 km tot cu 50L..Daca ducel ma extrema temperaturiile...tu poti parcurge 800Km cu 50L ...sau 1200 km cu 50L (acelasi stil de condus...doar temperatura este diferita)
                Pentru ca masina are nevoie de un volum de cmbustibil mai mare la 35 grade si un volum mai mic la -35 grade (presupunem motorul incalzit la temperatura lui de functionare...si mers constant...).
                Mai exact, iarna modorul produce mai multa putere decat vara. Cum la nivelul marii produce mai multa putere decat la 5000 m altidudine. Pentru este importanta MASA de aer si MASA de combustibil.
                De asta discutam de greutatea ei...pentru ca metoda plinului este ca si cum ai pune un bijutier sa lucreze cu manusi de box.

                Comment


                • Densitatea este raportul dintre masa si volum. Cum densitatea la benzina este variabila in functie de temperatura, atunci se determina masa (kg) intr-un litru de benzina. Ca sa pui masina in miscare, un motor termic efectueaza un lucru mecanic. Lucrul mecanic este o mărime fizică definită ca produsul dintre componenta forței care acționează asupra unui corp în direcția deplasării punctului ei de aplicație și mărimea drumului parcurs. In cazul nostru forta rezulta din arderea combustibilor fosili. Energia calorica se masoara in MJ/Kg.

                  Originally posted by old_radu View Post
                  ...iar morala ar fi : niciodata nu vom sti cu exactitate cat consuma masina care o conducem.
                  consuma cat ii dai, in rest sta pe tusa.....
                  Last edited by aris86; 4 October 2016, 21:28. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Cand te intreaba cineva cat consuma masina ta, te uiti in agenda si vezi cum a fost vremea de-a lungul trip-ului, iei tabelul cu densitatea combstibilului la anumite temperaturi, socoti agenda in care ti-ai notat riguros cate km aveai tu in ziua respectiva, ce cumparaturi ai facut si care este suma totala a produselor, apoi te apuci repede sa faci calcule?
                    Sau te uiti pe bonul fiscal de la ultima alimentare, te uiti pe bord sa vezi cati km ai facut de atunci, faci regula de 3 simpla si ii dai raspunsul omului?
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • ...benzina este un lichid si lichidele isi schimba volumul in functie de temperatura (asta tot autorul o zice )
                      ...in concluzie , 1l de benzina cumparat in februarie va avea un volum mai mic ca si 1l de benzina cumparata in iulie....nu mai vorbim de diferenta de pret
                      ...iarna nu-i ca vara !

                      Comment


                      • vitriol nu...aici este vorba de extrem de precisa stabilire a consumului la pompa...care este la fel de precisa ca si stabilirea consumului la cratita.
                        Mult mai precis este conumul raportat de CB...pentru ca temperatura in rampa este relativ constanta...prin urmare si volumul este relativ constant. In schimb la pompa volumul este mult mai...hmmm...sa spunem ca-i din topor...si valabil doar in cifre intregi...
                        Pompa VS CB...sau CB vs Pompa...sau cum vrei tu...CB-ul bate la fund rau ca precizie pompa.

                        Comment


                        • La mine CB-ul corespunde la consum cu ceea ce alimentez, nu mai imi bat capul. Bunaoara, la 2700 km mixt, un consum mediu de 6,0 L/100 km si 38,5 km/h viteza medie.

                          Comment


                          • Asta incerc sa spun si eu
                            CB-ul este 95% cu pompa



                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by old_radu View Post
                              ...vroiam doar sa scot in evidenta ca inafara de datele furnizate de CB , restul calculelor in ce priveste consumul de combustibil , tin direct de "SF".
                              ...exact acelasi lucru l-am sustinut in pagina precedenta , dar fara divagatii nu exista ..."dragoste" !

                              Comment


                              • Eu nici macar nu-mi bat capul cat bag la pompa. Fac plinul si gata. Singurul loc in care pot pune baza pe consumul la.pompa este xls-ul in care trec bonurile...dar inca mai am de asteptat pana fac aprox 20k km. Si atunci o sa stiu consumul mixt...pe 20k. Dar la mine-i vb de 0.9 nu de 1.2

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google