Consum Logan II 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si factura de gaze...
    sigpic

    Comment


    • In concediu am facut de doua ori consumul consecutiv, de la plin la plin plus 3 clik-uri:
      Pe ruta dus Macedonia-Grecia-Albania- Macedonia: 782 km cu 44 litrii, deci 5,6 l/100 km.
      Pe ruta intors Macedonia-Serbia: 663 km cu 32 litrii, deci 4,8 l/100 km.

      Comment


      • Originally posted by bolovan View Post
        MihaiiahiM dap...se face la volum in conditii controlate (adica cand stii ce densitate de masa are).
        Exista un tabel cu valorile densității în funcție de temperatura.

        Esti de belea. Ok. Ai dreptate. Au gresit ăstia din industrie auto când au pus pe bordul masinii L/100 si nu KG/100. Esti multumit!
        Last edited by MihaiiahiM; 5 October 2016, 14:17. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • agp626 si pe cb ce-ti arata?

          Comment


          • Teoretic este corect ca volumul nu este acelasi la temperaturi diferite numai ca nu e cazul cand alimentam la pompa pentru ca oricum rezervoarele sunt ingropate si au aceeasi temperatura fie iarna fie vara.
            Au o laie aceeasi temperatura si vara si iarna, e diferenta de grade bune care la zeci de mii de litri influenteaza destul..
            Nu te teme, in functie de anotimp ti se pun niste banuti la litru care compenseaza pierderea lor de grame /litru.

            Sunt ingropate din motiv de spatiu si securitate.

            La depozite rezervoarele alea mari sunt suspendate, bate soarele in ele toata ziua.
            Acolo masina se incarca si se cantareste la intrare si la iesire.

            In domeniu se lucreaza cu tolerante si perisabilitati, softurile inteligente fac treaba buna, nu va temeti ca pierde distribuitorul ceva, tot ce se pierde se duce pe clientul final, ala de pune in rezervorul masinii.
            Last edited by mr.K; 5 October 2016, 14:36.

            Comment


            • MihaiiahiM Trebuia sa pui semnul intrebarii...dar nah...incearca sa intelegi contextul (cum spuneam mai sus)...consumul in L este aproximativ. Dar si mai aproximativ este consumul din plin in plin. Dar nah...se pare ca mi-am racit gura degeaba...Se pare ca degeaba explic cum se face paine...ca lumea intelege ca drojdia este nesanatoasa din explicatia mea (si nu doar a mea). Si iote ca mai avem o perla de pe forumuri

              Comment


              • @bolovan
                ce-i ala CB ca eu n-am asa ceva
                am glumit, n-am cb, de aia am facut consumul de la plin la plin.

                Comment


                • Originally posted by aris86 View Post
                  El are diesel, dar nu prea cred ca este atat de economic motorul+revizie+rca si alte accesorii.
                  Asta ziceam si eu. Daca mai baga in pret si cafeaua pe care o bea la popas iese ca la benzinare.

                  Comment


                  • Originally posted by alinn28 View Post
                    Nu sunt de acord cu tine, conform wikipedia, densitatea = masa/volum.(https://en.wikipedia.org/wiki/Density) In concluzie daca modifici densitatea se va modifica si volumul obligatoriu.Cum densitatea benzinei este diferita la diferite temperaturi rezulta ca ceea ce am scris eu este adevarat si nu este o perla.
                    densitatea=masa/volum conform legilor fizicii, nu conform wikipedia daca ai volum constant, modifici densitatea, se modifica masa. ai masa constanta, modifici densitatea, se modifica volumul. dar in cazul nostru, volumul este acelasi, adica un litru. de unde rezulta ca masa in kg a combustibilului e cea care se modifica, datorita variatiei densitatii la volum constant. adica tu cand bagi intr-o galeata apa rece ai 15 kg la volum al galetii de 15litrii, iar daca bagi apa fiarta, ai 14.9kg la 15 litrii ai galetii. in ambele cazuri, galeata are 15 litrii, dar greutatea zemii din galeata difera. asta incercam si atunci sa spun, ca nu volumul difera, ci masa. iar in cazul alimentarii la pompa, pompa masoara volumul, adica avem volum constant, cu masa diferita. confuzia e atunci cand alimentezi noaptea pe frig 20 litrii (18kg) si masori la pranz la 40 de grade 22 de litrii (aceleasi 18 kg), fiindca pompa masoara volumul, nu are cantar sa platesti kilogramele de benzina, ci litrii. de aia uneori nu e clar ce se platim, ce se schimba si ce nu in ecuatia densitatii.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by aris86 View Post
                      El are diesel, dar nu prea cred ca este atat de economic motorul+revizie+rca si alte accesorii.
                      Atat raporteaza aplicatia. N-am stat sa adun bob cu bob, habar n-am daca pondereaza si sumele din RCA, revizii, etc..

                      Totdeauna alimentez pana la primul click, exceptie asta vara in Macedonia, unde pretul era prea bun la motorina...
                      Attached Files

                      Comment


                      • Seba in teorie, benzina la pompa are aceasi temperatura si vara si iarna si dimineata si noaptea. Dar teoria este una...practica alta. La pompa se fura altfel. Se mai scapa o galeata de apa...pompa teleporteaza 2L de benzina la declansare.
                        Dar suntem deja offtopic rau...si m-am si plictisit de subiect.

                        Comment


                        • mie-mi place cum va contraziceti la consumuri. ati ajuns si la temperatura carburantului ! o perla e tot topicul ala si le transformati la fel si pe celelalte unde deviati pe acelasi subiect.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • Originally posted by vitriol View Post
                            Si "mai repet inca o data": 1l de benzina este egal cu 1l de miere, chiar daca au mase diferite.
                            Ba nu. Invers. 1kg de miere este egal cu 1 kg de benzina.



                            Originally posted by mr.K View Post
                            Au o laie aceeasi temperatura si vara si iarna...
                            Sunt ingropate din motiv de spatiu si securitate.

                            La depozite rezervoarele alea mari sunt suspendate, bate soarele in ele toata ziua.
                            Au protectie gen termos (printre altele protectie impotriva expl.)
                            Daca tii vinul in beci, nu e ca si cum l-ai tine in bucatarie.
                            Si uite asa s-a mutat cearta de pe un topic pe altul.

                            Comment


                            • Ok, mai scriu chestia asta si ma las pagubas ca deja incepem sa o dam pe probleme de fizica. Daca iei o sticla cu apa si o bagi in congelator, dupa se temperatura scade(apa ingheaza) sticla se va sparge. Intrebarea este dc s-a spart sticla? nu cumva pt ca lichidul si-a marit volumul?

                              Comment


                              • nu cumva pt ca lichidul si-a marit volumul?
                                Ba da. Un litru de apa la temperatura camerei devine 1,2 litri dupa ce ingheata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google