Si factura de gaze...
Consum Logan II 1.2 16v
Collapse
X
-
Originally posted by bolovan View PostMihaiiahiM dap...se face la volum in conditii controlate (adica cand stii ce densitate de masa are).
Esti de belea. Ok. Ai dreptate. Au gresit ăstia din industrie auto când au pus pe bordul masinii L/100 si nu KG/100. Esti multumit!sigpic
Comment
-
Teoretic este corect ca volumul nu este acelasi la temperaturi diferite numai ca nu e cazul cand alimentam la pompa pentru ca oricum rezervoarele sunt ingropate si au aceeasi temperatura fie iarna fie vara.
Nu te teme, in functie de anotimp ti se pun niste banuti la litru care compenseaza pierderea lor de grame /litru.
Sunt ingropate din motiv de spatiu si securitate.
La depozite rezervoarele alea mari sunt suspendate, bate soarele in ele toata ziua.
Acolo masina se incarca si se cantareste la intrare si la iesire.
In domeniu se lucreaza cu tolerante si perisabilitati, softurile inteligente fac treaba buna, nu va temeti ca pierde distribuitorul ceva, tot ce se pierde se duce pe clientul final, ala de pune in rezervorul masinii.Last edited by mr.K; 5 October 2016, 14:36.
Comment
-
MihaiiahiM Trebuia sa pui semnul intrebarii...dar nah...incearca sa intelegi contextul (cum spuneam mai sus)...consumul in L este aproximativ. Dar si mai aproximativ este consumul din plin in plin. Dar nah...se pare ca mi-am racit gura degeaba...Se pare ca degeaba explic cum se face paine...ca lumea intelege ca drojdia este nesanatoasa din explicatia mea (si nu doar a mea). Si iote ca mai avem o perla de pe forumuri
Comment
-
Originally posted by alinn28 View PostNu sunt de acord cu tine, conform wikipedia, densitatea = masa/volum.(https://en.wikipedia.org/wiki/Density) In concluzie daca modifici densitatea se va modifica si volumul obligatoriu.Cum densitatea benzinei este diferita la diferite temperaturi rezulta ca ceea ce am scris eu este adevarat si nu este o perla.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostEl are diesel, dar nu prea cred ca este atat de economic motorul+revizie+rca si alte accesorii.
Totdeauna alimentez pana la primul click, exceptie asta vara in Macedonia, unde pretul era prea bun la motorina...Attached Files
Comment
-
Seba in teorie, benzina la pompa are aceasi temperatura si vara si iarna si dimineata si noaptea. Dar teoria este una...practica alta. La pompa se fura altfel. Se mai scapa o galeata de apa...pompa teleporteaza 2L de benzina la declansare.
Dar suntem deja offtopic rau...si m-am si plictisit de subiect.
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostSi "mai repet inca o data": 1l de benzina este egal cu 1l de miere, chiar daca au mase diferite.
Originally posted by mr.K View PostAu o laie aceeasi temperatura si vara si iarna...
Sunt ingropate din motiv de spatiu si securitate.
La depozite rezervoarele alea mari sunt suspendate, bate soarele in ele toata ziua.
Daca tii vinul in beci, nu e ca si cum l-ai tine in bucatarie.
Si uite asa s-a mutat cearta de pe un topic pe altul.
Comment
-
Ok, mai scriu chestia asta si ma las pagubas ca deja incepem sa o dam pe probleme de fizica. Daca iei o sticla cu apa si o bagi in congelator, dupa se temperatura scade(apa ingheaza) sticla se va sparge. Intrebarea este dc s-a spart sticla? nu cumva pt ca lichidul si-a marit volumul?
Comment
Comment