Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Sa fie NTSC, atentie> unele camere au liniile de ghidaj suprapuse peste imagine, si nu pot fi dezactivate.
    da, chestia cu NTSC o stiu. Ma gandeam care ar fi cea mai buna optiune pentru a obtine curent, de la becul de marsarier

    m-am gandit la solutii de montare a unei camere video pentru marsarier, si nu prea gasesc solutii de a duce cablul de la camera din spate pana in fata, la medianav. la mine (Stepway2), mocheta e prinsa in niste capse (pe toata marginea ei), si nu o pot ridica, astfel ca nu stiu cum sa duc cablurile in fata. any idea?

    De asemenea, in stopurile din spate la mine intra un fel de mufa alba, care e alcatuita dn 5-6 fire. de unde stiu ce fir e pentru marsarier?
    Last edited by prazvan; 31 July 2014, 20:09. Reason: Automerged Doublepost
    My ride

    Comment


    • Exista metode mai elegante de alimentare a camerei.

      Scoti chederul in partea de jos a usilor si vei vedea ca iese si mocheta cu tot cu piesa alba de care e capsata.

      Cablul de marsarier e verde la mine, teoretic are aceeasi culoare si in mufa neagra a UCH
      -ul pinul 40 (cum te uiti tu la mufa stanga sus)
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Originally posted by stoicanu View Post
        Este o singura mufa pentru tot farul diferentza este in interiorul farului
        trebuie un fir in plus - in interiorul farului nu sunt trasee de fire

        Comment


        • La noi, astia cu 1 bec pe faze e asa.
          Instalatia masinii are o mufa tata care intra in FAR.
          Pe FAR e o mufa mama din care pleaca fire catre soclurile becurilor.

          Daca tu zici ca nu sunt trasee de cabluri, ori FARul nu are toate soclurile ori e alta problema, oricum niste poze fac cat 1000 de cuvinte
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Trebuie sa aiba aceleasi fire eventual o masa in plus dar asta in interiorul farului
            Asa vad eu logic.
            Iar de intrat in far intra aceleasi numar de fire o masa si restul plusuri.
            Mai exact
            1 masa
            1 faza scurta
            1 faza lunga
            1 pozitie
            1 semnal
            1 lunimi de zi.
            De ce ar mai avea nevoie de inca un fir?
            Intreb si eu pentru ca in eventulitatea schimbarii farurilor sunt interesa de acest model.
            Last edited by stoicanu; 1 August 2014, 12:59.
            sigpic

            Comment


            • Am vazut pe facebook la Dacia France, un tablou de bord de lodgy si am vazut ca display-ul este pe 2 linii. Sus e afisata temperatura exterioara si jos ceasul. Asa nu ar trebui sa tot butonam sa vedem temeratura de afara. Oare s-ar putea face si la noi aceasta imbunatatire? Pun si o poza pentru lamurire.
              Attached Files
              Last edited by bogdan_cj; 1 August 2014, 16:14.

              Comment


              • Asta e o intrebare interesanta.
                sigpic

                Comment


                • Fix acelasi lucru vazusem si eu ieri uitandu-ma la un test pe autobanda cu un lodgy 1.2 tce.

                  Comment


                  • 1. Tabloul de lodgy e diferit (vezi martori)
                    2. Chiar daca activezi CEASul pe o masina cu MediaNAV, Ceasul va fi pe un rand iar temperatura pe randul original cu alte informatii.
                    3. Poti cel mult afisa temperatura interioara* si exterioara.

                    *necesita modificari
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Si daca nu ai MediaNAV tot la fel se procedeaza?

                      Comment


                      • Daca NU ai Medianav trebuie sa ai ceasul pe TdB(tabloul de bord)
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Il am pe TdB. Eu ma refeream la imbunatatirea ca sa arate deodata pe TdB si termometrul si ceasul cum apare in poza cu TdB-ul de la lodgy.

                          Comment


                          • Daca nu ai inteles ce am scris mai sus, vezi pozele

                            Un manual de lodgy aici (engleza)
                            Attached Files
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • am mai adus cateva imbunatatiri la loganel
                              un set de aparatori transparente la muchiile usilor din fata
                              catadioptrii-ochi de pisica pe cantul portierelor, precum la masinile mai rasarite - acestea de le am montat se prind cu o bucata de banda adeziva, cu care sunt prevazute- anterior degresasem cu spirt zona respectiva
                              si cate un cheder de logan 2( precum cele de la portierele din fata), in parte de jos a portierelor din fata - am avut grija sa nu infund scurgerile de apa din partea de jos a portierelor
                              Attached Files

                              Comment


                              • Nice.
                                De unde ai cumparat catadioptrii aia? ...
                                sigpic
                                This is My Ride!
                                !Visit and enjoy!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google