Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interesant...la ACCES este loc pt montare rezistenta incalz? Mai degraba as monta asa ceva decat aer conditionat, sunt rau la frig.
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • De montat se montează relativ ușor, cu electrica de forță "e probleme" căci trebuie trasă la motor.

      Mai elegant e să copiezi instalația originală, adică rezistența de 1000w comandată direct de uch, când și cum e nevoie*, dar e nevoie de visu 8573

      *și aici intervine ECOmode activ sau nu

      Pe o scara de la 1 la 10 modificarea e de 7 dificultate(trebuie demontat jumate de mașină), asta în condițiile în care eu am tot informații/scheme/CLiP/scule/garaj.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • eu zic sa va puneti pe treaba, ca doar d-aia v-ati luat masini noi, sa le demontati cap coada si sa le faceti la loc si bineinteles sa cheltuiti bani frumosi in proces.
        Asa si cu OBD'urile si toate sculele de masurarea a temperaturii, voltaje etc ... In multi din voi inca mai persista puternic spiritul ala comunist de demontare a daciei in fata blocului, facand din asta insasi esenta si chintesenta vietii ...
        Parca e un blestem asupra acestei marci, s-o desfaci sa vezi de ce nu functioneaza, si daca functioneaza tot o desfaci sa vezi de ce functioneaza ...

        Comment


        • Mi-as face asa ceva cu comanda la buton si un montaj electronic cu un integrat ceva, pentru temporizare.
          Montata nici nu stiu:
          -sa bata aerul prin ea separat de radiatorul de caldura ca sa am cald in habitaclu (cald=putin dezmortit) instant sau
          -lipita de radiatorul de caldura ca sa sufle aerul prin electrica, radiatorul de caldura si apoi in masina. Asa ar ajuta si motorul sa urce pe frig in temperatura.

          Comment


          • Originally posted by GuGu21 View Post
            eu zic sa va puneti pe treaba, ca doar d-aia v-ati luat masini noi, sa le demontati cap coada si sa le faceti la loc si bineinteles sa cheltuiti bani frumosi in proces.
            Asa si cu OBD'urile si toate sculele de masurarea a temperaturii, voltaje etc ... In multi din voi inca mai persista puternic spiritul ala comunist de demontare a daciei in fata blocului, facand din asta insasi esenta si chintesenta vietii ...
            Parca e un blestem asupra acestei marci, s-o desfaci sa vezi de ce nu functioneaza, si daca functioneaza tot o desfaci sa vezi de ce functioneaza ...
            Rade ciob de oala sparta... Blana aia la baterie o mai ai?

            Comment


            • Like! Like! claudius_log
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • Big like! Mi-am luat portia de ras pe astăzi. In alta ordine de idei: bine e sa gândești de doua ori când ridici piatra ...


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Rezistenta incalzire suplimentara habitaclu

                  Al meu Logan este un diesel si are din fabrica montata acea rezistenta. Este necesara pentru motorizarile dci datorita faptului ca se incalzeste mult mai greu decat versiunea pe benzina, motiv pentru care au proiectat acea rezistenta ca sa fie aerul cat de cat respirabil pana incepe sa se incalzeasca radiatorul din habitaclu. Ce concluzii am tras dupa gerurile din iarna asta:
                  - rezistenta de incalzire este cuplata de computerul de bord intermitent, probabil are un sistem de protectie (constatare facuta datorita faptului ca stand cu motorul la ralanti, se aude un releu cupland dupa care scade turatia si tensiunea pe baterie, dupa 3...5 minute iar se aude releu lucrand, creste turatia la ralanti, creste tensiunea pe baterie, apoi pauza 3...5 min, iar cupleaza etc.).
                  - aerul in interior este "amortit" nu e rece, dar in nici un caz nu poate fi numit aer cald (comparat cu aerul suflat de o aeroterma la priza)
                  - dupa 30...45 min cand reuseste sa se incalzeasca motorul nu se mai aude releul care cupleaza rezistenta.
                  - comparandu-l cu alte masini pe care le-am avut cu motorizare pe benzina, dieselul e cel mai friguros, din pacate nu pot sa-l compar cu un Logan cu motorizare pe benzina ca sa-mi pot da seama daca asa e proiectat, "asa fac astea pe motorina"
                  - singurul avantaj pe care l-am descoperit este ca imediat dupa pornirea motorului incepe sa sufle un aer un pic mai cald decat afara, dar cresterea temperaturii in interior dureeeeeeeeeaza....
                  In concluzie, nu merita sa va chinuiti cu instalarea rezistentelor suplimentare de incalzire, cel putin nu cu modelul de la Dacia, poate alte variante constructive sunt mai performante, iar mie unul imi lipseste incalzirea din fostul meu Fiat.
                  PS. Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu ma plang de incalzirea din Logan, doar ca "vine mai greu" decat la vechea masina, iar la drum lung face fata fara probleme.

                  Comment


                  • Rezistențele(reper 7), că sunt 2 în aceeași carcasă, sunt comandate de uch nu computer de bord.

                    Despre modificări, dacă le faci ca fabrica (adică după schemele originale, cu papuci originali) nu strici nimic.

                    Dpmdv o încălzire în scaune prost făcută e mai dăunătoare decât implementarea unui BIC(multiplexor) și implicit a ECOdrive pe Medianav.
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Este clar ca, daca ai baterie de 40Ah, omori bateria cu rez de incalzire, mai ales cand esti pe relanti. Deci mai trebuie sa sch si bateria. Sper ca alternatorul sa fie acelasi cu cel de pe diesel, altfel, nasol.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Oricum mai sunt ceva setări in ddt pentru ptc heating, destul de interesante.
                        Să mai zic că la cele cu S&S e scris în uch și tipul de acumulator (Ah și CCA) precum și tipul de alternator ? și iar ajungem la modul ECO
                        Last edited by t0rquemada; 18 January 2016, 18:53.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          ...
                          implementarea unui BIC(multiplexor) și implicit...
                          ...
                          ... inca putin si vedem un " fel de " ddt rulind pe MIPS in nav ...
                          Last edited by bogdan_cr; 18 January 2016, 21:06.

                          Comment


                          • Cu placere...
                            ehh, voi mai luati bateriile la gura sobei, sau in plapumioara cu voi ?
                            Mai faceti 5 matanii inainte de a da la cheie ?

                            Comment


                            • O baterie noua nu o scoti de pe masina, o baterie uzata de peste 5 ani, daca vrei sa mai tragi de ea inca 1 -2 ani, o mai scoti si o tii "la caldura". "Blana" ar trebui sa conserve caldura bateriei in perioada de stationare indelungata, oare are ce conserva? nu cumva in 24 ore se pierde cam tot si esti la temp ambientala? Adica efect zero?
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Originally posted by GuGu21 View Post
                                Cu placere...
                                ehh, voi mai luati bateriile la gura sobei, sau in plapumioara cu voi ?
                                Mai faceti 5 matanii inainte de a da la cheie ?
                                Eu sunt in a patra iarna cu bateria originala. Nu stiu cum e la tine dar sunt convins ca la mine e mult mai ... iarna. Evident ca nu am desfacut niciodata bateria de pe masina si evident ca la -30 de grade masina a pornit fara probleme.
                                Rugaciunile mele sunt cele de la Biserica ... si cam atat.
                                Restul e can can ...

                                By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
                                sigpic
                                This is My Ride!
                                !Visit and enjoy!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google