Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ceva nemultumiri? Scrie-mi pe PM sau unde vrei - "myride?", nu vreau poluare din nou. Simt ceva "energie negativa", "perturbarea fortei", a zis Darth Vader.

    trimis de pe mobil
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment




    • Cam ce grosime are plasticul fetelor de usi? Daca se trage putin de fata de usa cam ce spatiu ramâne între tabla si fata de us?

      Puteti nota va rog careva pe poza de mai sus cam ce dimensiuni sa aibe chederul pentru fetele de ui? O schita cu dimensiunile în milimetri am nevoie sa-i trimit la chinez. Eu nu am acces la un PC câteva zile si nici nu am posibilitatea sa dau o fata de usa jos sa masor.

      Atasati aici schita, eu o descarc si o trimit la chinez.

      Merci!
      Last edited by epuru; 31 January 2016, 20:39.
      Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156

      Comment


      • Adresez si eu o intrebare celor mai cunoscatori ca mine :
        Avand in vedere ca mai exista tensiune pe lampa de la plafoniera timp de 2 - 3 minute de la inchiderea usilor , pot sa leg un releu de 12 Vcc pe lampa de la plafoniera si contactele acestuia sa actioneze alti consumatori din masina ?
        Alti consumatori ca de exemplu geamurile electrice . Adica sa nu mai leg
        geamurile electrice pe + 12Vcc permanent si sa fie doar 2-3 minute de la
        inchiderea usilor , timp suficient sa ridic geamurile uitate deschise.
        Pentru o mai buna intelegere a ceea ce doresc atasez o schita
        Attached Files

        Comment


        • Merge, este sarcina inductiva, cu atentie! Ar trebui o dioda antiparalel pe bobina pt limitarea supratensiunilor, sa fie releu 12V miniatura, pt automatizari (10A ajunge?), cu rez bobinei mai mare si recomand un LED pt plafoniera pt siguranta rezervei de putrre.

          trimis de pe mobil
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Exista in BCM ( cunoscut ca UCH la vechile modele ) optiune de inchidere automata geamuri la scoatere cheie din contact dar asta presupune existenta de macarale cu impuls ( oprire automata la cap de cursa ) sa stie cind sa se opreasca.

            Asa ca ramine pentru L2/ph2

            Comment


            • Mi-am adus aminte, vezi, verifica, UCH taie alimentarea plafonierei dupa cateva minute (lipsa activitate), exista riscul cand stai in masina, sa nu poti actiona geamurile cand ai nevoie, parca se plangea un coleg pe forum.

              trimis de pe mobil
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • @Oti : eu am led-uri pe plafoniera simple fara rezistenta de can-bus pe ele .
                De aceea cand opresc masina le mai vad nitel aprinse. Dupa 2-3 minute se sting total semn ca dispare tensiunea de comanda .
                Am vizionat videoclipul neamtului care punea led-uri rosii la butoane si as vrea sa cuplez acolo releul .
                E bine asa ? Un releu auto de 12 Vcc de faruri nu ar fi bun ?

                Comment


                • Lasa-le asa cum sunt, sau pune can-bus.
                  Last edited by O.Vasile; 1 February 2016, 13:43.

                  Comment


                  • cred ca incep sa inteleg stirile de genul: Astazi, in centru orasului o masina a izbucnit in flacari Doamne fereste ...

                    Comment


                    • Trimis de pe al meu Energy7
                      Last edited by O.Vasile; 1 February 2016, 13:48.

                      Comment


                      • Se vrea ceva, dar fără documentare.

                        Renault X52
                        -Toate macaralele sunt alimentate din bpt (pentru profani : + baterie temporizat, ca și plafoniera sau afisajul TdB)
                        -La SL10/Prestige există macara cu impuls la sofer
                        -Trebuie bifă in BCM pentru ridicarea geamurilor la a2a apăsare pe cheia originală
                        -Trebuie cablu în uch și macara față, cablu ce nu cred că există la cele livrate în ROmânia.

                        Pentru cine are scheme și derelek (eu am) e floare la ureche, lucrarea iese ca de fabrică.

                        P.S. Ieșirea de plafonieră duce 30w și ține 2,5A pe fir de 0,35mm2
                        Last edited by t0rquemada; 1 February 2016, 13:54.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Eu nu as risca cu 30W, o fi circ integrat cu MOS si prot termica, mai bine ma feresc sa-l ard, ca este al naibii de scumpa inlocuirea lui.
                          Ascultati de sfatul lui t0rquemada.
                          Chestia cu focul este valabila pt instalatorii apa-canal.

                          trimis de pe mobil
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Originally posted by Oti View Post
                            Eu nu as risca cu 30W, o fi circ integrat cu MOS si prot termica, mai bine ma feresc sa-l ard, ca este al naibii de scumpa inlocuirea lui.
                            Ascultati de sfatul lui t0rquemada.
                            Chestia cu focul este valabila pt instalatorii apa-canal.

                            trimis de pe mobil
                            Nu cred ca un releu are 30 W , fie el releu auto de faruri. In plus exista siguranta de 15 A in soclu chiar langa baterie . Eu vreau doar sa mai am tensiune 2-3 minute dupa scoaterea cheii din contact pentru ca uneori mai uit geamul lasat si este enervat sa bag cheia iar in contact. Cum enervant este si sa deschizi busonul de la rezervor numaicu cheia. La Opel de exemplu nu e asa : busonul se deschide prin invartire , cheile putand ramane si in contact.

                            Comment


                            • fa-ti copie mecanica dupa cheie, o tii tot timpul in portbagaj sau undeva si deschizi cu aia busonul la rezervor. Eu unul pesonal prefer sa-mi scot cheile din contact, nu concep sa-mi las masina cu cheile in contact, deschisa in timp ce eu sunt la casa sa platesc. Poate ma trezesc ca nu mai e masina cand ies

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Se vrea ceva, dar fără documentare.

                                Renault X52
                                -Toate macaralele sunt alimentate din bpt (pentru profani : + baterie temporizat, ca și plafoniera sau afisajul TdB)
                                -La SL10/Prestige există macara cu impuls la sofer
                                -Trebuie bifă in BCM pentru ridicarea geamurilor la a2a apăsare pe cheia originală
                                -Trebuie cablu în uch și macara față, cablu ce nu cred că există la cele livrate în ROmânia.

                                Pentru cine are scheme și derelek (eu am) e floare la ureche, lucrarea iese ca de fabrică.

                                P.S. Ieșirea de plafonieră duce 30w și ține 2,5A pe fir de 0,35mm2
                                dupa ce am citit asta (adica acum) am mers si am incercat la mine(varianta prestige) si am constatat asa:
                                -geam sofer se ridica si se coboara dupa ce opresc motorul,se pare ca este temporizat dar nu stiu cat.in orice caz temporizarea este mai lunga decat la becul din plafoniera.am incercat si dupa ce am scos cheia din contact.
                                -daca fac o inchidere din cheie nu mai urca nu mai coboara(se pare ca uita acea temporizare
                                -tot asa daca imediat dupa oprirea motorului deschizi o usa se taie temporizarea si nu mai poti actiona geamul
                                -nu merge ridicarea la a doua inchidere din cheie
                                -pe nici un alt geam nu este valabil ce este mai sus,probabil pentru ca celelalte macarale nu au impuls
                                in concluzie situatia e aproape buna,mai buna decat la logan 1 laureate.macar geamul meu pot sa-l inchid.asta e cea mai frecventa situatie si care in trecut ma enerva un pic pentru ca trebuia sa pui contactul.acuma sa nu uiti sa ridici geamul inainte de a deschide cineva o usa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google