Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chederul are rol pt limitarea intrarii mizeriei pe sub capota+ rol aerodinamic (toate masinile moderne au chedere pe capota pt a nu intra aer necontrolat in compartimentu motor)

    legat de piatra doar ai avut noroc pana acum

    mie mi-e si de intercooleru ala. la fel, o pietricica bine plasata de la vreun tir de pe contrasens sau din fata il poate face praf. mai bine il faceau racit cu lichid de racire de la motor , integrat in turbo. exista la Toyota pe 1.2T , pe la vw parca la tdi. e mai eficient decat cel racit pe aer
    Last edited by cristi....; 6 July 2016, 16:26.

    Comment


    • Cel putin la PH1, acel cheder ajuta la stabilitatea capotei, mai ales la viteze mari. Sincer, nu ma asteptam sa aiba cine stie ce rezultate, dar pentru 35 lei am zis sa incerc. Chiar am fost surprins..

      La L2, parca acel cheder vine mai jos, nu stiu daca are aceleasi beneficii.

      Comment


      • capota e grea, cel putin la l1

        cum am zis, pt ca nu mai intra atat aer pe sub capota care sa o ridice la viteze mari, de asta ai impresia ca e mai stabila are efect si la l2, acolo luftu mi se pare ca e mai mare

        la l1 chederul sigur atinge capota/etanseaza. eu il am de 4-5 ani si mi-au ramas urme pe interiorul capotei, unde a atins deci treaba si-o face. am mai pus si deasupra bandoului cromat (am ph2), intre bandou si capota, ca la Toyota/lexus cel putin partea superioara a capotei am etansat-o f bine, are si la faruri deasupra (am inchis luftu dintre capota si faruri, dintre capota si calandru, pe interiorul capotei), a mai ramas doar o aerisire generoase la îmbinarea farului st cu bara fata, celebru luft de 1 deget mic de la l1. dar e ok, aeriseste motorul, nu ma deranjeaza
        Last edited by cristi....; 6 July 2016, 17:09.

        Comment


        • Sunt tare curios ce ar zice un inginer din echipa de proiectare de la Dacia Reno de toate captuselile astea, plase de tantari, antifonari & stuff...

          Comment


          • Poți sa le faci o întrebare. Dacă vrei...Îți trimit mai multe poze.

            La care ingineri te referi? La aia care au proiectat conductele de la turbo pentru dieselul euro 5, conducte care dau ulei pe la îmbinari!

            Ăsta e plasa de țânțari?
            Attached Files
            Last edited by MihaiiahiM; 6 July 2016, 23:25. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • No offence dar ce legatura are conducta de turbo de la motor (problema remediata la E6) cu chederul de la capota? Ca nu cred ca acelasi "inginer" a proiectat atat capota cat si motorul... ;)

              Comment


              • daca sunt asa tari inginerii astia de ce nu I-au desenat si loganului o caroserie cu coef aerodinamic 0.26? de ce trebuie sa se chinuie cu 0.36, cat un suv full size? cred ca si ala e mai aerodinamic

                Comment


                • inginerii dacia nu ar trebui sa zica nimic. ar trebui doar sa-si ia un carnetel si sa ia notite, atata tot

                  alte nelamuriri sau mirari legate de rolul etansarii capotei?
                  Attached Files

                  Comment


                  • iaute ce frumos sade chederu acolo. mai sunt si niste chedere pe capota care se pliaza exact peste faruri, la fel, sa nu intre aer aiurea pe acolo

                    la motor nu trebuie sa intre aer decat prin fantele special lasate pt asa ceva, nu prin alte locuri

                    la q7 se vede ca toata buza capotei e imbracata in cauciuc gros

                    tot de la audi, cheder de jur imprejur , cum a pus colegu de mai sus si cum mai avem unii de pe aici
                    Attached Files
                    Last edited by cristi....; 7 July 2016, 00:49.

                    Comment


                    • ar mai fi multe de zis legat de aerodinamica, unele solutii fiind f simplu de implementat. de ex s-ar putea face in bara fata jos niste fante de aer care sa creeze un ”zid” in jurul lateralelor masinii, in special in fata rotilor fata, sa nu fie turbulente pe acolo. solutia e pe bmw x5 de ex. aerul intra prin acele fante si e scos prin lateralul masinii, departe de roti

                      astae simpla, ar putea sa o faca si cei de la dacia

                      s-au inspirat de la ferrari cred cu bara fata

                      Ferrari 458 Speciale Aerodynamics - One of the car's main characteristics is new Ferrari-patented mobile aerodynamic solutions at the front and the rear of t...
                      Attached Files
                      Last edited by cristi....; 7 July 2016, 01:01.

                      Comment


                      • Am pus acel cheder la câteva luni de la achiziția mașinii. Merita cu prisosință, prima utilitate fiind blocarea mizeriei de pe drum sa ajungă în compartimentul motorului, a doua fiind stabilitatea capotei si al treilea reducerea zgomotului la mers. Motorul are antigel ca sa se răcească, nu ii trebuie suplimentar guri de aerisire.

                        Comment


                        • Cheder de portbagaj de 1310 ati cerut pt capota? Ma gandesc sa imi iau si eu unul

                          Comment


                          • Comparam masina de +50.000 cu una de 7000....Bun asa, da-tii inainte .

                            Comment


                            • Bine, mai baieti, daca ziceti voi... Eu nu contest ca aduce un plus chederul vietii, mai ales la un cost neglijabil, dar totusi, sa comparam loganul cu q7 e cam mult, nu?

                              Loganul, si cu chederul ala si fara, tot masina aia e, destul de bine insonorizata by default (cel putin varianta Laureate), ca praful la motor tot intra - pe mine aspectul asta ma intereseaza mai putin spre deloc, nu spal motorul niciodata. Iar ca si pietre, am multe sute de mii de km la volan, cu multe masini, n-am patit niciodata asa ceva.

                              In fine, fiecare face cum crede, cum are timp si chef. Succes la bricolat!

                              Comment


                              • Stai linistit ca diferenta de 43.000 euro nu vine numai din faptul ca e mai bine facuta...vreo 20.000 intra in profitul lor ;)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google