Originally posted by teddy16
View Post
Imbunatatiri Logan 2
Collapse
X
-
-
Originally posted by teddy16 View PostDaca nu am cumparat-o din fab cu navi nu cred ca are rost sa-i pun acum... totusi nu-mi pare rau ca n-am pus navi, 400e mi se pare destul de mult avand in vedere ca eu am deja un gps de top si il utilizez foarte rar. In legatura cu luminile din radio sunt sigur ca exista o solutie dar nu stiu pe cine sa intreb...
Nu mi-am dat seama cand am cumparat masina ca luminile difera! e un detaliu mic dar acum il observ si cred ca ma deranjeaza...mi se pare al naibii de aiurea ca cei de la dacia nu au facut nimic ca sa schimbe asta. Ca sa nu mai vb de comenzile de geamuri din usi care din nou sunt gandite un pic pe jumatare... nu au iluminare si iarasi cred ca ma deranjeaza ))- la golful meu 3 au un beculet acolo care imi indica totusi butonul geamurilor.
In alta ordine de idei, firuletele alea din portbagaj care ies ca din plop din triple cred ca ar trebui mascate si protejate cumva. Sunt sigur ca se pot agata foarte usor cu un bagaj si apoi e naspa... are cineva o solutie pentru asta?
Tu vorbesti serios? Butoanele nu sunt iluminate ? Hmmm poate e d efect doar la tine.
Cu culoarea diferita iti dau dreptate, asa misto e la seat ca si ceasurile si displayul si mp3-ul sunt toate asortate
, lucru marunt dar important noaptea. Poate reusesti sa bagi si in ele cate un led, daca merge..Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Originally posted by GFN View PostPe mine ma bate gandul cand ma intorc din concediu sa imi montez la gura de admisie aer a aerotermei o plasa metalica sau ceva asemanator.Acum cam o saptamana m-am trezit ca a intrat o frunza la turbina aerotermei si facea un zgomot enervant mai ales pe treptele 1 si 2.
Dupa ce m-am chinuit vre-o 2 ore sa vad cum ajung la turbina aerotermei m-am lasat pagubas ca este ascunsa bine dar am avut noroc ca a sarit singura frunza de acolo.Operatia asta trebuie sa o fac cat mai repede ca vine toamna si o sa se umple de frunze uscate si nu vreau sa se repete iar incidentul .
Comment
-
Originally posted by mariusgny View PostExact asta am spus eu cândva pe aici, ca tabla aia unde vin prinse stopurile ,nu este acoperita in portbagaj si cineva m.a contrazis ,ca vezi doamne stopurile sunt acoperite cu tabla in spate ) .. Pai eu tocmai asta spuneam , ca tabla aia pe interior, este neprotejata iar firele sunt expuse si se vede urat, plus ca poti agata firele cu bagajele. La loganul meu din 2008, stopurile sunt acoperite pe interior, in portbagaj, cu o mocheta.. Cum sa lasi tabla si firele alea expuse asa acolo? La orice masina exista o protectie de plastic sau mocheta acolo, la dacia nu...
Stopurile sunt acoperite de tabla.
Tu ai vrut sa spui ca tabla nu este acoperita cu mocheta.sigpic
Comment
-
Originally posted by mumus View PostTu vorbesti serios? Butoanele nu sunt iluminate ? Hmmm poate e d efect doar la tine.
..
Am vazut asta cand am fost la reprezentanta la dacia, cand m-am urcat in masina , si am aprins luminile , am vazut ca butoanele sunt tot stinse... Si cea mai panarama masina din lumea asta care are geamuri electrice, are butoanele iluminate, la dacia nu
Deci daca iti iei versiunea diesel si dai 11.000 si ceva de euro pe ea, nu ai butoanele iluminate de la geamuri, nu ai lumina in torpedou.. de ce ? Pentru ca dacia mereu a facut totul pe jumatate..au scumpit masinile , dar nu mai ai roata de rezerva in portbagaj(ma refer la "Logan 10 ani") decat un chit de pana cu polistiren, nu mai ai lumina in torpedo, nu ai butoanele geamurilor iluminate,mocheta zici ca este din hartie,tabla din staniol, etc.
Comment
-
Butoanele de pe usi au iluminare, dar se pare ca, in buna traditie Dacia, le-au trasplantat de pe Lodgy adica fara fire de iluminare - se rezolva relativ simplu (PM pentru detalii).
@puimik Thread-ul cu probleme tehnice Logan I, e in alta parte.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
asta este motivul pentru care mai multi posesori de logan 2 de pe forum nu avem acea optiune, ea nu este valabila la aceasta motorizare, dar oare se poate activa?
in orice caz. nu cred ca ar ajuta cu ceva, fiecare stie cati km face pe an , sau daca a trecut un an de la ultima revizie
eu unul, fac cam 13000 -15000 dekm pe an, asa ca eu fac revizia la un an ( desi am inteles ca este sanatos pt motor sa se schimbe uleiul la 10000 de km )Last edited by panselin4; 21 August 2014, 18:23.
Comment
-
Originally posted by e.t. View Posteu n-am vazut niciodata nici o frunza la grila aia de admisie pt ventilatie. poate si din cauza ca nu parchez langa copaci. daca nu-s copaci prin apropierea masinii, chiar nu vad cum te-ai putea trezi cu frunze acoloAttached Files„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
foarte faina treaba, si are si capitonaj la capota portbagajului
este tare ca se inchide si deschide,si de la butonul din bord, dar si de la un buton de pe capota portbagajului
daca s ar gasi de montat asa ceva la noi, as monta imediat- in functie si de pret
Comment
-
partea electrica de comanda este interesanta, prima data trebuie actionata deschiderea butonului dupa care se da comanda de deschidere la actuatorul ce ridica capota, invers la inchidere, asa ceva se face cu un microcontroler, totul se integreaza in sistemul de inchidere centralizata al masinii. Actuatorul liniar se foloseste si la inchiderea usilor de garaj, portilor, etc, cu tensiuni diverse de actionare, se poate modifica prin inlocuirea motorasului cu unul ce merge la 12V (de putere corespunzatoare) sau se poate incerca modificarea unui mecanism de la stergatorul de parbriz (se procura usor de la "REMAT"), idei sunt, dar partea de comanda este mai complicata.
Scuze de logica gresita, exista posibilitatea ca butonul de inchidere sa fie anulat, blocarea capotei sa o faca actuatorul la sfarsit de cursa, deci nu poti deschide capota daca tragi de ea.Last edited by Oti; 24 August 2014, 18:16.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment