If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
In alta ordine de idei o imbunatatire "reala" sunt niste arcuri sa nu mai stea cocotata. A pus cineva ? mai ai garantie dupa ?!
cred ca arcurile sunt indentice cu cele de logan1, atat ph1 cat si ph2. caz in care, undeva in jur de 150 de euro gasesti arcuri weitek, eibach, h&r. daca nu gresesc eu, weitek scade 4.5cm, eibach 5-5.5cm si h&r intre 4.5 si 6cm, depinde de varianta. in mod evident masina va scutura si veti simti mai bine gropile, vi se vor duce capetii de bara si bieletele antiruliu ceva mai repede (cam 35-40000km), rulmentii de la telescoape cam la 70000km au fost aproape dusi, pe la 80-85000 s-au inlocuit ca nu mai avea rost telescoapele tot pe la 80-85000km. asta e povestea cu suspensia sport. e buna pe drum bun, pe denivelari, hm...discutabil. dar in ansamblu, tinuta de drum a masinii pot sa spun ca s-a imbunatatit. daca va ganditi la tatehnix care cu 200 de euro vinde suspensii reglabile, ganditi-va ca-i acelasi lucru cum ai pune gume kormoran si-ai vrea aderenta pe ud de bfgoorich
ps: pe garantie poti sa te pisi si daca-ti schimbi casetofonul masinii. cu alte arcuri n-are rost sa te gandesti ca vei avea garantie, la mine voia unu sa mi le schimbe, ca alea galbene nu-s bune, imi pune el originale, de dacia, daca mai vreau garantie de-atunci mi-am facut reviziile la concurenta, pe aia-i durea in 14 ce arcuri, discuri, jante si gume aveam eu pe masina.
Nu cred ca are vreo treaba cu rusii, mai degraba cu oamenii gospodari . Tot asa mai e un neamt care pune pe youtube ce isi face la Logan. Foarte educative clipurile lui. Va dau link daca vreti.
adica? atat timp cat pastrezi latimea si et-ul (pastrand distanta intre prezoane si diametrul de centrare) nu vad de ce. daca vrei sa schimbi jantele doar pentru aspect, poate n-ar trebui sa uiti ca o jata de aliaj e in general mai grea decat cea de otel, doar daca nu te gandesti la alea scumpe, cu aliaje de titan, magneziu. . pe jantele de 6" stock de dacia, o guma mai lata de 205 sta deja aiurea pe janta. daca vrei alte jante si ai si bani de dat "pe prostii", atunci oz superleggera sau toora competizione sau oz wrc, au pe 4x100 cu centrare pe 60mmm, et37 si latime de 6.5" (poti pune si gume de 215). pretul insa e in jur de 165 euro/bucata
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment