Când ai acces la organe de asamblare(adică șuruburi, șaibe, șaibe grover, piulițe) din inox vaselina nu e necesară.
Imbunatatiri Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by danezu33 View PostMultumesc mult Jnic,o sa ma duc sa cumpar si eu deflectoarele alea.
Inca o data preturile ma lasa rece....zici ca am o masina de lux nu logan....plasticele nu sunt foarte scumpe dar un amarat de nit 10 lei (si trebuie vreo 4-5 parca) mi-au mai dat ei preturi dastea de "Bentley" (incuietoare portbagaj 450 lei,senzor lumina portbagaj,un plastic amarat cu un buton 80 lei).
Comment
-
Da are dreptate aris, deflectoarele stau foarte bine prinse in suruburi, nu au rost niturile, mai ales la acel pret
Da si eu am fost atent si masina este mai stabila si pare sa consume ceva mai putin- nu degeaba se numesc deflectoare aerodinamice- dar treaba asta cu toate cele 4 deflectoare montate- 2 in fata rotilor fata si 2 in fata rezervorului
Am vazut ca mai toate masinile mai noi au deflectoare similare in fata rotilor fata, si asta cu un motiv
Comment
-
E greu să cauți:
-stopuri cu 3 becuri nu 4 și o ceață în bară jos în stânga(cea de pe duster ph2 de RU)Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Ieri pe serpentine, mașina a fost mult mai stabila cu deflectoarele de rezervor, avandu-le pe cele din fata de 2 ani jumătate, merita din plin montate.
Soția mi-a mai dat un feedback, a zis ca a dispărut senzația de desprindere de pământ la peste 100 km/h.
Comment
-
Imbunatatiri Logan 2
Sa nu va suparati pe mine dar eu cu acele deflectoare nu am smintit nici o senzatie
Cele din fata au mai mult rostul de a proteja sistemul de frânare a masini
Cele din spate probabil mai este ceva de protejat pe acolo
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Cat am asteptat replica asta. Ma gandeam eu ca este ceva placebo. Am sa le testez si eu, sa vad senzatia. Cred ca dupa 200-300km o sa va obisnuiti si o sa reveniti la senzatiile normale de Dacia.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Sincer acum
Pe serpentine la 40km/h ce sa simnti in plus
Sent from my iPhone using Tapatalk
Au si un dezavantaj
Ventilarea discurilor de frana nu mai este asa eficienta
Stiu asta de la un Clio RS care la momentu activarii circuit mode recomanda printr-un mesaj demontarea acelor deflectoare tocmai pentru o ventilare mai buna a sistemului de franare
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Cu toate deflectoarele, după peste 500km (cu toată statisca de la 0 km):
-urban = diferențe aproape 0
-extraurban = diferențe palpabile (stabilitate mai bună în general și în special la viteze mai mari de 120km, consum real mai redus cu 0,5L)
Priza de aer pentru frână e înainte de deflector, în plus la noi lipsește protectorul de disc(tabla) care ajută la direcționarea fluxului de aer.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Imbunatatiri Logan 2
Probabil Clio nu are acea priza
Sau fara deflectoare are o ventilate mai buna
Pentru ce utilizez eu masina nu a avut decat efect vizual
In momentul de fata nu mai am decat unul singur pe partea stanga
Restul au ramas Ba in zapada Ba pe sosele
Rupte bine inteles
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cu cele de sub masina de la jumate
sunt de-acord
Sa zicem ca direcioneaza curentul de aer in jos pentru a nu se opri in bara din spate
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
...vorba lui "Oti" : "cat am asteptat replica asta"
...nu contest un anumit grad de eficienta a acestor deflectoare , dar asta doar in anumite conditii
...la drumurile pe care le parcurg si la conduita care o adopt la sofat , cred ca nu as amortiza cheltuiala nici in 10 ani , asa ca pentru mine investitia e nerentabila.
@ aris : "Ieri pe serpentine, mașina a fost mult mai stabila cu deflectoarele de rezervor..."
...da-mi voie sa am rezerve in ce priveste aceasta afirmatie , suna ca in povestile cu
Comment
Comment