Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa cum vezi in pozele 4 si 5, sunt suruburile pregatite. Unele modele vin cu deflectoarele puse din fabrica.
    Iti trebuie doar deflectoarele, piulite si saibe.

    Comment


    • M-am uitat sub masina si nu am reusit sa identific unde vin montate deflectoarele de vant pentru fata, nu am vazut suruburile de pe caroserie. Cei care ati montat, ma puteti ajuta cu explicatii, poze? Pentru cele din spate am vazut suficiente poze pe forum, le-am identificat si sub masina. Multumesc.

      Comment


      • Prinse cu surubur+piuliță+șaibă.
        Attached Files

        Comment


        • Multumesc

          Sent from my MI 5 using Tapatalk

          Comment


          • Toate deflectoarele sunt "codate" stânga/dreapta nu pot fi montate invers.

            Mai trebuie doar asta și gata
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              ... deflectoarele... ... nu pot fi montate invers.
              E ca sistemul "antiprost". Eu ma intrebam care o trebui montat in stanga si care in dreapta, iar cand am ajuns sub masina mi-au zis ele singure.

              Comment


              • Eu după o experiență pe traseul București - Verona și retur ( momentan in Arad ) pot să spun este foarte ciudat Loganul 2017 față de 2007 ( la senzația cum sta pe șosea la diferite viteze ), menționez că am barbita, cele două deflectoare înaintea rotilor plus cele de la rezervor. Dar sunt momente când parcă vrea sa își ia zborul undeva pe la 100-115km/h, după se așează mult mai bine.
                București-Verona ( 2 adulți și un copil) l-am făcut cu 140-144km/h pe waze toată porțiunea de autostradă, acum pe întoarcere ( 3 adulți, un copil și bagaje până în gât, soția a cumpărat până și borcane din Italia ) maxim 130 pe waze iar dupa Budapesta undeva la 110-120km/h, aerul a fost pornit doar când a fost necesar.
                Mașină veche stătea mult mai bine la 110-120km/h.
                Torquemada cat ai spus că mai costă și plasticul din poză? Mă bate gândul să îl iau și pe acesta. Mulțumesc

                Comment




                • Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Este o protectie la punte
                    Interesant ar fi ceva sa astupe gaurile alea din jurul oalei de la rezerva
                    @tOrquemada stiu ca mai exista un scut de plastic care vine sub masina


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    sigpic

                    Comment


                    • Scutul pentru puntea spate e pentru protectia fizica a puntii sau pentru imbunatatirea stabilitatii la viteze mari? E cam piperat... ~ 400 ron

                      Comment


                      • Aerodinamică
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Sa nu decoleze la peste...75kmh

                          Comment


                          • Originally posted by razvanCC View Post
                            Sa nu decoleze...
                            Dau sa consume mai putin dar la asta n-aveai cum sa te gandesti.

                            Comment


                            • Ok, dar care mai este diferența dacă eu deja am barbita, aripioare roti și înainte de rezervor ( astea am înțeles că îți aduc 0,5l la suta de km) ?
                              Eu pe am acum undeva la 7500km, am plecat în c.o ( resetat calculator) și am făcut undeva la 4700km cu o viteză medie de 75km/h, consum de 5,5, aer pornit cred că undeva intre 3000-3500km.

                              Comment


                              • care mai este diferența
                                Un plus la ce ai deja si tinuta de drum mai buna. Probabil vei consuma cu inca 2-3-4-5 sute de grame mai putin. Eu n-am dar mi-as pune toate elementele respective pentru un consum cu 0,7-1l/100 mai mic decat il am acum.
                                Acuma zic si eu... nu te lua dupe mine.
                                Last edited by Fanez; 25 July 2017, 16:30.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google