Stai că sar părerologii că e placebo, că e dacie, că nu contează... bla, bla, bla
Imbunatatiri Logan 2
Collapse
X
-
-
Originally posted by t0rquemada View PostDac le punea Dacia, urlau unii c nu trebuie, c a crescut preul, etc
Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post
Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk
Comment
-
Eu am scut punte spate la al meu Sandero Stepway. Un plastic foarte dur cu o formă aerodinamică din roată în roată care acoperă tot profilul. Este gândit doar ca protecție dar consecința neintenționată modifică fluxul de aer pe sub mașină. Nu o spun cu răutate față de Dacia dar nu cred că ei fac teste în tunelul aerodinamic pentru a simula tiruri și a vedea fluxul de aer de sub mașină. Dar noi știm că un banal deflector de plastic poate face minuni (din F1). Chestia este că îți trebuie multe zeci de ore în tunel ca să găsești combinația care să facă bine, nu să strice.
Dar totuși simt când trec pe lângă un tir de pe contrasens cu 80-90 km/h fiecare dintre noi. O rezistență ușoară în dreptul cabinei. Când suntem în aceeași direcție, nu simt nimic.Last edited by gecmc94; 23 October 2017, 19:16.
Comment
-
Originally posted by gecmc94 View PostEste gândit doar ca protecție dar consecința neintenționată modifică fluxul de aer pe sub mașină. Nu o spun cu răutate față de Dacia dar nu cred că ei fac teste în tunelul aerodinamic pentru a simula tiruri și a vedea fluxul de aer de sub mașină.
Personal, am montat doar elementul longitudinal ("barbita") si cele dinaintea rezervorului si pot spune ca doar astea au eliminat complet senzatia de "vapor". Urmeaza sa montez si cele din fata rotilor fata (defapt sunt pentru bratele de suspensie) dar nu cred ca vor aduce un plus mare deoarece elementul longitudinal inchide toata zona frontala si el muta fluxul de aer dupa puntea fata.
Elementul pe de pe puntea spate il vad folositor la nivelul suportilor de arcuri. Acolo fluxul de aer loveste puternic si destabilizeaza suspensia spate. Plasticul acela drept (la baza suportului) face ca fluxul sa curga si astfel reduce din socul transmis suspensiei.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Eu va recomand la dezmembrări, când am fost acolo cu cineva mai aveam puțin și mă zgâriam pe ochi când m-am gândit câți bani economiseam dacă luăm tot de acolo. Pe elementul pt punte am dat 50lei.
Restul luate de noi m-au dus undeva la 350 sau 400, dacă mai adaug și conductele interior pt aer 150lei mă apucă plânsul.
La dezmembrări cred că pe tot ce am enumerat plăteam 200-300lei ( aici includ și puntea spate ).
Eu am văzut în Săbăreni toate astea.
@silviu dacă te uiți mai bine la punte, o să observi că este în formă de V puțin orientată cu deschiderea spre fața mașinii.
Cred că vântul mai mult aici forțează.
Comment
Comment