Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stai că sar părerologii că e placebo, că e dacie, că nu contează... bla, bla, bla
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Cred ca mai trist e ca nu vine din fabrica cu alea.

      Eu nu le am si mi se pare ca masina sta okeyish si pe curbe si pe autostrada.
      Last edited by darksun; 23 October 2017, 00:07.

      Comment


      • Dacă le punea Dacia, urlau unii că nu trebuie, că a crescut prețul, etc
        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by danutz89 View Post
          Salutare! Stie cineva unde pot gasi si eu, in Bucuresti conductele de aer pt pasagerii din spate?

          Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
          Intraba la userul Planetara, vezi pe bursa, eu de la el le-am luat.

          Comment


          • Multumesc!

            Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

            Comment


            • Senzația de vapor când trece un tir sau când treci pe langa un tir au dispărut, unele momente la 110-120km când simți că mașina pleacă lateral, stabilitatea la 150-160km/h au crescut maxim.

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                Dac le punea Dacia, urlau unii c nu trebuie, c a crescut preul, etc
                Am gasit un Sandero Stepway avariat. Masina a fost pentru Anglia(are numere de Anglia si volanul pe dreapta). Ce zici, sunt sanse sa fi fost echipata din fabrica cu aceste elemente? Care e denumirea lor?

                Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

                Comment


                • Ăla de punte e postat aici


                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Mersi. Abia acum imi apare poza.

                    Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

                    Comment


                    • Eu am scut punte spate la al meu Sandero Stepway. Un plastic foarte dur cu o formă aerodinamică din roată în roată care acoperă tot profilul. Este gândit doar ca protecție dar consecința neintenționată modifică fluxul de aer pe sub mașină. Nu o spun cu răutate față de Dacia dar nu cred că ei fac teste în tunelul aerodinamic pentru a simula tiruri și a vedea fluxul de aer de sub mașină. Dar noi știm că un banal deflector de plastic poate face minuni (din F1). Chestia este că îți trebuie multe zeci de ore în tunel ca să găsești combinația care să facă bine, nu să strice.

                      Dar totuși simt când trec pe lângă un tir de pe contrasens cu 80-90 km/h fiecare dintre noi. O rezistență ușoară în dreptul cabinei. Când suntem în aceeași direcție, nu simt nimic.
                      Last edited by gecmc94; 23 October 2017, 19:16.

                      Comment


                      • Eu pe autostradă simțeam și când treceam de un tir sau cineva trecea cu o viteză mai mare decât mine ( aproximez undeva peste 30-40km/h fata de viteza mea.
                        Acum se pare că am o mașină normală

                        Comment


                        • Originally posted by gecmc94 View Post
                          Este gândit doar ca protecție dar consecința neintenționată modifică fluxul de aer pe sub mașină. Nu o spun cu răutate față de Dacia dar nu cred că ei fac teste în tunelul aerodinamic pentru a simula tiruri și a vedea fluxul de aer de sub mașină.
                          Au facut suficiente teste pe modelele Renault astfel incat sa isi dea seamna ca acele elemente aerodinamice ajuta destul de mult. De tunelul aerodinamic nu stiu sigur dar am vazut acum 2 ani doua CFD-uri cu modelul Sandero (erau niste animatii cu simulari), "scapate" liber la ei pe site (renault-group). Deci simulari au facut mai mult ca sigur.

                          Personal, am montat doar elementul longitudinal ("barbita") si cele dinaintea rezervorului si pot spune ca doar astea au eliminat complet senzatia de "vapor". Urmeaza sa montez si cele din fata rotilor fata (defapt sunt pentru bratele de suspensie) dar nu cred ca vor aduce un plus mare deoarece elementul longitudinal inchide toata zona frontala si el muta fluxul de aer dupa puntea fata.

                          Elementul pe de pe puntea spate il vad folositor la nivelul suportilor de arcuri. Acolo fluxul de aer loveste puternic si destabilizeaza suspensia spate. Plasticul acela drept (la baza suportului) face ca fluxul sa curga si astfel reduce din socul transmis suspensiei.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • M-aţi pus pe gânduri. Chiar credeam că plasticele alea nu au decât rol de aşa zisă protectie

                            Comment


                            • Unde se gasesc aceste elemente?

                              Comment


                              • Eu va recomand la dezmembrări, când am fost acolo cu cineva mai aveam puțin și mă zgâriam pe ochi când m-am gândit câți bani economiseam dacă luăm tot de acolo. Pe elementul pt punte am dat 50lei.
                                Restul luate de noi m-au dus undeva la 350 sau 400, dacă mai adaug și conductele interior pt aer 150lei mă apucă plânsul.
                                La dezmembrări cred că pe tot ce am enumerat plăteam 200-300lei ( aici includ și puntea spate ).
                                Eu am văzut în Săbăreni toate astea.

                                @silviu dacă te uiți mai bine la punte, o să observi că este în formă de V puțin orientată cu deschiderea spre fața mașinii.
                                Cred că vântul mai mult aici forțează.
                                Last edited by dl_dr25; 23 October 2017, 21:54. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google