Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am cumparat spray pt igienizare instalație ac.
    Attached Files

    Comment


    • Originally posted by panselin4 View Post
      Nu, prestije cu opționale, cu media nav e la banii de fiat tipo de baza, chel
      Eh, sa nu comparam mere cu pere. Luati si faceti un test drive cu Tipo, n-are nicio legatura din lume cu Logan. Nu ca Logan nu e o masina buna, este si sunt extrem de multumit de ea, dar e efectiv din alta clasa de performanta, reflectata prin pretul corect, diferenta este data de solutiile tehnice, materiale, finisaje...

      Adica e normal sa fie minim 2-3000 euro peste la aceiasi echipare, e perfect justificat, nu e facuta sa concureze cu Logan cum e Peugeot 301 sau Citroen C-Elysee. E masina conceputa pentru piata din vest.
      Last edited by horatiuc; 20 December 2017, 09:12.

      Comment


      • Este atât de bună că nu am văzut nici una în 8 zile de plimbare prin Italia , poate că era zona cu oameni mai înstăriți ( Nord - Riva del Garda). Altă clasă putem să numim alte mașini, dar nu Fiat.

        Comment


        • Nu stiu cate Fiat-uri ai condus dar Fiat avea in anii 80 dotari pe care Dacia nu le are nici azi pe majoritatea modelelor. Din momentul in care pui mana sa deschizi usa iti dai seama ca e vorba de alta clasa de masina. Nu ai inchizatorile elastice, nu ai butonul de portbagaj identic cu Dacia 1300 din 1967. Apoi dai cheie (care arata altfel de la cheie la contactul unde o introduci, vezi cum arata cel pe Logan). Dupa care cand apesi prima pedala si iei primul viraj iti dai seama ca nu are absolut nicio legatura. Nu mai zic cand dai drumul la muzica sau cand te asezi in scaun.

          Logan e o masina pastrata utila si ieftina, cu un comportament rutier decent, sub mediu, la limita acceptabila. In aceiasi curba unde intru cu Logan cu 60-70 la limita intru lejer cu un Fiat Panda cu 100 fara emotii.

          In afara de motoare, restul e incomparabil. Dar na, e usor de vorbit din auzite.

          Cu toate astea, pentru mine Dacia e o oferta mai buna. Preturile sunt mult mai mici la orice (de ex Casco) iar toate lucrurile enumerate mai sus pe mine nu ma deranjeaza. Dupa 3 Fiat-uri o sa raman pe Dacia pentru ca pur si simplu nu ma deranjeaza. Dar pentru unii s-ar putea sa conteze mai mult.
          Last edited by horatiuc; 20 December 2017, 10:46.

          Comment


          • Acum 20 de ani primele mașini conduse au fost Uno ( nou) si Tipo( adus de afară) și rămân la aceași impresie, dezamăgire față de ori care mașină produsă în vest. Eu spun că nu își justifică prețul față de Dacia raportat calitate preț.
            Tocmai că am condus Fiat, nu o dată ( perioade 3-4 luni) pot să afirm după părerea mea că nu este un cal de expoziție față de Dacia. Dar părerile și gusturile sunt împărțite precum si bugetele.

            Comment


            • In aceiasi curba unde intru cu Logan cu 60-70 la limita intru lejer cu un Fiat Panda cu 100 fara emotii.
              Putem sa nu exageram? Asta e o poveste pescareasca, cel mult.

              Luati si faceti un test drive cu Tipo
              Am facut si am mai si condus unul al unei cunostinte (vreo 200km), inainte sa iau din noul Logan (Tipo era pe lista) si crede-ma nu e cu mult peste. Poate putin la finisaje ( comparatie cu L2 Ph2) dar insesizabil (dar poate sunt subiectiv deoarece la mine finisajele nu au contat asa mult in decizia de achizitie).

              In rest, nu am vazut niciun fel de diferenta care sa justifice diferenta mare de bani.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Am avut pana de curand un fiat bravo pt distractie. Bai nene era atat de bine lucrat totul pe ea ca ziceai ca e din anii 2000 cand se lucrau altfel. Ca de fiind de distractie mi-am bagat nasul in ea pe ici pe colo.
                Fiaturile de acum nu mai sunt aceiasi poveste, deci sa nu ne amagim.

                Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                Comment


                • Am mai zis si o mai zic si acum. Si scuze de off topic. Mai demult era altfel, erau diferente intre marcile de masini. Acum, la clasa economica si medie(Logan, Sandero, Tipo, Fabia, Rapid, Golf, Polo, Clio, Megane etc etc), toate masinile se poate spune ca sunt la fel(difera doar putin forma si poate unele materiale din care e facut interiorul si in functie de generatie, unele dotari mai moderne sau nu). Daca vrei o masina care sa iasa in evidenta prin performante si prin aspect, atunci trebuie sa fii dispus si sa iti permiti sa scoti din buzunar de la 25-30 de mii in sus pentru o masina din clasa de lux(A5, A6, A7, E Klasse, S klasse, Talisman, Superb etc.) sau SUV(Touareg, Q7, ML etc).
                  Discutiile contradictorii pe subiectul ca e mai buna x masina decat y la care amandoua au motoare de 1,2 sau 0,9 sunt lipsite de sens. Astea sunt masini pentru mers la servici, pentru mers la Auchan la cumparaturi si performantele si confortul nu sunt cele mai importante aspecte. La ele consumul trebuie sa fie mic si la fel si costurile de productie.
                  Degeaba se vorbeste aici de incalzire in scaune sau climatronic cand astea sunt dotari pentru alte categorii de masini. Cand cumperi un Logan te gandesti la motorul pentru care vrei sa optezi, la performantele lui si mai putin la confort, care e acelasi si la varianta acces si la prestige(o navigatie si un aer conditionat automat in plus sunt total irelevante, la fel si reglajul pe inaltime al volanului sau al scaunului soferului).


                  Sent from my LG-H990 using Tapatalk

                  Comment


                  • Argument final pro Dacia incontestabil si pentru mine insurmontabil:

                    Asigurare Casco Navigator la Allianz pe masinile mele:

                    Fiat Panda 2015, valoare asigurata 6575 Euro, fransiza de 100 euro: 324 euro/an
                    Logan MCV 2016, valoare asigurata 12780 Euro, fransiza 0: 295 euro/an

                    No comment! Dacia forever la mine in curte!

                    Comment


                    • Si eu am platit putin pentru Casco (vreo 1800-1900 de lei cu tot cu RCA; rcaul a fost vreo 600).

                      PS: preturile astea sunt valabile doar daca le faci cumva prin Dacia? Eu al facut asigurarea la dealer.

                      Comment


                      • Au scazut preturile la Casco. Si eu am platit sub 1200 lei in octombrie la Omniasig pt. Sandero 0.9 TCE.
                        Last edited by liviunvl; 20 December 2017, 20:37.

                        Comment


                        • Cand scrieti despre costul unei polite de asigurare CASCO e bine sa specificati cel putin valoarea asigurata, altfel informatia e irelevanta.

                          Vedeti ca exista un topic dedicat pe aceasta tema daca tot e de interes.a
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Ai dreptate: 12000 eur valoare asigurata in cazul meu.

                            Comment


                            • Eu am și un fiat, într-adevăr are opțiuni de acum 10 ani pe care Dacia nici acum nu le are, gen plafonieră in spate deși am fost mulțumit de ea tot prefer Loganul nou...pur și simplu pare din vremurile astea fata de fiat. Oricum fostul e făcut în Turcia iar toate piesele pe care le-am comandat ,originale, veneau din Brazilia...nu știu cât de vest-european mai sunt. Tipo oare unde e facut?

                              Comment


                              • In Turcia. Tipo l-am avut si eu pe lista extinsa dar am renuntat repede la el desi la designul interior si exterior a fost pe loc fruntas.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google