Cheder de Dacia 1300 gasesti cel mai usor si mai ieftin la dezmenbrari. Trage chederul de pe o usa ceva .
Imbunatatiri Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by georgstelsib View PostCheder de Dacia 1300 gasesti cel mai usor si mai ieftin la dezmenbrari. Trage chederul de pe o usa ceva .
Am inteles multumesc.
Din categoria alta intrebare de la un simplu sofer:
- am vazut ca minunatul radio are blutetooth - pot conecta telefonul pe el sau am nevoie de un kitt special.
Motto - sunt Burebista si conduc DACIA (abțibild promis de un prieten )Mă numesc BUREBISTA și conduc DACIA
Comment
-
Salutare!
Cheder poti cauta pe la magazinele de piese.
Legat de bluetooth, nu nai ai nevoie de nici un alt kit sau adaptor, trebuie doar sa asociezi telefonul. Daca nu reusesti, urmaresti manualul, sigur ii dai de capat.
Felicitari pentru masina, sa o stapanesti sanatos!
Comment
-
O listă cu îmbunătățiri care se pot face:
- Cotiera si protectie porbagaj 486 piesele + 90 manopera la dealer
- Incalzire in scaune: 418 materialele + 353 manopera la dealer
- Aparatori noroi fata + spate 168 piesele + 90 manopera la dealer
- Protectie laterala usi 250 ron piesele si 135 montaj la dealer
- Obturatoare praf balamale antivandal portiere 40lei
- Modul ridicare geam impuls de la Ciprian 100lei
- Filtru de polen cu carbon e un must 50lei
- Tubulatură aer pasageri spate 100lei
- Multiplexor 150-200lei
- Plafoniera 3 becuri 30lei
- Cheder portieră Dacia 1300 36lei la Verona Tătărași
Comment
-
Originally posted by walterescu View PostSalutare!
cat de curand primesc si eu OP-ul pentru SLplus/0.9 (6480euro)
Chiar sunt importante chederele? Am citit si eu mai demult dar parca nu imi vine a crede...
P.s.: "Obturatoare praf balamale antivandal portiere "Cum adica antivandal?Last edited by iatagan; 20 March 2018, 22:16.
Comment
-
Deci cum e cu chederele de la 1310? E legenda urbana sau chiar ajuta la ceva? Rabla mea se pregateste de "plecare" in curand si sa stiu daca pastrez ceva de la ea. Desi mi se pare greu de crezut ca ar avea nevoie de niste chedere de la o masina din 1995.
Comment
-
Originally posted by walterescu View PostSalutare!
În afara de covorasele din cauciuc "cu gat" .......... o lista de imbunatati obligatorii are cineva setata ? (aparatorile de noroi sunt utile vara/iarna ?)
Aparatorile de noroi probabil ca sunt utile. Totusi eu am renuntat la idee cand am citit ca din cauza lor se pierde din efectul pozitiv al deflectoarelor pe care le am montate sub masina.
O alta chestie utila ar fi si citirea temperaturii lichidului de racire. Asta nu as incadra-o la imbunatatiri ci la repararea magariei facute de Dacia cand s-a decis anularea afisarii in bord la modelele noi.
Si tot ca o observatie strict personala. Daca nu-ti alegi de la inceput versiunea de masina si eventualele optionale din fabrica, restul "imbunatatirilor" nu reprezinta decat cheltuieli si batai de cap inutile. Pe adevaratii pasionati auto care vor sa-si cheltuie banii pe tot felul de imbunatatiri (utile sau nu) ii inteleg si chiar le apreciez pasiunea, atata tot ca pentru mine sunt bani dusi pe apa sambetei.
Comment
-
"O alta chestie utila ar fi si citirea temperaturii lichidului de racire. Asta nu as incadra-o la imbunatatiri ci la repararea magariei facute de Dacia cand s-a decis anularea afisarii in bord la modelele noi."
Sunt multe masini care nu mai afiseaza temperatura lichidului de racire, nu cei de la Dacia au facut modificarea asta, dar au un martor luminos care sta aprins pana la o anumita temperatura a lichidului de racire.
(nu sustin ca este un lucru bun, eu voi activa functia cu prima ocazie)
Comment
-
Daca o poti activa as fi si eu interesat sa stiu cum ai facut-o. Pana atunci am gasit o solutie de compromis si anume o interfata ELM OBD II prin care verific din cand in cand. In plus, verific foarte des nivelul lichidului si starea furtunelor chiar si la drumuri lungi. La fiecare oprire arunc cate un ochi si sub capota.
Ca lipseste si de la alte masini nu ma intereseaza. Poate ca la ei exista un senzor de nivel la vasul de expansiune, n-am idee. Eu am luat Dacia si as fi preferat sa o aiba. De obicei avertizarea din bord este tardiva. Indiferent ca decizia a fost luata de romani sau de francezi, scopul urmarit a fost sa nu mai schimbe pe banda rulanta in garantie termostatele. E simplu, nu? Ce nu stim nu ne face rau, cel putin pana cand fie, in cel mai rau caz, prajim total motorul, fie, in cel mai fericit caz, nu avem caldura iarna in masina.Last edited by gabrieln1960; 22 March 2018, 13:16.
Comment
Comment