If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am fost si eu tentat de... paravanturi...
Pana cand am aflat de aici, de pe forum, ca mai multi loganisti au avut probleme cu ele si ca li s-au zgariat geamurile...
Asa ca, am zis... pas.
Din aceeași cauză sunt și eu in dubii. Am avut pe vechiul 1,4 și într-adevăr geamurile se zgârie in partea de sus, unde intra sub cheder.
PS ; da, sunt excelente pt fumători.....intre timp m-am lăsat.
Și eu aveam paravanturi pe vechiul logan, dar nu pt. Ca fumam, ca nu am fumat niciodată, ci datorită faptului că nu aveam ac pe masina, si vara putem sa merg cu geamurile deschise fără turbulente foarte mari
Dar si mie acele cleme de la paravanturi imi zgariasera geamurile, totuși inițial cumpărasem paravanturi ieftine din târg, care se si ingalbenisera si deveniseră mate de nu prea mai vedeai prin ele.
Ulterior cumpărasem paravanturi originale ale căror cleme nu zgariau geamul , si nici nu se ingalbeneau
Cei cu experiența utilizării paravânturilor, au acestea vreun rol de micșorare a zgomotului de aer la mers de autostradă când se merge cu geamul închis? Eu am un zgomot mărit în zona stâlpului față stânga și geam. Suspectez că poate chederul superior al geamului nu ține foarte bine și la presiunea aerului produce vibrații în geam. Sau poate zona oglinzii laterale. Sau poate zona stâlpului și a chederului ușii șoferului.
Eu dupa ce am insonorizat plafonul si usile aud zgomot la chederul pe care calca usa, tot pe acolo se simte si aer. Cineva imi recomanda sa nu pliez oglinzile fiindca arcul se slabeste si la viteza incep sa vibreze.
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Astea ar fi interesante daca ar avea transport free sau jumatate
Door sills for Renault Logan 2014-2015-2016-2017 1 set \ 4 pcs ABS plastic door protection scratches car accessories car styling http://s.aliexpress.com/jiM3u6rI?fromSns=Copy to Clipboard
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Last edited by dl_dr25; 6 May 2018, 17:23.
Reason: Automerged Doublepost
Cei cu experiena utilizrii paravânturilor, au acestea vreun rol de micorare a zgomotului de aer la mers de autostrad când se merge cu geamul închis? Eu am un zgomot mrit în zona stâlpului fa stânga i geam. Suspectez c poate chederul superior al geamului nu ine foarte bine i la presiunea aerului produce vibraii în geam. Sau poate zona oglinzii laterale. Sau poate zona stâlpului i a chederului uii oferului.
Am deflectoarele de cam de 2 ani si 6luni.
Referitor la zgomot, e la fel ca inainte. Nici nu atenueaza, nici nu urla sau fluiera suplimentar. Dar sunt foarte bune cand mergi cu geamul intredeschis (intredeschis, nu deschis total - nu se mai simte curentul) si cand actionezi pompa de spalare parbriz (nu mai intra lichidul in habitaclu).
Cu toate ca au prinderea pe cleme, mie nu mi-au zgariat geamurile.
Cei cu experiența utilizării paravânturilor, au acestea vreun rol de micșorare a zgomotului de aer la mers de autostradă când se merge cu geamul închis?
Depinde de cât de mult lași geamul. Dacă-l lași puțin, se simte diferența.
Oricum, fumători sau nu, ați uitat să precizați că sunt foarte utile atunci când plouă. Și apoi, repet, nu vă supărați pe mine, dar nu tebuie să fiți fumători să mai deschideți geamul ăla din când în când.
Cătălin, ai cel puțin două motive esențiale pentru a folosi ventilația în cazul nefumătorilor: aerul trece printr-un filtru care poate avea și carbon și odată curățat acesta trece prin accesoriile de parfumat agățate la grila de aerisire. Geamul deschis nu produce decât turbulențe, aer prăfuit, mizerabil, poluat.
Azi am îndepărtat încă o cantitate semnificativă de petale căzute dintr-un copac din apropiere. Anul trecut mi-au ajuns până în filtrul de polen. Bucureștiul este în perioada asta sub asediul polenului (și încă nu au înflorit plopii). Bate vântul și văd peste tot pe stradă cantităti uriașe (găleți și basculante) de polen și petale de la copaci. Le-am îndepărtat ușor pe cele din zona ștergătoarelor. Dar am descoperit și sub capotă. Am investigat și am văzut că pentru a permite rotirea capotei la deschidere, există un spațiu de cam 2 cm între plasticul care este scurgerea apei de pe parbriz (ca un jgheab) și marginea capotei. Pe acolo, împinse de vântul enervant, sute de petale intrau sub capotă. O îmbunătățire este să fabric din burete un soi de sigiliu pe care să îl pun când mașina staționează. Am o vagă bănuială că nu vrem un cheder permanent în acel spațiu pentru că nu s-ar mai deschide capota și nu ar avea pe unde să mai iasă aerul care intră prin față pentru a răci componentele de sub capotă.
Dar voi chiar aveți impresia că nu dau drumul la ventilație sau cum?
Ați tăbărât pe mine precum șacalii... No problem, nici eu nu mă supăr.
Ori găsiți inutilă opțiunea de a deschide geamul?
Păi nu mai bine ne întoarcem în anii '20 când geamurile erau fixe?
Lăsând gluma, cred că am descoperit și eu roata, focul și săpunul acum mai bine de 40 de ani. Deci cunosc prea bine cum stă treaba cu AC și clima, însă nu cred că voi mergeți non-stop cu ele pornite. Nu cred și basta.
eu fara paravanturi nu pot sa traiesc, au devenit esentiale. Oriunde las masina, le las putin crapate, astfel tot timpul e aer curat in masina ca se face un mic curent intre cele 2 geamuri... Nu se compara aerul fresh cu cel statut ...
Eh, nici chiar așa, pentru că pot trăi și fără ele, însă fix cum ai spus tu procedez și eu, acum de când le am.
Cândva am avut deflectoare la o Dacie (apropos, mișto mașina, cu trapă și cui remorcare din fabrică), jante, tot tacâmul, fiind făcută pentru export. Acestea aveau un sistem de prindere destul de primitiv și erau ușor transparente. Neavând folie, lăsam vara geamul un pic deschis pentru a nu se încinge prea tare chiar dacă aveam în geam parasolar.
Acum părerile sunt împărțite și nu vreau să oblig pe nimeni ori să conving de utilitatea paravânturilor (vai, cum sună acest termen).
Mai rău este atunci când încercăm să aducem argumente pro sau contra unei idei, opțiuni și o ținem până în pânzele albe, nedându-ne seama că suntem 200% plini de subiectivism.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment