Dupa 4 zile s-a pus praf pe masina si zgaraieturile din urma spalarii cu peria nu prea se mai vad.cum la reprezentanta au zis ca nu-i poate face nimic (probabil n-au aparatura pt polish sau poate omu' de la "caroserie" cand m-a vazut cu masina noua de 300 mil si cu copil mic s-a gandit ca daca imi va spune pretul mi se va face rau) m-am hotarat sa o las asa si pe viitor o spal cu 6 lei 2 jetoane fara sa o mai ating cu vreo perie,burete,laveta.multumesc tururor pentru pareri!
Imbunatatiri Logan 2
Collapse
X
-
Cand ai timp, dupa ce o speli cu 2 jetoane, tragi masine intr-o parte, iei cu tine 2 galeti si le umpli cu apa, intr-una dizolvi sampon si apoi cu o laveta inmuiata in galeata cu sampon (preferabil manusa de spalat din comert la 20 lei) stergi intr-un singur sens, de sus in jos, cate un element de caroserie (incepand cu plafonul) si o clatesti in galeata cu apa cat mai des si repeti manevra .Apoi clatesti din nou cu inca o fisa dar fara presiune mare.
Si in final aplici o ceara (neabraziva) dar undeva la umbra pe cate un element de caroserie, pe rand. Eu aplic ceara de 2 ori pe an, primavara si toamna penteu a proteja de razle UV si de sare..plus ca ceara mai tine departe/mascheaza micile zgaraieturi care apar de la simpla atingere a caroserie.
E cam pretentioasa vopseaua asta nemetalizata..
Comment
-
Am spalat-o cu 2 jetoane si n-au iesit mustele ucise pe bara fata si parbriz.data viitoare iau 3.problema e ca dupa ce s-a uscat, ramane o frumusete de picaturi de apa pe ea.sunt foarte dezamagit de culoare,dar asta e,ma spal cu ea pe cap acum.cum se numeste ceara si unde o gasesc?multumesc!
Comment
-
Originally posted by iatagan View PostPai cica au scurgeri pe jos si nu s-ar strange apa...
adica... tu vorbesti serios? banda adeziva e continua pe tot conturul ornamentului. nu are "gauri de scurgere". pot aparea deformitati in integritatea benzii adezive dupa 2-3 ani, da` alea nu-s "gauri de scurgere". si, oricum, nu "se usuca si cad" cite 7-8cm imediat dupa montaj.
ca sa ne intelegem: au fost montate pe masina ca fiind "originale"? adica au fost comandate din stocurile uzinei pentru masina ta?
eu i-as pune sa le dezlipeasca pe toate si sa si le bage-n xur. si dupa asta as face si reclamatii la opc si la fabrica!
robertdorin: inmoaie-o, inainte de toate. da-i cu apa, dupa aia cu detergent, si iar cu apa. si ca sa nu ramii cu "pete de soare" sterge-o cu microfibre. ia-ti 3-4 lavete; mai storci, mai dai, cind vezi ca laveta lasa urme de apa o schimbi cu una uscata.Last edited by devreg; 14 June 2018, 21:32.
Comment
-
Dorin, la spalatoriile automate ar trebui sa mai gasesti inca doua programe: ceara lichida si apoi clatire cu apa osmotizata care nu pateaza si nu necesita stergere.
Cat despre ceara de cumparat, poti folosi cea semilichida (ca o margarina, se aplica mai migalos, pe cate un element de caroserie prin aplicare cu o laveta curata si, dupa ce se usuca, se sterge su o alta laveta/prosop) sau chiar si ceara lichida ce se aplica prin pulverizare si apoi o stergi cu o laveta..la gasesti la preturi rezonabile la magazinele de piese auto si chiar si in supermaketuri (Carrefou, Selgros, etc)
Poti sa te arunci si al cele cu pretentii, dar mai bine iei una de 40-50 Ron si dintr-o cutie dai de 2-3 ori (o data la 3-4 luni, preferabil inainte de inceperea iernii si primavara, inainte de a incepe caldurile/radiatiile)..
Eu am folosit asta la un Logan rosu (passion) si arata si acum foarte bine..
si asta
Ca sa te documentezi, trage aici un ochi, au si comentarii si produse..mai scumpute.
In aceasta categorie sunt afisate diferite tipuri de ceara auto. Puteti alege sa cumparati fie ceara auto solida fie ceara lichida de la producatori precum Collinite sau Meguiar's.
Descopera avantajele si afla tot ce trebuie sa stii despre ceara auto sau sealant pentru vopsea.Poti avea doua variante cand vine vorba de protectia vopselei : ceara auto cu carnauba sau sealant sintetic. In continuare vei gasi informatia necesara pentru alegerea corecta a produselor destinate protectiei vopselei care se potrivesc cu dorintele tale.Ceara de carnaubaCeara de carnauba este cea mai preferata ceara printre cei entuziasti sau pentru cei care detin masini ce au nevoie de o ingrjire mai temeinica, pentru ca aceasta creeaza o stralucire intensa. Nu poti sa iti dai seama ca ea este pe vopsea. Ceara transforma vopseaua in adancime, dand un efect de lichid atunci cand este in bataia unei lumini schimbatoare.Deci cu cat contine mai multa carnauba cu atat va fi mai mare stralucirea.
Daca mai ai intrebari, imi dai un PM, sa nu fim off-topic.
Comment
-
-
Am vazut ca are 4 programe si scrie ca e recomandat program complet ,dar erau 4 masini in fata mea,am intrebat baietii si au zis ca folosesc decat spuma si clatire. Azi fac program complet si va zic daca mai raman picaturi.am o retinere sa o frec cu ceara.nu ma pricep si mi- e frica sa nu ramana dungi.
[IMG]C:\Users\operator\Desktop\20180611_184442.jpg[/IMG]
am un proiect
Comment
-
Dorin, daca masina e curata si folosesti doar ceara simpla, fara nimic abraziv, nu se intampla nimic rau. Cel mult mai ramane ceara nestearsa, dar surplusul poate fi sters oricand.
Poti incerca mai intai pe un element (aripa, portiera) si dupa ce iti place cum iese mergi si pe celelalte.
Oricum, zgaraieturi fine gen panza de paianjen or sa tot apara, dar se vad doar cand masina e super curata..
PS: ceara doar mascheaza, nu corecteaza, dar efectul dispare la 3-4 spalari, de aceea vei ajunge sa iti placa acest sport..
Comment
-
nu umblu la tubulatura.cu 2 bucati de plastic patrate voi acoperi gurile rotunde ale ventilatiei, voi pune perpendicular aeratoarele din poza si apoi voi decupa in mijloc.nu prea am timp sa avansez cu lucrarea,dar promit ca voi pune poza la sfarsit.probabil ati observat ca mai toate marcile auto de top pun ecrane mari in bord.cum noul logan are ditamai consola...na...
Comment
-
Comment
-
Comment