Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by iatagan View Post
    La multi ani!!
    Aveti idee daca sunt bune cauciucurile astea? La viteza se se prind? Se aduna mizerie la ele, ploaie? Rugineste ceva? Multumesc!
    5M Car Styling Door Edge Guards Trim Molding Strip For Dacia Logan 1 2 MCV Duster 2 Logan 2 MCV Sandero 1 2 lodgy Accessories
    https://s.click.aliexpress.com/e/bAqBBMVK
    Eu am avut cumpărate protecții transparente pentru portierele fata, de la norauto, dar fiindca nu erau cu banda adeziva ci se montau fortat prin presare, după câteva săptămâni le am pierdut, pe rând, nici azi nu stiu pe unde a căzut fiecare
    proiecțiile cu banda adeziva nu cred sa aiba vreo problema de genul acesta

    Comment


    • Originally posted by valioglu View Post
      Nu se intelege nimic. Cred ca niste poze ar ajuta...
      Poza ... https://photos.app.goo.gl/MsjCpbsyJs55N4dk8
      Bara are un canal prin care intră suportul. Am acoperit zona rămasă liberă (încercuită)....momentan doar la bara din față. Urmează și cea din spate.
      Vezi garnitura din figura 3, care se montează după stabilirea distanței între supoții de prindere.

      Logan 0.9 TCe 2018

      Comment


      • Originally posted by sebibv View Post
        Stiu ca s-a mai discutat aici dar...nu mai gasesc informatia.
        Nu sunt adeptul modificarilor insa pentru ca avem envoie uneori de mai multa lumina in spate la masina, as vrea sa schimb becurile normale cu unele cu LED.
        Intrebarile mele ar fi:
        - ce tip de LED imi trebuie (am mcv 2, imi trebuie doar ptr lampa spate).
        - are vreo probleme CB cu aceasta modificare?
        Daca tin bine minte informatia data de Torquemada limitarea data de UCH este la 25W, in asta intrand iluminat habitaclu + torpedou + portbagaj.
        Din experienta personala pot sa-ti spun ca am incercat 6 modele de "beco-leduri" (de la Carguard, MTR, Narva) pana m-am hotarat la CARGUARD CLD011, T10, LED SMD, 12V in defavoarea CARGUARD CLD006.

        Motivele sunt:
        - nu au rezistenta pentru detectie filament intrerupt (cel putin codul mentionat), ca Dacia nu are aceasta functie
        - la 12V consuma doar 47-52mA (in plaja asta de consum s-au incadrat ce 6 becoleduri pe care le detin), ceea ce insemna un consum de doar 0.6W in comparatie cu cei 5W ai becului clasic
        - suprafata de contact a polilor + si - este suficient de mare si asigura contact ferm
        - profil de montare foarte mic; daca in plafoniera au incaput toate cele 6 modele incercate, in corpul lampii din portbagaj au fost unul dintre cei doi "finalisti"

        Nemultumiri legate de ele
        - lumina alba rece (tip "WC comunist" cum imi place sa-i spun acestui tip de iluminare); prin comparatie cu ele CARGUARD CLD006, T10, LED SMD, 12V au lumina alba calda
        - stinse inseamna pentru ele la limita de deschidere a diodei LED, asa incat poti sa observi usor jonctiunile luminoase; partea buna este ca toate jonctiunile sunt la limita de deschidere (lumineaza insesizabil si nu atrag atentia in vreun fel) spre deosebire de CARGUARD CLD006 (unde din 5 leduri per becoled luminau 2 sau 3 in mod sesizabil si eram nevoit sa inchid plafoniera)

        Alegerea tine acum si de gustul fiecaruia, ca nu avem nevoi sau pareri identice.

        Comment


        • Mulțumesc. Voi merge pe modelul recomandat.
          O singura întrebare: avem o crestere srmnificativaa intensitatii luminoase?

          Comment


          • CLD011 ar avea 42 de lumeni. Cand ai spus "lumina in spate" eu am crezut ca vrei la luminile de dat inapoi. Acum inteleg ca vrei in portbagaj.


            Daca te uiti aici, vezi catalogul GE care are becuri clasice W5W la 50 de lumeni.

            Daca vrei ceva "bomba", uite aici un bec cu LED-uri CREE (cele mai tari de pe piata) la 180 de lumeni si 1W consum electric.


            Comment


            • Îmi cer scuze. Da, m-am exprimat prost.
              De fapt trebuia sa scriu plafoniera spate. Acum, dacă stau sa ma gandesc, nu ar strica și în portbagaj. E acelasi tip de bec nu?

              Am auzit de CREE de la un tip cu BMW .

              Comment


              • Da, toate becurile din interior utilizate pe post de lumina de interior neutilizata la condus sunt W5W.
                Daca iti doresti mai multa luminozitate decat 40-50 de lumeni, trebuie sa apelezi la solutii diferite:
                - Fie la LED-uri foarte "smechere", foarte scumpe, precum cele produse de CREE. Sper ca ai observat ca in becul de 180 de lumeni, exista un singur LED ceea ce face becul mai mic si poate intra intr-o plafoniera mica.
                - Fie la un ansamblu de mai multe LED-uri simple, mici. De exemplu, aici cred ca sunt vreo 40 de LED-uri plasate pe un soclu mai mare decat un bec clasic si ar putea sa nu incapa in orice plafoniera. Conectorul de tot W5W dar corpul becului este mult mai mare.


                Comment


                • Recomand așa ceva, luminează mai tare decât un bec de 21W



                  postul #1 și #8
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Solutia propusa de Torquemada este cea mai buna daca vrei intensitate luminoasa mare... cam ca nocturna de la un stadion

                    Led CREE este foarte bun, doar ca are radiator si se cam incinge.

                    Inainte de a face o alegere incearca sa determini ce nevoi ai legate de intensitea luminoasa.

                    Comment


                    • Va mulțumesc tuturor.
                      Nu vreau lumina exagerat de puternica (nu stiu cati lumeni are un bec normal... insa daca are 40 l7meni, nu vreau mai mult de.... 80 sa zicem).
                      Uneori are sotia nevoie de mai mult ptr bebe insa nici f mult nu ma ajura pentru ca dacă mai lasă plafoniera aprinsa ca e fetita agitata, pe mine ma incurca la condus (mai am și folie...).
                      Vreau sa ma ocup și de asta și de faruri Sa vad în ce ordine ca mai am de platit 2 rate la masina .. SlAm achitat-o in 1.5 ani cu efort destul de mare (deh, dacă nu vrut sa dam decât 5% avans...) .
                      Trebuie sa urmeze tubulatura pentru pasageri...

                      Comment


                      • Eu pentru sotia cu bebelusul în spate am montat plafoniera în spate, cu 3 becuri, poate le voi inlocui cu leduri
                        acum am 3 becuri în fata si 3 in spate
                        mcv ul are plafoniera în spate din fabrica?
                        plus am leduri la picioare
                        eu am montata tubulatura de aer pt spate, iar daca ai pasageri în spate constant, si mai ales copii este chiar necesar sa o montezi

                        Comment


                        • eu am montata tubulatura de aer pt spate, iar daca ai pasageri în spate constant, si mai ales copii este chiar necesar sa o montezi
                          Asa am constatat si eu. Cine n-are sa-si puna. Merita toti banii si efortul depus (nu e foarte complicat de montat "home made").

                          Comment


                          • Mcv are plafoniera in spate dar cu un singur bec.
                            Am inteles ca se simte o imbunatatire și la sofer dacă pui tubulatura, nu??
                            Ma refer la faptul ca la mine dacă dau drumul la aer la picioare e ca și cum nu ar fi

                            Comment


                            • Eu nu am probleme cu aerul la picioare chiar fara tubulatura. Ba chiar m-am ales cu o tendinita anul trecut din cauza fluxului de aer rece care batea in genunchiul stang cand ramasese distributia aerului catre picioare.

                              Comment


                              • Am inteles ca se simte o imbunatatire și la sofer dacă pui tubulatura, nu?
                                Asa am inteles si eu dar nesimtit cum sunt si incaltat cu bocanci n-am remarcat.
                                Ba chiar m-am ales cu o tendinita anul trecut din cauza fluxului de aer rece
                                Tendinita nu se face din cauza aerului rece, frigului, inghetului etc. Tendinita se face numai din cauza unui efort/suprasolicitare a tendonului/tendoanelor. Poti sa faci tendinita daca iti "sucesti" piciorul fara sa ai entorsa. Sau daca faci exercitii de "sala" fara incalzirea adecvata. Sau daca se intampla sa "calci in strachini". Tendinita nu se face "ca m-a tras curentul".
                                Last edited by Fanez; 6 January 2019, 19:59.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google