Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In mod cert colegul @panselin nu s-a referit ca cei care au camera vad printr-un obstacol opac aflat langa masina la iesirea cu spatele. Pur si simplu, in momentul in care spatele masinii se aliniaza cu partea din spate a obstacolului (fie el duba, autobuz sau orice altceva va trece prin minte) unghiul camerei permite sa vezi putin si daca vine ceva din partea respectiva, lucru imposibil de observat doar prin geamurile laterale spate sau luneta (mai ales la Logan sau la autoutilitarele carosate). Sigur ca nu este o imagine clara dar oricum ideea este ca nu dai cu spatele "in orb" sau nu trebuie sa fii dirijat de cineva. Cu cat scoti masina mai mult, cu atat poti observa mai mult din trafic doar prin camera inainte de a avea si vizibiltate directa prin geamuri.

    Comment


    • Exact cum zice torquemada, sau gabrieln 1960, am observat ca sunt situații, precum atunci cu duba ,când trebuind să ies cu spatele dintr un loc de parcare,direct în trafic, si avand o dubă parcate lângă mine, de nu vedeam nimic, locurile de parcare fiind perpendiculare pe direcția bulevardului, nu vedeam traficul nici în oglinzi si nici în vreun geam al mașinii, în schimb vedeam suficient din trafic în media nav datorită unghiului de filmare al camerei de marsarier
      cine are montat asa ceva stie la ce ma refer
      Last edited by panselin4; 20 January 2019, 13:19.

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        Duba? Asta dacă nu cumva avem ochi cu raze X

        Întâi folosim o cameră de marșarier Logan II apoi venim cu idei ca mai sus.

        PS. Utilajul din dotare are senzori din fabrică + cameră de peste 4ani, asta că să eliminăm părerologia
        intii nu uitam trecutul sau/si utilitatea claxonului si-apoi inventam pretexte (aproximativ utile). cum s-a putut atitia ani pina la "+confortul" asta, inca se mai poate. mai ales ca nimeni nu iese cu spatele direct in autostrada (cit noroc avem...).
        gabrieln1960: nu neg utilitatea ci, doar, glorificarea dispozitivului in cauza.


        Comment


        • Claxonatul e interzis în regim urban, în plus nu stăm în cine știe ce zonă muntoasă plină de curbe ca să claxonăm la orice manevră.

          Pe logica asta de fier forjat, putem rămâne în epoca de piatră nu avem nevoie de tehnologie - de ce să facem o parcare în 15sec când o putem face în 10 minute.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • De aceea cele mai moderne si de dorit sunt parcarile in spic, nu perpendiculare. Spuneti tuturor primarilor pe unde locuiti sa faca parcarile in spic, nu perpendiculare.

            Comment


            • torquemada: iar in baza logicii tale de ... jena, te faci intr-un mare fel.
              claxonatul e interzis in localitate doar in cazurile nenecesare, domnu` sofer! tre` sa stii asta atit din codu` rutier cit si din regulamentu-i de aplicare.
              "pina la limita evitarii oricarui pericol", stii vorba asta.
              astfel incit nu-ti interzice nimeni (stii prea bine) sa claxonezi ca penultimu` aproape-nevertebrat cind cineva iti taie calea sau nu te lasa sa iesi de pe strada ta, desi tu ai verde-n semafor.
              ca, oricum, parcarile de super-/hiper-market sint "proprietatea personala si privata" a respectivului agent comerctial si, astfel, "este de dorit sa respecti regulile de circulatie aflate in vigoare pe drumurile publice" (uneori, undeva, scrie asa ceva).
              da' mai zi...
              incep sa-mi dau seama ca nu se poate trai fara camera de marche-arriere...
              omg! omfg! cum am trait pina azi? cum o sa traiesc de-acum, incolo?
              J F C ! let the camera in your life! bow to the camera!

              Comment


              • Devreg, fac pariu pe un suc ca nu locuiesti in Bucuresti!

                Comment


                • Ieșirea cu spatele din locul de parcare, de lângă o dubă, prin care nu poți vedea, e motiv de claxonare, ca să te audă ceilalți - excelent. În București singurul ”pericol imediat” sunt nesimțiții din trafic.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • ... astfel incit nu-ti interzice nimeni (stii prea bine) sa claxonezi ca penultimu` aproape-nevertebrat cind cineva iti taie calea sau nu te lasa sa iesi de pe strada ta, desi tu ai verde-n semafor.
                    ca, oricum, parcarile de super-/hiper-market sint "proprietatea personala si privata" a respectivului agent comerctial si, astfel, "este de dorit sa respecti regulile de circulatie aflate in vigoare pe drumurile publice" (uneori, undeva, scrie asa ceva).
                    Mulțumim pentru lămuriri. N-am înțeles nimic. Deci dacă ai camera de vazut in spate nu-ti mai trebuie claxon ca sa nu incalci regulile din parcarile private. Daca ai claxon e inutila camera. Perfect logic. Pai atunci nu-i mai injuram pe aia care nu semnalizeaza direcția de mers ca nici cand mergeam cu caruta nu aveam semnalizare. Nu putem trai fara semnalizarea directiei de mers?
                    omg! cum am trait pina azi? cum o sa traiesc de-acum, incolo?

                    Comment


                    • devreg, opreste-te ca o dai in penibil. Panselin are dreptate.

                      La mine pe bulevard, parcarile sunt in spic , cum sugereaza stimabilul gecmc94, dar la fel cand ai un Ford din ala mare (duba) parcat langa tine nu vezi nimic. Bulevard cu 2 benzi, pe unde circula si transportul in comun (autobuz + troleibuz). Pot sa claxonez 3 zile ca nu ma aude nici naiba. Pana ajung sa vad prin geamul din spate deja sunt iesit jumate in prima banda. Camera si-a scos banii numai pentru treaba asta.

                      Comment


                      • Salut,
                        Îmi doresc de când am luat mașina sa montez camera, asta că tot am medianav. Fiind în garanție, trebuie sa fac asta la ei și cred că nu e deloc puțin . Are idee cineva ce costuri implica ?

                        Comment


                        • Salut
                          Tot din cauza garanției am evitat si eu până acum sa pun cameră dar de pe olx de la cineva din Pitești am primit o oferta de 350ron care include camera de origine, cablajul, manopera si setările necesare pt activare.
                          Oficial în reprezentanta cred ca pretul depășește lejer 600ron la ce preturi se practică. Poate a montat cineva in reprezentanta si are un preț exact

                          Comment


                          • Am vazut la userul planetara, camera+cablaj 160 Ron, dar tot la mana reprezentantei rămân . Treaba e că am garanție extinsă și în 5 ani îmi trece de camera, nu mai are rost. Mâine merg la Daperom pt schimbarea airbagului și am să lansez întrebarea cât ar fi manopera .

                            Comment


                            • Asa e dar merita banii. Mai ajuta si iarna cand luneta e inghetata, nu trebuie sa stai s-o cureti. O dezgheti in mers dar pana atunci te ajuta camera.

                              Comment


                              • Reprezentanța îți montează cameră în siglă, cu găurirea tablei (vezi cazul userului Cerese), indiferent că e Logan II ph1 sau ph2. Piesele de la planetară sunt cele montate în fabrică, mai OEM și plug&play de atât nu se poate
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google