Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am folii atermice pe masina, si geamurile sunt si ele atermice...
    Folii transparente am pe fata, dar nu le vad utilitatea, decat daca sunt atermice.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Pe parbriz nu ai voie sa pui nimic...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Originally posted by Danis702000 View Post
        M-ar interesa să montez folii, dar folii care să fie la fel de transparente ca ferestrele din fabrică. Nu vreau să fie mai închise la culoare. Voi ați pus folie și pe parbriz? La fel fac și eu, acopăr cu parasolare ferestrele spre soare.
        Se gasesc folii perfect transparente, atermice, care reflectă 99% din uv, si un procent ridicat din caldura solară
        asa ceva am montat eu în fața, si se simte diferenta cel mai bine cand cobori puțin geamul, simți cum unde bate soarele arde, si unde este folie este foarte ok
        înainte de a monta foliile nu exista diferența aceasta asa de mare
        plus geamurile laterale, ale mașinii, au protectie slaba la uv, ( chiar si masinile premium , foarte scumpe )care defapt sunt razele nocive, asa însă cu folie esti protejat, eu zic ca este important în primul rând daca ai copii în spate
        parbrizul este singurul care este foarte bine protejat anti uv
        cancerul de piele face ravagii si la noi in țară
        Last edited by panselin4; 13 May 2019, 08:34.

        Comment


        • Salutare!
          Fara a dori sa creez polemici, eu am testat si sunt multumit de varianta cu folie..de vreo 2 ani am pus si pe o masina neagra, pot sa spun ca era mai ok decat in masina alba (fara folie).
          In plus, daca masina e parcata in soare, ar trebui sa o blindez cu parasolare, or fi bune, dar ocupa mult spatiu, folosesc doar unul pentru bord.
          Desigur, fac referire doar la folia aplicata legal (geamuri usi spate si luneta), la firme agreate RAR.
          Am vrut sa pun si pe parbriz, pentru protectie, dar mi s-a explicat ca este o folie speciala, cam scumpa, iar in plus se impune utilizarea unui gel, zilnic, inainte de plecare, altfel zboara in scurt timp..deci am renuntat.
          Bafta!
          PS: mai exista varianta de a gasi cate un loc mai la umbra, cand se poate, dar mereu gasesc niste minunatii de la pasari de ma crucesc, cred ca au luat-o razna de la poluare/regim alimentar..

          Comment


          • Orice ati spune voi despre perdelutele alea, nu vor oferi in veci aceeasi protectie oferita de o folie autorizata, montata corect.
            1. Perdelutele alea nu acopera 100% suprafata geamului
            2. Perdelutele nu sunt foarte ok pentru a privi prin ele pentru ca te ia ameteala, plus ca daca ai copil in spate nu e ok nici pentru el
            3. Dupa un sezon se decoloreaza, usuca
            4. Prinderea nu este foarte practica, ventuzele se usuca si cad la un moment dat
            5. Nu se poate deschide geamul usor pentru ca se agata in prinderile lor.

            Personal prefer o folie...

            Comment


            • Vă mulțumesc pentru răspunsuri. M-ar interesa ”LLumar AIR-80-BL-SR-HPR / AIR 75 GN SR HPR” (pentru față și spate). Nu știu cum sunt, am văzut doar că au recenzii foarte bune de la cei care le-au montat.
              Last edited by Danis702000; 13 May 2019, 15:13.

              Comment


              • Am eu pe geamurile lateral față montată folia air blue 80
                este folie Llumar ceramică, de calitate, merita toti banii, are garantie 12 ani si este complet transparenta

                Comment


                • Originally posted by panselin4 View Post
                  Am eu pe geamurile lateral față montată folia air blue 80
                  este folie Llumar ceramică, de calitate, merita toti banii, are garantie 12 ani si este complet transparenta
                  Mulțumesc pentru răspuns. Se pot monta și la ferestrele spate? Sau doar pe față se montează? Mă interesează și pentru ferestrele spate (tot ”AIR 75 GN SR HPR”).

                  Comment


                  • Merge montată folia pe orice geam
                    am inteles ca s a montat asa ceva si pe plafonul de sticlă de la tesla model 3
                    ce este drept, pe asa mașină, nu aș monta decât folie ceramică de cea mai bună calitate

                    Comment


                    • Maskatul, practic ne spui cu multe cuvinte ca iti place cum arata folia. Foarte bine, este libertatea fiecarui sa ii placa ce vrea.
                      Ce spune insa panselin4 este insa mai grav si este o eroare cand leaga folia de cancer. Am mai avut discutia asta dar vad ca revine cu aceeasi dezinformare. Poate nu a citit ceea ce s-a discutat pe subiect, poate ca nu poate evalua calitatea unui articol stiintific, poate este tipul de om ipohondru, din seria celor anti-vaccin, .... nu stiu. Insa nu are dreptate despre efectele geamurilor laterale. O sa revin cu niste comentarii asupra escrocilor de pe Internet care leaga un studiu neconcludent, de proasta calitate stiintifica, de vanzarea cremelor pentru piele, a foliilor auto, etc.

                      Comment


                      • Desi, sincer, imi doresc nespus ,sa-ti vad comentariile stiintific redate , rezultatul nu va avea nici pe departe efectul scontat , folia e "smekerie" "fratimio", "traiasca familia lor".
                        E pierdere de vreme mo !

                        Comment


                        • Nu vreau să vă îndepărtez de subiectul legat de folii, vreau să vă întreb dacă ați montat cumva încălzire (originală ”Dacia”) în bancheta din spate.
                          Last edited by Danis702000; 13 May 2019, 21:47. Reason: adăugare ”Dacia”.

                          Comment


                          • Cum spuneam, revin cu niste detalii. Intai o introducere. Sunt interesat de UV de prin 2005-6 cand mi-am cumparat un mic aparat de masura cu o scala de la 0-15. Cativa ani am masurat UV in bucale in diferite situatii iar socul maxim a fost cand la munte aparatul a atins varful de scala, lucru nemaivazut de mine. Subiectul UV este de interes pentru mine. Iata cateva indicii care spun daca este de interes pentru voi, panselin si maskatu, si altii. Eu folosesc creme cu protectie 30+ cand ies cu bicicleta sau la plimbare, in functie de conditii. Din experienta de vreo 8 ani (s-a stricat) cu aparatul de masura, am invatat sa corelez masuratorile mari cu ceea ce simt. La balaceala pe care o fac foarte rar, am o vesta din decathlon care protejeaza bustul si bratele ... pentru cine stie cum apar arsurile solare cand stai in apa stie la ce ma refer. Pielea aflata la cativa cm sub apa (nu picioarele de la fundul apei) este rumenita ca in cuptorul cu microunde fara sa simti pentru ca pielea este racita de apa.

                            Acum, sa revedem cateva escrocherii de pe net care folosesc acest subiect, al razelor UV si cazurilor reale de cancer. In figura este cazul unui sofer de 69 de ani de pe un camion de lapte care un caz de imbatranire a pielii pe partea stanga. Si el a fost preluat de un vanzator de creme pentru a-si promova produsele. Cazul este real, analiza cauzelor insa are o problema majora. Ni se spune ca a fost sofer 28 de ani. Insa camioanele de carat lapte o fac dimineata (fie cand sunt mulse animalele, fie cand livreaza marfa oamenilor). Camioanele de lapte nu au AC in cabina. Eu sunt convins ca omul a condus cu geamul deschis. Asta este incontenstabil cauza starii lui. Sa te expui la soare in fiecare zi, 1-2 ore, timp de 28 de ani te face exact ca in poza. Se pot gasi multe poze de persoane cu pielea pergament, cazuta, din cauza bailor de soare si a plajei. Le puteti cauta singuri. Nu soarele prin geam face asa ceva intr-o masina in miscare.

                            28870702_2043517872635722_3236172409161646080_n.jpg


                            Sa trecem insa la o sursa care are aparente serioase. Un ONG numit skincancer.org.
                            https://www.skincancer.org/preventio...ds-in-your-car
                            Articolul este scris de un doctor Susan Butler care isi citeaza propriul "studiu" publicat intr-un jurnal de medicina. Articolul poate fi gasit in format PDF, ghici unde.... la un vanzator de folii auto. Exact ce spuneam. Vanzatorii au preluat un material si il promoveaza ca sa stimuleze vanzarile. Comunitatea medicala insa nu l-a preluat pentru ca are serioase lacune de documentare.
                            https://www.windowfilmdepot.com/wind...prevalence.pdf

                            O sa revizuim datele statistice din studiu. Dar inainte ganditi-va la un singur lucru. Daca are treaba cu siguranta la volan, cu sanatatea, UE pune lucruri obligatorii la masini. Filtrul de particule, avertizare de iesire din banda, franare de urgenta, apel 112, etc, etc. Crede cineva ca daca era stiintific demonstrat ca la volan, cu geamul inchis, ai probleme de la soare, nu obliga UE producatorii sa lamineze si geamurile laterale, macar la sofer? Sa fim seriosi, da. Ar fi facut obligatoriu geamul laminat. O sa vedem de ce datele doamnei Susan Butler sunt neconcludente. Iar insistenta ei in domeniu pare a o caracteriza drept excentrica, la un pas de a fi neprofesionista.

                            Ni se spune ca 1047 pacienti bolnavi au fost analizati in 2004. Varsta medie de 68 de ani. 68.3% aveau basal cell carcinoma. 20% aveau squamous cell carcinoma, 4,7% melanoma maligna in situ.

                            Acum vin datele interesante. Localizarea cea mai frecventa era fata si gatul, 82%. Bratul, mai putin mana, doar in 6.6%. Piciorul 3%. Iar mana in 3%. Aici incep intrebarile. Daca geamul este inchis, bratul stang este la fel de expus, ba chiar mai expus decat fata/gatul. Daca geamul este intre-deschis (sa bata vantul in plete), atunci soarele bate exact in fata/gat. Bratul este protejat de geam. Mai putin pentru fumatorii care merg cu bratul pe marginea geamului.
                            https://www.waxwerks.net/blog/profes...indow-tinting/
                            window-tinting.jpg Iata imaginea tipica a unui sofer care conduce cu vantul in plete si care se expune la soare cu geamul pe jumatate coborat. Este o poza de pe site-ul unui vanzator de folii, dincolo de absurdul situatiei in care folia pusa nu te mai protejeaza deloc.

                            https://www.autoblog.com/2011/06/18/...larly-on-your/
                            Condusul cu geamul coborat este inamicul. Macar acest articol pune corect accentul.
                            arm-out-window.jpg


                            Revenind insa la studiul lui Butler de la care am plecat. Daca se iau in calcul toate formele de cancer, 52.6% au fost pe partea stanga, 47.4% pe partea dreapta. Cifrele nu pot fi contestate. Insa niciun moment, dna Butler, in studiul facut, nu a separat intre cei care merg cu geamul deschis sau cei care l-au avut inchis. Nici nu avea cum sa obtina aceasta informatie in mod direct. Insa exista o dovada. Iata-o. Cand se separa cazurile pe sexe, barbatii au avut 301 cancere pe partea stanga iar 256 pe dreapta. La femei, distributia era egala. EGALA. Intrebarea este ce inseamna asta?
                            Screenshot_2019-05-13_22-38-31.png

                            Interpretarea mea se bazeaza pe atitudinea masculina (a se vedea poza cu bratul paros, masculin, de pe geamul masinii) de a conduce macho, etalandu-se la volan. Femeile nu prea fac asta, sau chiar nu fac asta deloc. Femeile sunt mai constiente de problemele pe care expunerea tenului la soare le-ar putea avea. Se feresc intuitiv. Eu sunt convins ca femeile au condus mai mult, sau permanent, cu geamul inchis. Deci chiar studiul doctorului Susan Butler ne ofera raspunsul. Geamul ridicat este o bariera suficienta contra UVA (pentru ca UVB-ul este respins peste 99%).

                            Aceasta dovada (femeile nu au problema cu soarele pe partea stanga) se adauga analizei anterioare in care explicam ca UVA-ul care trece prin CEL MAI PROST geam masurat intr-un studiu american, este echivalent cu doza primita atunci cand se sta la umbra unui copac (UVA mai trece prin nori, prin coroana nu foarte, foarte deasa a copacilor). Si doar la munte, la cota 2000 efectul este ceva mai intens, mai notabil.
                            Last edited by gecmc94; 13 May 2019, 22:51.

                            Comment


                            • In copilarie, prin anii '70, tin minte ca se spunea (in tabere dar nu numai) ce bine este "sa prinzi" ultraviolete dimineata (ora 6) pe plaja.

                              Comment


                              • Între orele 6 și 9 și după amiaza după ora 18. În fine, e bine sa stai și la soare, nu e un capăt de tara ca te bate un pic soarele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google