Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4 posturi într-un an și ne dăm cu părerea - probabil ești unul cu folie

    Una e să vorbim de dube, alta e să vorbim de mașină cu geamuri cu tentă închisă din fabrică și cu totul altceva să ridicăm în slăvi folia opacă pusă la Dorel în colț inclusiv peste al 3lea stop.
    Mai era unul pe secțiunea de Logan I ce dorea stopuri negre.


    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Oau! Atât pot să mai spun. Îmi păreai un tip care știe ce vorbește. E irelevant dacă am sau nu folie. Dar a abera că geamurile unui Brabus cu 10% transparență sunt de înțeles și folia montată legal în România pe un Logan este o mizerie...
      Și nu cred că contează câte posturi am. Că doar nu înseamnă vârsta sau anii de când am mașină sau permis.

      Comment


      • Dorel de la coltul strazii care are firma autorizata de RAR, care foloseste folie omologata, care ofera toate documentele cerute de lege (autorizatie tehnica, certificat de garantie, declaratie de conformitate) care masoara TNL cu aparat verificat metrologic, nu va pune folie pe al treilea stop, nu va pune folie pe parbriz si nu va pune folie neagra pe stopuri pentru ca astfel si-ar pierde autorizatia. Se pune folie in toate tarile din UE, nu am inventat noi miezul din dodoasca.

        Nu se pune problema de a ridica sau nu in slavi folia. Cred ca avem dreptul sa punem pe masina orice consideram de cuviinta atata timp cat ne pastram in limitele legii. Nu pun la indoiala studiile stiintifice postate aici cu privire la UV (chiar ii apreciez pe cei care au rabdarea si pasiunea de a face cercetari pe care le pun la dispozitia celorlalti), spun doar ca in masina confortul termic este mai bun cu folie decat fara si (cel putin pentru mine) asta este lucrul cel mai important. Daca altii au gasit alte solutii legale, foarte bine, eu nu judec si nu iau in bascalie pe nimeni indiferent care sunt aceste solutii.
        Cat despre politisti, pana acum nu m-au oprit decat pentru viteza si nu mi-au cerut niciodata documentele pentru folie. Prefer de o mie de ori sa ma opreasca pentru a-mi verifica folia decat sa fiu oprit pentru a incasa vreo amenda.

        Comment


        • Apreciez comentariul colegului gabriel1960 care mai întotdeauna a dat dovadă de maturitate și a avut opinii pe măsură.
          Sunt pericole mult mai mari în trafic decât o amărâtă de folie (si aici ma refer numai la folie de calitate si aplicată legal nu la cei cu 3 straturi de folie luată din târg si aplicată pe ce suprafață doresc), mașinile vechi sau foarte vechi si cu o stare tehnica precară sau mașinile cu volan pe dreapta înmatriculate permanent un real pericol în trafic care au generat atâtea accidente mortale la care cu adevărat se impune un RCA pe măsură.

          Comment


          • Ce legatura are folia cu RCA -ul ?

            Comment


            • Nu stiu, intreabă pe colegul torquemada (postul #5966)

              Comment


              • Utilizatorii de telefoane in timp ce conduc sunt mai periculoși decât o amarata de folie care e pusa din raționamente practice.

                Comment


                • Originally posted by furtunos View Post
                  Citesc aberații peste aberații.
                  Esti invitat, la fel ca augustus, sa ne prezinti niste dovezi, articole stiintifice, ceva care nu este aberatie.
                  Pana atunci incep eu lista cu aberatiile observate de tine.

                  "Eu, furtunos, consider aberatii urmatoarele afirmatii:
                  #1: ....
                  #2: ...."

                  Sunteti rugati sa completati pe linia punctata si sa nu mai faceti afirmatii fara acoperire.


                  In seara asta m-am gandit sa fac un mic experiment. Pe la ora 20, am gasit o masina cu folii aproape negre (dar nu chiar complet negre) si am privit prin geamul soferului, ca si cum acesta si-ar verifica unghiul mort din dreapta, privind prin fereastra spate dreapta. La acea ora nu se vedea mare lucru.
                  Sunt cam doua ore dimineata si doua ore seara cand lumina nu este suficient de puternica pentru a face obiectele vizibile prin folia mai intunecata, iar intunericul nu este atat de pronuntat incat farurile sa creeze o pata de lumina observabila usor. Iata cum se verifica unghiul mort de la un instructor auto.

                  unghi mort.png
                  LEARN WHEN & HOW TO SHOULDER CHECK TO PASS YOUR DRIVER'S TEST - watch the video! SUBSCRIBE TODAY! ► http://youtube.com/c/smartdrivetest****************COURS...


                  Deci, nu numai ca produceti un deranj altor participanti la trafic prin opacitatea masinii dar si voi sunteti un pericol in trafic pentru ca nu puteti sa va verificati unghiul mort fara oglinzi suplimentare. De prisos sa mai spun ca perdelutele nu sunt lasate in asemenea conditii.

                  PS: Daca aveti recomandare de la medic sa aveti protectie contra UV, foarte bine ca va puneti folie pentru a avea zero absolut in masina, dar nu uitati sa va dati cu crema cand iesiti in parc si niciodata nu este de mers in Grecia la plaja (sau la orice plaja). Iar vad ca niciunul dintre voi nu raspunde la intrebarea mea: cat de precauti sunteti in privinta UV? Mergeti la plaja?

                  Maskatu, mergi la plaja? Porti pantaloni scurti si tricouri cu maneca scurta vara?
                  Panselin, mergi la plaja? Porti pantaloni scurti si tricouri cu maneca scurta vara?
                  Daca raspunsurile sunt da, atunci voi nu aveti nicio precautie in privinta UV. Il incasati prin toti porii. Va rog sa nu mai fiti ipocriti si sa mimati ingrijorarea legata de radiatia UV. Va place culoarea si va place sa faceti un "dormitor intunecos" pe roti in spate pentru copii. Asta-i tot. Si niste perdelute fac cam acelasi lucru desi poate nu arata atat de "cool" din afara.

                  Comment


                  • Originally posted by Danis702000 View Post
                    Vă mulțumesc pentru răspunsuri. M-ar interesa ”LLumar AIR-80-BL-SR-HPR / AIR 75 GN SR HPR” (pentru față și spate). Nu știu cum sunt, am văzut doar că au recenzii foarte bune de la cei care le-au montat.
                    Salut,

                    AIR-80 mi-am pus eu, chit ca e mai scumpicel, merita fiecare banut... vara nu mai intru in sauna, cand urc in masina.

                    Comment


                    • Originally posted by gecmc94 View Post

                      In seara asta m-am gandit sa fac un mic experiment. Pe la ora 20, am gasit o masina cu folii aproape negre (dar nu chiar complet negre) si am privit prin geamul soferului, ca si cum acesta si-ar verifica unghiul mort din dreapta, privind prin fereastra spate dreapta. La acea ora nu se vedea mare lucru.
                      Sunt cam doua ore dimineata si doua ore seara cand lumina nu este suficient de puternica pentru a face obiectele vizibile prin folia mai intunecata, iar intunericul nu este atat de pronuntat incat farurile sa creeze o pata de lumina observabila usor. Iata cum se verifica unghiul mort de la un instructor auto.


                      Deci, nu numai ca produceti un deranj altor participanti la trafic prin opacitatea masinii dar si voi sunteti un pericol in trafic pentru ca nu puteti sa va verificati unghiul mort fara oglinzi suplimentare. De prisos sa mai spun ca perdelutele nu sunt lasate in asemenea conditii.
                      Ai scris exact ceea ce încercam să explic în posturile anterioare
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Ce bine că trăim într-o democrație. Altfel eram la zdup. Chiar dacă nu am folie. Dar conduc aproape zilnic un Viano cu 10% transparență pe toate geamurile, cu excepția celor din fața și a parbrizului, EVIDENT, și nu am avut niciodată vreo problema in a mă asigura, chiar și pe vremea din aceasta dimineață. Dar să spui că eu sunt un pericol pentru alți participanți la trafic...

                        Comment


                        • Originally posted by george.sce View Post
                          Ce legatura are folia cu RCA -ul ?
                          Acum mai mult timp, când se discuta de RCA, am avansat ideea de a putea modifica oricum mașina (folii, alte roți) RAR-ul să te omologheze dar RCA-ul să-ți crească cu 150%
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Adevărul e ceva relativ, fiecare îl deține, nu este absolut și nici arondat cuiva, pur și simplu este, cam atât, nimic mai mult.

                            Comment


                            • Daca vreti sa va exprimati punctul de vedere, puteti sa o faceti si fara a jigni interlocutorul. Incercati sa atacati ideea, nu omul.

                              gecmc94 Cred ca tu ai ceva personal cu cei care au folii pe masina. Tratezi subiectul de parca astia cu folii merg fara ITP si RCA si fac hit and run... am inteles ca-ti plac jaluzelele, e ok. Fiecare cu ce se simte ok si cu ce ii place.

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post

                                Acum mai mult timp, când se discuta de RCA, am avansat ideea de a putea modifica oricum mașina (folii, alte roți) RAR-ul să te omologheze dar RCA-ul să-ți crească cu 150%
                                credeam ca tu esti auto dar tu esti agent ( de asigurari zic...) acum m-am lamurit

                                oricum noi la taxi nu avem voie folie pe geamuri se ridica autorizatia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google