If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sunt proaspat posesor a unui Logan MCV 0.9 TCe la care nu am cauciucuri de iarna, am cauciucuri de vara cu janta Otel+capac....ma gandeam sa-mi cumpar din Sh jante de origine+cauciucuri ,jantele care doresc sa le cumpar cred ca sunt de pe prestige daca nu gresesc . https://www.olx.ro/oferta/roti-jante...tml#660479fd25 -> este corect pretul de 1400-1500 jante+cauciucuri iarna ,s-au la 1000 de lei doar jantele ?
Nu fac reclama doar vreau sa va arat exact modelul jantei .
.
Alea sunt jantele de serie din Pack Look (jante aliaj+geamuri spate) doar pe Laureate X52 ph1.
Salut
Sfatul meu este sa va luati jante de tabla pe 15 noi, capace plastic si anvelope de iarna noi 185 65 R15. Eu asa am procedat fiind in aceeasi situatie ca si dvs. Cost total aproximativ 1400ron, inclusiv pus pe jante, echilibrate si puse pe masina. Tineti cont ca iarna conditiile meteo sunt mai vitrege si jantele de aliaj se deterioreaza in timp dupa cateva ierni. Bafta!
Am montat tpms ul pe mașină, este foarte ok
arată presiunea si temperatura la fiecare roata individual, având ecran iluminat noaptea
unitatea se încarcă ori solar ori prin usb
Am comandat un set de senzori tpms, având masina din primavara 2014 nu am sistemul pe mașină, eu zic ca este un sistem util pentru siguranța rutieră, mai ales că arata presiunea si temperatura anvelopelor individual si in timp real, spre deosebire de alte sisteme, inclusiv de fabrică
când ajunge comanda voi reveni cu update
Am gasit pe AliExpress dar sunt 2 variante la acest produs: interioare sau exterioare. De care ai pus?
Am montat senzori externi la roți, nu senzori interni
unitatea functioneaza si cu senzori interni, dar am optat pentru cei externi deoarece sunt mai usor de montat, si au oricum antifurt
unitatea din bord este oricum destul de plată, am poziționat o eu momentan pe un suport
Sa nu ai surprize sa se depresurizeze anvelopele. Supapa unui ventil este apasata in corpul ventilului de presiunea gazului interior si evident este un oring de cauciuc intre cele doua corpuri de metal. Presiunea gazului apasa atat de tare pe oringul de cauciuc si etanseizeaza perfect.
In cazul senzorilor externi, acestia, cred eu ca asa functioneaza, apasa pe capatul supapei, impingand-o inauntru si lasat aerul sa iasa pentru ca senzorul sa poata masura presiunea aerului. Probabil ca etanseitatea este asigurata de un pat de cauciuc aflat in interiorul capacului si care este strans prin filet de ventil. Alt principiu. Probabil ca vor tine doar maximum un an dupa care acel cauciuc strangulat atat de tare prin infiletare se va deteriora si va incepe sa scape aer.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment