Scuze daca nu e cel mai nimerit topic dar am gasit astea pe youtube, mie mi s-au parut interesante:
Imbunatatiri Logan 2
Collapse
X
-
-
Originally posted by ugabrielu View PostEu am radio normal, pentru mine chiar a fost folositor diagnosticul, bateria arata la incarcare 13V asta inseamna ca am ceva probleme pe partea electrica sau cu bateria.
Între baterie și radio ai vreo 2 siguranțe și 7 conexiuni(aka nu vei avea precizia unui voltmetru pe bornele bateriei) în plus TCe-ul are încărcare și tensiune variabilăPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
t0rquemada
Este evident ca ai cunostinte temeinice in domeniu si ele sunt mai mult ca binevenite. Nu e topicul potrivit pentru acest subiect insa voi fi foarte scurt pe el, in clip-ul prezentat tensiunea de incarcare e cea care trebuie pe aceasi motorizare/model, 14.5V, la mine e 13V. Am observat ca la aprinderea luminilor, luminozitatea pe radio scade destul de mult si asa ramane ceea ce ma face sa cred ca totusi sunt probleme pe instalatia electrica. Ar fi fost normal sa scada pentru o perioada foarte scurta de timp si apoi sa revina insa nu se intampla. Cred ca cele doua clipuri pot fi considerate o "imbunatatire", evident daca cei interesati nu stiau, cat de utile si precise sunt informatiile se poate analiza si dezbate.
Poti sa dezvolti cu incarcarea si tensiunea variabila?
Comment
-
20 de posturi într-un an... se folosește Căutare
Tot ce e cu S&S(adică euro6) are încărcare pilotată, alternatorul încarcă când și cât trebuie : bateria e 100%, nu mai încarcă decât cu GEPDA(servodirecție electrohidraulică) sau alti consumatori mari porniți, altfel merge pe baterie. La frâna de motor tensiunea ajunge la 15V (recuperarea energiei la frânare).
La euro5 sistemul e cam la fel, mai primitiv, fără salturi mari de tensiune.
Să afirmi că tensiunea de incarcare e cea care trebuie pe aceasi motorizare/model, 14.5V e una din cele mai mari prostii citite.
Îmbunătățire era în 12/2012 sau 01/2013 la lansarea modelului nu acum când bate Logan III la ușă.
După răspândirea procedurii din video 2 au fost sticate suficient de multe unități Medianav gen1 iar Dacia/Renault a scos un update care rezolvat gaura de securitate ca să nu mai schimbe unități pe garanție.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by ugabrielu View Postt0rquemada
Este evident ca ai cunostinte temeinice in domeniu si ele sunt mai mult ca binevenite. Nu e topicul potrivit pentru acest subiect insa voi fi foarte scurt pe el, in clip-ul prezentat tensiunea de incarcare e cea care trebuie pe aceasi motorizare/model, 14.5V, la mine e 13V. Am observat ca la aprinderea luminilor, luminozitatea pe radio scade destul de mult si asa ramane ceea ce ma face sa cred ca totusi sunt probleme pe instalatia electrica. Ar fi fost normal sa scada pentru o perioada foarte scurta de timp si apoi sa revina insa nu se intampla. Cred ca cele doua clipuri pot fi considerate o "imbunatatire", evident daca cei interesati nu stiau, cat de utile si precise sunt informatiile se poate analiza si dezbate.
Poti sa dezvolti cu incarcarea si tensiunea variabila?
- Likes 3
Comment
-
Peste insonorizantul vibroabsorbant montat de vreo 2 ani, pe peretele de foc, am montat acum un insonorizant special care este facut pentru zona aceea, ignifug si care rezista până la 150 grade, fiind bine prins pe poziție
rezultatul il voi simți în curând la drum lung pe autostradă în special la viteze mari, cand se auzea motorul mai tareYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 7 photos.
Comment
-
Arată interesant cum a fost insonorizat peretele de foc. La interior (între peretele de foc și bord) cum ai izolat? Voiam să mă apuc să izolez și zona aceea, doar că mi se pare destul de dificil de dat jos bordul. În compartimentul motor a fost( este) destul de dificil să izolez zidul de foc (motorul de 0.9).
- Likes 1
Comment
-
În interior sub bord am mai pus un strat de fonomin ( acolo deja este un fonomin foarte gros )si apoi un burete auto adeziv insonorizant special
M a surprins plăcut faptul că pe tabla, la picioarele celor din fața este deja un strat insonorizant vibroabsorbant, probabil butilic sau bituminos, apoi un strat gros de fonomin, si apoi o placa de polistiren pe formă
eu acolo am mai adăugat niste fonominYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
Comment
-
Arată bine. Cum ai izolat zidul de foc în interior? Din pozele puse la #6235 am observat că în compartimentul motor parcă este ceva mai mult loc decât este la 0.9. Am izolat oalele/ pasajele oalelor roților cu ”STP Liquid Gold” peste care am dat un strat de insonorizant de acela de la ”Dedeman”. Am pus ”STP” (STP Black Silver)) pe partea interioară a plasticului care acoperă pasajul (cea care este spre aripă și motor). Nu prea se mai aude apa. Dar, din păcate, ferestrele sunt cele pe unde vine mult zgomot, nu știu dacă se poate face ceva. Nu știu dacă are efect chederul acesta: https://www.aliexpress.com/item/4000231266106.html
Comment
-
Da, chederele ajută, ce mărimi ai pus? Trebuie ceva la stâlpul A și aripa stângă și ușă, pe unde vine zgomotul. Nu am găsit ce se poate pune, am tot încercat cu diferite chedere. Noua Dacie Duster are chederul care trebuie acolo, dar ar însema schimbat tot chederul (din câte am înțeles de la t0rquemada) .
Nu știu dacă a comandat/ instalat cineva de aici o ”mini” cotieră care se pune pe cotiera de la ușă, pentru a sta ceva mai bine cu cotul: https://www.aliexpress.com/item/4000203915821.html . Pare interesantă.
Comment
Comment