Legat de cod, depinde de motorizare (diesel sau benzină), turometrul este puțin diferit. Cel pentru benzină este cel din poză, cel montat.
Imbunatatiri Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by autom View PostSa o iau pe rand....
Cheia de roti , pe langa ca este destul de subreda, are si forma aia ciudata, este un pic indoita la unghi superior celui de 90 grade
Lungimea cozii este dimensionata pentru a desface fara probleme suruburile stranse la cuplul corect. Singurul repros ar fi ca hexagonul este cam moale si daca desfaci dupa un Dorel vei deforma capul cheii. Altfel nici un fel de problema la desfacut/strans suruburi.
Originally posted by autom View PostCricul, CLAR e subred. Si cel de Dacie 1400 era mai gros in material.
Pentru ca eu ridic masina de 2x pe an de 5 ani cu cricul ala subred si nu am avut nici un fel de problema cu el! Nu a cazut masina pe mine, nu s-a rupt, nici macar nu s-a indoit ceva!Last edited by DannyMC; 10 July 2020, 19:45.
- Likes 6
Comment
-
Originally posted by alex1ioan View PostMi-ai inveselit finalul zilei
ma bucur! da' sa stii ca nu ma bucur chiar asa de tare. adica urma de pe montant este din cauza unor treburi aplicate pe portiera (niste "lumini de avertizare", cum au si alti producatori inserate in finitia interioara a portierei). nu stiam despre asta, mi s-a adus la cunostina, am expus aspectul in cauza; deci nu e vina fabricii / reglajului (de data asta).
- Likes 4
Comment
-
Originally posted by DannyMC View PostFoma cheii ajuta la manevrare, ..............(...).... nu s-a rupt, nici macar nu s-a indoit ceva!
Totusi, avand in vedere experienta mea tehnica in domeniul mecanic ( de la a folosi chei dinamometrice in strangeri precise pana la a ancora si a ridica/plasa/transporta/monta diverse echipamente deloc usoare) eu consider ca elementele aduse de tine in discutie ( cheie roti/cric) sunt la limita de siguranta.
Am mai prezentat comparatia neinspirata cu cei care taie gratiile cu lama de barberit sau sapa tunele cu lingura de ciorba. Poti face lucrurile in mod riscat/greu sau SIGUR/USOR! Poti sa te chinui sau sa ai parte de usurinta si siguranta cand faci ceva neplacut ( schimbat o roata, de ex).
Am ales sa schimb ce mi se pare riscant cu ceva mai sigur. Alea initiale nu sunt materiale de calitate! Se vede de la o posta! Se simte daca pui pila pe ele!
Daca vrea cineva sa foloseasca ideea mea, sa o faca, daca nu, drumuri bune fara pene!
Scuze daca am lezat cu postarea mea!
Pace!
Last edited by autom; 11 July 2020, 12:28.
- Likes 2
Comment
-
Alt montaj de insonorizant pe loganel
- Likes 2
Comment
-
Da tu ai facut o insonorizare mai completă, mai profesională,
eu am montat insonorizant mai puțin pentru a nu adauga greutate prea mare mașinii
am înțeles că rezultatul este similar
la compartimentul motor am montat insonorizant cat mai mult, si in uși am mai montat la fel, cât mai cuprinzător
în portbagaj, la roata de rezerva, pe laterale si pe capacul portbagajului, si sub bancheta spate,si sub picioarele soferului si pasagerului din dreapta,am montat insonorizantul nu chiar pe toată suprafața tablei, dar suficient
estimez ca am adăugat vreo 15 kg de insonorizant pe toată masina, 10 kg sunt numai în cele 4 uși
- Likes 2
Comment
-
De la magazinul rusesc. O cotieră pentru fața de ușă de la șofer (pentru cotiera). Are mai multe piciorușe pentru diferite ajustări pe înălțime. 10 Dolari.Last edited by Danis702000; 21 July 2020, 16:41.
Comment
-
Danis702000, vezi ca are pe emag
Manerul ala de volan il are userul Neohonri la volanul logan si pe camionul de serviciuLast edited by pistritu; 21 July 2020, 21:09.
Comment
-
Da, chiar este bună, nu mă așteptam. Este moale. Se poate seta în trei poziții (se schimbă piciorușele). Textura (grafica) este identică cu cea a ușii, iar marginile sunt cromate cum sunt tabloul de bord și aeratoarele. După ce am izolat totul, acum a început să scârțâie locul unde se pune centura.
Mulțumim, Pistritu! Nu știu cum ar arăta.
@Autonom, așa am zis la început și eu. Dar, după un timp, pare o poziție naturală. Plus că arată identic cu habitaclul (cromat, textura ușilor).
- Likes 1
Comment
Comment