Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    De unde ai cumparat suportul de ochelari? M-ar interesa si pe mine.
    l am cumparat din targul vitan este de origine, este posibil sa mai gasesti la anumite reprezentante
    ce imi place la acest suport, este fix la culoare cu plafonul si cu parasolarele, zici ca este din fabrica acolo
    @mike959, da sunt obturatoarele de praf identice cu cele de pe logan 1 , si eu am facut la fel, le am taiat precum cristi straulea pentru a le monta pe pozitie, am preferat sa nu desfac acele suruburi, si pe acestea tot din targul vitan le am cumparat
    Last edited by panselin4; 22 February 2015, 22:44.

    Comment


    • @ Remus nu am masurat exact, cred ca in jur de 3,5 cm. Principalul motiv pt care am schimbat arcurile a fost imbunatatirea stabilitatii. Evident, arata mai bine masina decat cu cele stock
      My Ride sigpic

      Comment


      • [QUOTE=Remus77;1653260]Ma bate gandul (serios) sa schimb arcurile ca sa-i cobor garda putin, cu arcurile originale e jeep

        Tocmai garda oarecum de jeep este un avantaj

        Comment


        • E un avantaj in anumite situatii, in altele nu. E deranjant balansul in curbe, pierderea aderentei sau efectul de plutire la viteze mai mari. Ajuta pe drum greu, zapada mai mare, etc. Cred ca se putea o suspensie stock mai buna, macar pe anumite nivele de echipare
          My Ride sigpic

          Comment


          • Originally posted by panselin4 View Post
            l am cumparat din targul vitan este de origine, este posibil sa mai gasesti la anumite reprezentante
            ce imi place la acest suport, este fix la culoare cu plafonul si cu parasolarele, zici ca este din fabrica acolo
            @mike959, da sunt obturatoarele de praf identice cu cele de pe logan 1 , si eu am facut la fel, le am taiat precum cristi straulea pentru a le monta pe pozitie, am preferat sa nu desfac acele suruburi, si pe acestea tot din targul vitan le am cumparat

            Multumesc mult pentru raspuns,de unde ai cumparat obturatoarele si pretul?\

            Daca stie cineva cam ce rol ar avea chederul suplimentar de duster pus pe usi?
            Este indicat pentru chederul de dacia 1310 pus de jur imprejurul capotei sa ii dau cu vaselina in interior pentru a prevenii rugina?

            Comment


            • O garda mai joasa te avantajeaza la curbe, viteze mari stabilitate mai mare si trage mai bine ca are aderenta mai joasa.

              Comment


              • Originally posted by aris86 View Post
                O garda mai joasa te avantajeaza la curbe, viteze mari stabilitate mai mare si trage mai bine ca are aderenta mai joasa.



                cum vine aasta cu...aderenta mai joasa?
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • @ aris86
                  lumineaza-ma te rog... in ce fel influenteaza garda la sol "trasul" masinii???


                  eu sunt prost, daca e tai din arcuri da-le dreacu!

                  Comment


                  • Asta isi are locu la perle
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Originally posted by mumus View Post


                      cum vine aasta cu...aderenta mai joasa?

                      O fi vrut sa zica "garda la sol".

                      Comment


                      • Daca e mai joasa, trage la fel... loganu nu prinde viteze asa de mari incat sa conteze 3 cm la inaltime...
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Am vrut sa zic garda mica la sol, centrul de greutate e mai jos, si masina va trage mai bine (cel putin dpdv teoretic).

                          Comment


                          • Originally posted by Mike959 View Post
                            ...
                            Daca stie cineva cam ce rol ar avea chederul suplimentar de duster pus pe usi?
                            Este indicat pentru chederul de dacia 1310 pus de jur imprejurul capotei sa ii dau cu vaselina in interior pentru a prevenii rugina?
                            Acel cheder suplimentar are cam acelasi rol ca cel de la capota: usa se inchide mai siletios (nu mai suna ca o conserva) si in plus zgomotul de la rulare e diminuat in habitaclu. Ajuta oarecum si la protectia impotriva murdariei arucate pe pragurile spate etc.

                            Eu am chederul ala de la capota de peste doi ani si nu a ruginit nimic la el. Poti sa aplici si vaselina dar e cam degeaba zic eu.
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • [QUOTE=Mike959;1653381]Multumesc mult pentru raspuns,de unde ai cumparat obturatoarele si pretul?\

                              Daca stie cineva cam ce rol ar avea chederul suplimentar de duster pus pe usi?
                              Este indicat pentru chederul de dacia 1310 pus de jur imprejurul capotei sa ii dau cu vaselina in interior pentru a prevenii rugina


                              obturatoarele tot din vitan le am cumparat, si parca am dat 10 lei pe unul, adica 40 pe toate
                              chederul suplimentar de duster pus in prelungirea celor existente are rolul de a izola mai bine fonic si termic habitaclul, are acelasi rol pe care il are si chederul deja existent din partea de sus

                              Comment


                              • Originally posted by mumus View Post
                                Daca e mai joasa, trage la fel... loganu nu prinde viteze asa de mari incat sa conteze 3 cm la inaltime...
                                Sa vezi ce placut e la peste 140km/h fara aia 3 cm. Daca mai e si masina goala simti ca plutesti Sa o luam in ordine:
                                1. Cu cat garda la sol scade, cu atat se imbunatateste aerodinamica
                                2. Arcurile sport sunt mai rigide decat cele stoc; rotile motoare castiga aderenta la plecarea de pe loc
                                3. Aceeasi rigiditate face ca masina sa fie mai stabila in curbe, manevrabilitatea creste
                                4. Se pierde putin la partea de confort
                                Daca se schimba si amortizoarele cu unele sport performantele cresc
                                Am observat ca multi vin cu ideea de a schimba arcurile doar pt aspectul "low", trecand cu vederea imbunatatirea performantelor. Personal consider ca performantele conteaza mai mult decat efectul vizual
                                My Ride sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google